Wpis z mikrobloga

@hartem: już w prologu musiałem rozpoczynać rozdział na nowo, bo Triss po prostu zniknęła :D i nie miał kto zniszczyć bramy (moment ze smokiem).

Wchodzenie w przedmioty, czy postaci z tła (czyli te, z którymi nie ma interakcji, tylko chodzą sobie po mapie) z czołem przy ścianie i dreptający w miejscu. A nawet przeciwnicy potrafili wpadać w zamknięte drzwi i w nich utknąć po nokaucie ;)
@rajet: Divinity: Original Sin miał całkiem sporo bugów kiedy został wypuszczony (jak np. crash w pewnym miejscu drugiej lokacji, który naprawili w późniejszych patchach), ale gra zdobyła sporą popularność, dobre recenzje i wysokie noty.

A Ubisoftu i EA nie lubię nawet jeśli wypuszczają dobre gry bez bugów. ( )
@Czarny_Klakier: ej nie, kupiłem wersję pudełkową (z monetą, figurkami do składania itp), ale instalkę pobierałem z GOGa (wersja rozszerzona), więc to nie wina starej wersji, jak sądzę.

Nie mam pojęcia zatem w czym rzecz, bo sądziłem, że to powszechne psikusy.

Co do AC, to grałem ostatnio dopiero w brotherhood i tam też, fakt - był jeden moment gdzie musiałem grę wyłączyć i włączyć, bo jedna z kluczowych postaci się zawieszała i