Aktywne Wpisy
wiedzmy +63
Ta społeczność jest tutaj taka j*bnięta, że szkoda słów.
W 5 godzin, typ dostał 400 plusów pod wpisem, w którym twierdzi, że jeżeli ktoś ma tatuaż, to ma defekt, musi się leczyć i nie miał dobrych rodziców
Nie wiem ile trzeba mieć lat, albo co trzeba mieć w głowie, żeby tak kategoryzować ludzi, ale na pewno nie wiele.
@daeun obgadujo inteligencie xd
#tatuaze #bekazpodludzi #rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #glupiewykopowezabawy #tatuazboners
W 5 godzin, typ dostał 400 plusów pod wpisem, w którym twierdzi, że jeżeli ktoś ma tatuaż, to ma defekt, musi się leczyć i nie miał dobrych rodziców
Nie wiem ile trzeba mieć lat, albo co trzeba mieć w głowie, żeby tak kategoryzować ludzi, ale na pewno nie wiele.
@daeun obgadujo inteligencie xd
#tatuaze #bekazpodludzi #rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #glupiewykopowezabawy #tatuazboners
daeun +21
Nie ma chyba bardziej żałosnego widoku jak dorosły facet płaczący w internecie ze strachu przed wstąpieniem do wojska.
Prawdziwy mezczyzna, ojciec, katolik doskonale rozumie jakie ma powinnosci wobec panstwa, które zapewnia mu ochrone granic, opieke medyczną czy edukacje jego dzieci. W chwili zagrożenia pierwszy chwyci za karabin nie po to by bronic interesow polityków, a przedewszystkim wlasnej rodziny i ziemi.
Zabawne, ze te same wykopki, ktore jeszcze kilka lat temu krzyczeli "kosciol,
Prawdziwy mezczyzna, ojciec, katolik doskonale rozumie jakie ma powinnosci wobec panstwa, które zapewnia mu ochrone granic, opieke medyczną czy edukacje jego dzieci. W chwili zagrożenia pierwszy chwyci za karabin nie po to by bronic interesow polityków, a przedewszystkim wlasnej rodziny i ziemi.
Zabawne, ze te same wykopki, ktore jeszcze kilka lat temu krzyczeli "kosciol,
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jest to kalka z tagów gamedev i ue4 [ [link do oryginalnego wpisu](http://www.wykop.pl/wpis/10570902/gamedev-ue4-czesc-poszukuje-wariata-programisty-kt/ ] , więc mam nadzieję że mnie nie zagryziecie - nie mogłem już edytować posta. Wszystko poniżej dotyczy silnika unreal engine 4 .
Cześć, poszukuję wariata programisty , który pomógłby mi ze stworzeniem splinów bezpośrednio przypisanych do meshy, tworzonych poza silnikiem ue4. Np. mam jakąś serpentynkę i chcę mieć przypisane do niej 4 spliny każdy na oddzielną ścianę. Robienie tego ręcznie w unrealu wydaje się strzałem nie tyle co w stopę co w głowę, aby to zrobić musiałbym nie mieć mózgu, więc strzał w głowę by nic mi nie zrobił :D. Po prostu przy załóżmy 100 elementach trwałoby to wieki. Jednym z pomysłów jest stworzenie kości w maxie, aby potem wygenerować z nich spliny w silniku. Niestety , ale jestem koniem , tfu grafikiem więc kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić.
Jak ktoś miałby czas i chęci mi z tym pomóc to wielkie dzięki z góry, chętnie pokażę do czego mi to konkretnie potrzebne.
Jeszcze jedna rzecz - sorry za aż tak chaotycznie napisany wywód , ale ciężko mi było na piśmie wytłumaczyć o co mi chodzi.