Największa niewykorzystana szansa nowego wykopu to brak wprowadzenia kaskadowanych komentarzy (oprócz tego, że komentarze zostały #!$%@? paginacją).

Wykop:
- schemat "jeden poziom komentarzy"
- dyskusje w których bierze udział więcej niż 3 osoby stają się trudne do czytania, bo nie wiadomo kto z kim rozmawia
- wątki gdzie jest setki komentarzy są kompletnie nieczytelne, żeby śledzić jedną rozmowę trzeba pamiętać nicki ludzi którzy dyskutują
- wprowadzone stronicowanie komentarzy to jest tylko gwóźdź
źródło: Screenshot 2023-01-31 at 18.05.25
To co zrobił wykop to jest dramat, zamiast ulepszyć system dyskusji to nie dość że nie zostawili tak jak było tylko jeszcze #!$%@? bardziej xD


@RozkalibrowanaTurbopompa: efekt tego że aplikacją zajął się nie tylko ktoś kto nie korzystał z wykopu jako user ale wręcz nie miał żadnego pojęcia o tym jak poprowadzić usera na tego typu stronie.
Z tego co widzę białek wpadł na genialny pomysł uszczęśliwienia userów na siłę i
Pytanko @m__b @wykop
Jesteście zbyt leniwi czy za głupi żeby wykucować normalnie brzmiącą wiadomość z błędem wyjaśniającym problem typu

nie możesz odpowiedzieć na znalezisko, użytkownik X ma cie na czarnej liście

nie możesz skomentować, masz bana

nie możesz wrzucić obrazka, jesteś zielonką

nie możesz nic zrobić bo nasz serwis aktualnie dostał wylewu

tylko kuwa NIE MOŻESZ WYKONAĆ AKCJI BO NIE I #!$%@?
i sie domyślaj o #!$%@? chodzi xD
#nowywykoptogowno #wykopchangelog
źródło: Przechwytywanie
Nie da się w profilu dodać linku do profilu Facebook, wyskakuje komunikat, że to nie jest link do profilu Facebook ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wkleiłem nawet link do oficjalnego fp wypoku, też nie działa. Brawo Michał za wdrażanie tych cudownych funkcjonalności, gdy nawet takie błachostki się #!$%@?ą xD #nowywykoptogowno #nowywykop #wykopchangelog #gownowpis #wykop20
źródło: Screenshot_20230125_104914_Chrome
Wersja 2.0.3 moda "Wykop X" #wykopwnowymstylu

- ponad 20 funkcji dostosowania wykopu pod siebie
- możliwość włączania / wyłączania każdej z funkcji z osobna - tak jak lubisz
- nie zmienia kolorystyki wykopu (nie jest "skórką")
- kompatybilny ze skórkami zmieniającymi kolory typu 'wykopthebeststyle' oraz innymi

https://userstyles.world/style/8174/wykop-x-wykop-tak-jak-lubisz

W pierwszym komentarzu ( ͡° ͜ʖ ͡°) lista funkcji.
Proszę o uwagi w komentarzach

Moja instrukcja krok po kroku dodać
źródło: wykopx1
Usuwanie reklam i znalezisk sponsorowanych

✔ Ukryj przycisk Nowości
✔ Ukryj przycisk Dodaj

Górna belka nawigacyjna:
✔ ukryj belkię w trakcie scrollowania (przydatne na smartfonach)
✔ ukryj ❤ WOŚP
✔ ukryj logo Wykopu
✔ ukryj napis Wykop.pl
✔ ukryj przycisk Główna
✔ ukryj liczbę wykopalisk

Strona główna:
✔ ukryj Hity wykopu
✔ miniaturki znalezisk po lewej stronie
✔ ukryj wpisy z mirko na stronie głównej

Menu po lewej stronie:
✔ ukryj
źródło: wykopx3
Który geniusz wpadł na pomysł by paginację stron zrobić w stylu https://wykop.pl/mikroblog/strona/GOWqoa11iGAe i który Maciek stwierdził, że to dobry pomysł i klepnął to dalej? Przecież to nie ma najmniejszego sensu, nawet progrmistycznego. Jedyne co zostało osiągnięte to odebranie użytkownikowi łatwe przejście do konkretnej strony w linku. W sumie to generalnie odebrano możliwość przechodzenia na konkretne strony gorących, bo poruszać się można +1/-1...

Nawet jeśli jakiś debil wyżej, uparł się, że tak ma
NA TESTACH BYŁO OKEJ XDDD

Top rzeczy które powiedziane na głos w jakiejkolwiek firmie IT dają ci już na zawsze łatkę idioty XD

Już pomijając że to UI/UX i jego totalny brak funkcjonalności i przejrzystości to jest coś co już na fazie projektowania powinno było zostać wysłane do kogoś kto potrafi coś więcej niż zainstalować Bootstrapa.

#wykop #nowywykop #nowywykoptogowno #bekazwykopu
źródło: Screenshot 2023-01-17 at 21.12.23
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.