Wpis z mikrobloga

@login_zajety_sic: wiesz może jestem dziwny, sam robię po 45-55 tys km rocznie. Dla mnie auto które po 12 latach ma przebieg 188 tys km, które zostało kupione za równowartość 60 tys euro i zrobiło tylko taki przebieg. Przypominam, na zachodzie gdzie masz non stop autostradę. Jest autem nie wartym uwagi. Nie twierdzę że takich nie ma. Jednak dawno temu już w Polsce robią trzeci obrót.
@Mithrindil: Czytałem trochę o tym bo byłem lekko zdziwiony że zagazowany silnik można dalej modzić jak benzynę, kwestia dobrej instalacji. Widziałem gdzieś na forum 1.8T 300+ KM z gazem i w opisie tekst "gaz zrobiony z zapasem" :D

Jestem ciekaw jak to się przekłada na spalanie gdybym chciał dobić sobie do 200KM z 150KM

Nawet ty mi chyba wcześniej zaproponowałeś właśnie B6 bym sobie szukał i tak teraz jej szukam...
@login_zajety_sic: 200KM to koszt koło 2-3kafli. Trzeba dorobić FMIC, DP, TIP, zmienić wtryski, modlić się by turbina dobrze dmuchała, strojenie. Jak to z gazem się dogaduje to nie wiem. Ze spalaniem chyba nie ma wielkej różnicy bo przy strojeniu zmienia się trochę charakterystykę - auto ma większą turbodziurę a dopiero na większych obrotach mocniej dmucha.

Zadzwoń do gregor10, on Ci wszystkie koszty wytłumaczy.
@Mithrindil: @Ra_V: Pogadałem chwilę z gregor10 i już wiem na czym stoję.

witam

na 200ps to taki fajny zestaw to właśnie - dp , wtryski bex, soft , fmic - sie przyda szczególnie w lecie bo seria jest nedzna mega i sie przegrzewa

zywotnosc bardzo duza , wiadomo jak sie bedzie palowac z pod kazdych swiatel to sprzeglo czy turbo padnie szybciej , to normalne, tak samo jak na serii.