Wpis z mikrobloga

@pqp_1: Ale czytaj ze zrozumieniem. Na karcie graficznej wydanej w 2007 roku, która należała do średniego segmentu kart, grałem na ustawieniach High ("high" to znaczy "wysokie" jak znasz angielski xD). Na karcie wydanej w połowie 2008 roku, czyli rok po premierze Crysisa, grałem na Very High (czyli "bardzo wysokie" ustawienia graficzne) oraz z obsługą DirectX 10. I tak, gra utrzymywała stałe 30 FPS-ów, nawet przy wybuchach (wyjątkiem był owy GeForce, na
@pqp_1: coś w tym musi być, skoro stara generacja ciągnęła gta v w niecałych 30fps i 720p, a nowa w 1080p i dalej tylko 30fps. Wystarczy obejrzeć ostatnie porównania między wersją ps3 a ps4, żeby zobaczyć, że sporo się zmieniło.

Może nie nowy silnik i nie od nowa, ale sporo pozmieniali.
@only: raczej brak wiedzy jak programowac dobrze na te konsole, xbox masz racje ma problemy i bedzie je mial bo uzyl za slabego ramu, natomiast ps4 nie ma przeciez zadnych problemow z 1080p