Wpis z mikrobloga

Specjaliści od #php, #webdev, #symfony2 mam pewien problem. Zacząłem 2 rzeczy w których jestem zielony: #symfony2 i #phpstorm (mam możliwość sprawdzenia w czym jest lepszy od netbeansa więc czemu nie ( )).

Może od początku:

1. Ściągam sobie symfony komendą:

composer create-project symfony/framework-standard-edition D:/xampp_1.8.3_php_5.5.15/htdocs/SymfonyAdminPanelDemo
Pobiera się bez żadnych błędów.

2. Wchodzę w ustawienia projektu > zakładka PHP > PHPUnit

ustawiam bootstrap na:

\app\bootstrap.php.cache
i config.xml na:

\app\phpunit.xml.dist
Uruchamiam testy i dostaję komunikat:

Fatal error: Class 'Doctrine\Tests\Common\Annotations\Fixtures\AnnotationTargetAll' not found in D:\xampp_1.8.3_php_5.5.15\htdocs\SymfonyAdminPanelDemo\vendor\doctrine\annotations\tests\Doctrine\Tests\Common\Annotations\DocParserTest.php on line 1333
Jak ustawić testy jednostkowe dla Symfony w PHPStorm? Najprawdopodobniej popełniam jakiś błąd nowicjusza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 32
@kmicolo ja znam teorie o milionach much i gównie, ale ona nie przystaje do faktów, więc nie jest prawdziwa. windows jest conajmniej znośnym systemem z setkami milionów użytkowników, więc nie rób #!$%@? z logiki ;)
@ghost1511: Gorzej z npmem, chociaz sie da. Jeszcze gorzej z ruby, chociaz tez sie da. Jeszcze gorzej z mongo, chociaz pewnie tez sie jakos da. Tylko to idealny przyklad jedzenia zupy mlotkiem.

Mozesz chociaz vagranta postawic, chociaz beznadziejnie wspolpracuje z windowsem. I tak polecam zainstalowac ubuntu. Jesli chcesz pisac powaznie w phpie to na windowsie niestety sie nie da. Wszystko zajmuje wielokrotnie wiecej czasu, jest wielokrotnie bardziej meczace i upokarzajace, a
@kmicolo: Kurczę wszystko to przerabiałem ( ) chociaż od początku mojej przygody używam PHP_EOL, a przez ścieżki miałem problem z jednym projektem. Ale teraz też używam do tego stałych ;)

Memcache dla windows udało mi się postawić :D