Znalazłem stół w okazyjnej cenie który jest u mnie w mieście - zadzwoniłem do sprzedającego i poinformował mnie, że płyta kamienna była kiedyś klejona, ale on się na tym zna i zrobił to dobrze - co sądzicie o takim klejonym kamieniu? ma to sens? Czy już taka płyta się nie nadaje do grania? Nie mam zdjęć tej płyty i w następnym tygodniu jadę zobaczyć ten stół.
#snooker #bilard
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PossessedPriest: po 1 niech ci zdjęcie wyśle, telefon chyba ma w miarę nowy ten sprzedający?

po 2 jeśli stół stał długo, szczególnie gdzieś w wilgotnej piwnicy czy garażu to może mu się drewno potem krzywić jak u ciebie będzie stało w suchym i ogrzewanym pokoju, z tym pęknięciem to nie wiem czy dasz radę to potem u siebie wypoziomować, trudno ocenić na odległość, bym sprawdził jakość połączeń - śruby, wzmocnienia
  • Odpowiedz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Siema, orientujecie się, czy w Łodzi ruszyły bilardy od 12.02? Chciałbym w końcu zagrać, a tak nieczynne do tej pory. #lodz #bilard
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czy w 8-bil trzeba nominować kolorowe bile?

Na Wikipedii wprost piszą, że nie trzeba:

Nie jest wymagane nominowanie bil ani łuz (poza bilą nr 8).

Ale w innych miejscach nie są już tacy wyrozumiali:
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gandhi: Trzeba, każda bila musi być deklarowana. Przy większości uderzeń nie trzeba mówić gdzie się wbija bo jest to oczywiste, ale w przypadku zagrań od bandy/kombinacji (granie przez inne bile) lub większych wycinek z reguły melduje się bilę/łuzę.

Nominować nie trzeba jedynie w 9-bil - wejdzie to grasz dalej, byle było bez faulu i jako pierwsza zaliczona najniższa na stole.
  • Odpowiedz
@gandhi: Kolejna bzdura z wiki, o grze po rozbiciu (otwarty stół):

Jeśli wbite zostanie kilka bil z obu grup, gracz ma prawo wyboru grupy.


Tak jak w każdym przypadku trzeba zadeklarować co się wbija.
  • Odpowiedz