Aktywne Wpisy
Mauupa +77
Po przygodach związanych z początkiem #bikepacking w Gruzji i wymianą całego koła na starcie myślałem, że już większych „przygód” nie będzie… no i tu się myliłem. Ostrzegali mnie przed przyjazdem tutaj przed agresywnymi psami czy pijanymi kierowcami, ale nie nikt nie mówił o pułapkach na gravelowców w postaci takich kratek. Żyje, jakoś.
#rower
#rower
źródło: IMG_7474
Pobierz
karitto +442
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz

Moja strona :) Wystalkował? :)
źródło: comment_S9hGsCFr6b43DTkSPtyDxt98h72sfa08.jpg
PobierzTak, mam tam dwa konta :) Choć w zasadzie wygodniejsze byłoby jedno.
Konto strony Kratery.com. I konto osobiste podane w opisie konta blogowego (ostatnio pod kłódką wyjątkowo).
To osobiste było pierwsze.
Nie pamiętam, ile razy wcześniej próbował... Szkoda jego życia.
Szkoda, że się nie leczył. Czy to naprawdę było nieuleczalne, żadnymi środkami? Ktoś zawiódł przy pilnowaniu jego życia.
Nie chcę oskarżać rodziców, ale miał też przyjaciół, znajomych...
Wygląda na depresję endogenną lub jakąś inną poważną. Może zabrakło bardziej zaawansowanych metod leczniczych czy leków, nie wiem.
Dziś też mnóstwo ludzi co roku odbiera sobie życie... i nikt u nas nie się przejmuje, w sensie odpowiednie ministerstwa, Zdrowia czy Opieki Społecznej, czy w ogóle