Aktywne Wpisy
VOC1602 +11
W co rząd powinien inwestować w pierwszej kolejności
- ścieżki rowerowe 9.8% (148)
- duży port lotniczy w centrum kraju 29.3% (443)
- trasnport rzeczny 4.1% (62)
- drogi lokalne 5.0% (75)
- autostrady 7.6% (115)
- metro i węzły transportowe 5.2% (79)
- obwodnice 7.1% (107)
- rozbudowa pasów na lotniskach 1.4% (21)
- porty morskie cargo 8.5% (129)
- koleje dużych prędkości 22.1% (334)
modzelem +4
Co można kupić do domowego zestawu narzędzi jeszcze?
Mieszkam w bloku, nie robię nic przy samochodzie.
Do roweru mam komplet.
Aktualnie mam:
młotowiertarka
Mieszkam w bloku, nie robię nic przy samochodzie.
Do roweru mam komplet.
Aktualnie mam:
młotowiertarka
#oswiadczenie #samochody #motoryzacja #technikajazdy pic nie related #obrazekdlazwiekszeniaatencji
ja uważam że to słaby wybór - niby zmieniają biegi szybciej od człowieka, ale w takim DSG co 60k km trzeba zrobić wymianę czegośtam, lubi nawalać elektronika sterująca, generalnie obsługa nie jest tania
najlepszy automat to stary Tiptronic albo zupełnie zwykły, bez bajerów, byleby miał przynajmniej te 5
automaty 4-biegowe to już trochę relikt na dzisiejsze czasy, nie chodzi nawet o to że w nowych autach ma się 7-8 biegów i jest to normalka, ale czymś takim nie da rady jechać dłuższą chwilę szybciej niż 110-120km/h
a różnice w technice? nie da się spalić gumy, ani sprzęgła, ruszanie ze wzniesienia to bajka, ale za to można szybko r------ć skrzynię
Na kilka kilometrów automat będzie dziwny. Używanie go parę miesięcy jest przyjemne.
Chciałbym zaznaczyć, że @wezsepigulke: ma rację. Sprzęgło tylko do zmiany biegów i ruszania. Przy awaryjnym hamowaniu rzeczywiście w pewnym momencie trzeba silnik wysprzęglić bo zgaśnie, tyle że tak jak pisał @Felonious_Gru ta prędkość nawet na wysokim biegu często jest mała na tyle, że dopiero
@Sepang: jezdze automatem aktualnie 4 biegowym. Czwarty bieg jest nadbiegiem tak jak piatka w manualu, normalne obroty mam na trasie nie wiem o co wam chodzi. Ciezko w ogole porownywac przelozenia manuala z przelozeniami automatu. Roznice w technice sa takie ze jak chcesz jechac to wciskasz gaz, jak zatrzymac to hamulec i nic wiecej nie robisz, a w polaczeniu z tempomatem to nawet to wciskanie gazu mozna
@111wafel111: Nie bardzo, bo i tak hamulce sobie z tym poradzą (chociaż bezwładność jest tak mała, że można to pominąć) a gdy puścisz gaz to koła napędzają silnik. To trochę tak jakbyś miał rower gdzie się kręcą pedały zawsze gdy jedziesz i pedały musiałyby Ci nogi podnosić...
Ależ głupie porównanie, czas przestać