Cześć. Skończyłem ostatnio grę i wydałem na Google Play, z tym że nie byłem w stanie jej przetestować na wystarczająco dużej ilości urządzeń. Czy znalazłby się ktoś kto by był skory zainstalować moją grę i powiedzieć czy jest w miarę ok czy nie i dlaczego?
Jeszcze jedna rzecz. Mogę teoretycznie napisać trochę o narzędziach jakich użyłem i zrobić jakieś małe wprowadzenie do gamedevu dla ludzi mniej zorientowanych, byłoby tu jakieś zainteresowanie?
@wszystkiefajnenickisazajete: Absolutnie nie. Grę zacząłem kilka miesięcy temu i fakt, trochę się przybiłem jak zobaczyłem Revoid tutaj - jaka była szansa że ktoś tutaj wrzuci grę o tak podobnym motywie. Ale stąd też pomyślałem że też wrzucę tutaj, nuż ściągnie kilka osób więcej a w zamian napiszę o tym jak podszedłem do tworzenia tej gry i komuś w ten sposób pomogę.
Wyżej jest link, dzięki wielkie z góry :) Jeśli nie stwierdzicie że to totalne g---o to z chęcią napiszę jakiś artykuł jak zacząć w miarę szybko tworzyć proste gry i na tym budować.
@Ortseam: Haha, miałem mówić, że gra mi dziwnie zwalnia. Jednak po chwili zorientowałem się, że moja rakieta jest napędzana gwiazdkami xD
Na n7 wsio działa, tylko chciałem sterować palcami i zaskoczony byłem jak statek nie reagował. Powinno być jakieś info, że steruje się przechylając telefonem.
Fakt, myślę że zrobię krótki instruktaż który uruchomi się w grze tylko przy pierwszym uruchomieniu, bo jak dałem siostrze to w ogóle nie wiedziała co się dzieje. Dzięki :)
@Ortseam: Na Galaxy S3 gra strasznie przycina (wiem, gówniany telefon :P ) przy łapaniu pierwszych gwiazdek, potem jest lepiej, dodatkowo dziwnie wygląda, gdy mijasz dużo gwiazd, lecisz do góry kilka centymetrów, spadasz i już tych gwiazd nie ma, na logikę to powinny jeszcze być oraz powinna być możliwość ich złapania podczas spadania i znów wybicia do góry, dałoby to więcej frajdy bo można jeszcze by było pograć, a tak to
@tyktak: o rany, to nie ja! Napiszę wieczorem w takim razie :)
Wygląda na problem ze skalowaniem poziomym, ciekawe dlaczego. Co do akceleracji to dziwna sprawa, na jednym telefonie, chyba HTC One też nie działała.. wszczynam śledztwo, dzięki!
@lukewieladek: Niezbyt orientuję się w telefonach, ale taka gra nie ma prawa się ciąć na telefonie o takiej specyfikacji. W pierwszych kilku sekundach gra się tnie wszystkim z tego co wiem, wezmę się za to porządnie jeszcze dzisiaj. Jeśli chodzi o te znikające gwiazdki to znikają jak znikną z ekranu, co jest świadomym wyborem z moim strony - gra jest trochę trudniejsza. Początkowo faktycznie nie znikały od razu, ale gra
Jeszcze jedna rzecz. Mogę teoretycznie napisać trochę o narzędziach jakich użyłem i zrobić jakieś małe wprowadzenie do gamedevu dla ludzi mniej zorientowanych, byłoby tu jakieś zainteresowanie?
#gamedev #phaser #cocoonjs #androiddev #android
@Ortseam: no, napisz
@Ortseam: podróba #revoid ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Ortseam: Dajesz ziomuś.
Wyżej jest link, dzięki wielkie z góry :) Jeśli nie stwierdzicie że to totalne g---o to z chęcią napiszę jakiś artykuł jak zacząć w miarę szybko tworzyć proste gry i na tym budować.
Fajnie wygląda, napisz coś więcej o samej grze, ile czasu ją robiłeś i w czym.
Na n7 wsio działa, tylko chciałem sterować palcami i zaskoczony byłem jak statek nie reagował. Powinno być jakieś info, że steruje się przechylając telefonem.
Plusy:
- w miare grywalna i prosta
-
Fakt, myślę że zrobię krótki instruktaż który uruchomi się w grze tylko przy pierwszym uruchomieniu, bo jak dałem siostrze to w ogóle nie wiedziała co się dzieje. Dzięki :)
@
Ale polskie tłumaczenie w Google Play to Ty zmień :P
Wygląda na problem ze skalowaniem poziomym, ciekawe dlaczego. Co do akceleracji to dziwna sprawa, na jednym telefonie, chyba HTC One też nie działała.. wszczynam śledztwo, dzięki!
Mógłbyś dać opcję "płacę dolka i nie chcę oglądać reklam"?