Mam problem: młody kupił RTX 4070 i nowy zasilacz. Po podłączeniu w rozgrywce w CS jest tylko 50 fps... Ktos ma jakis pomysł?
Jedyne co mi przychodzi o do głowy to brak zasilania tylko czy karta może się odpalić bez zewnętrznego zasilania czerpiąc prąd tylko z płyty? Ratujcie...
Napisała do mnie chrzestna ni z tego ni z owego. Nie utrzymujemy tam żadnych relacji po za życzeń urodzinowych co roku. Widziałem ja chyba że 4 razy (komunia, bierzmowanie raz w święta i raz kiedyś przyjechała). Mam odwiedzić w niedzielę jak myślicie o co chodzi? Obstawianie A w niedzielę dam wam znać ( ͡º͜ʖ͡º)
Obsługa klienta Orange to dno dna; mam 1 GB/s na czas nieokreślony i zapragnąłem wymiany na Funbox 6 bo na 3.0 wifi ciągnie max 550 mb/s. Na czacie kontaktowym nie chcieli wymienić, ale przyjęli reklamację. Reklamacje rozpatrzono pozytywnie, ale przy wymianie w salonie okazało się, że wymiana została odrzucona (!) i nie zostanie zrealizowana "bo matryca interakcji nie pozwala"... jeden konsultant nie wie co może drugi i tak w koło Macieju... w
@OrangeEkspert: może Ty zajmiesz się jej wyjaśnianiem? To jakaś paranoja: przychodzi do salonu klient z numerem zgłoszenia na wymianę sprzętu uzyskanego od pracownika Orange, konsultant zamiast wydać nowy modem wysyła to do weryfikacji (!!!) a dział weryfikacji to odrzuca z powodu hmm niewiedzy? Po co weryfikować już przyjęte zgłoszenia z działu reklamacji?!
@SebaOnePL: niczego nie będę przedłużał, mam umowę na czas nieokreślony, prędzej zrezygnuję niż podpiszę terminowy cyrograf
@NH35: pewnie masz rację, kruczkami z umowy wszystko można wytłumaczyć, tylko jakie to jest podejście do klientów? ta firma od lat wdraża różne inicjatywy żeby poprawić jakość obsługi zamiast po prostu iść ludziom na rękę to wychodzi jak na załączonym obrazku
@NH35: już Ci to tłumaczyłem: co mnie jako klienta obchodzą jakieś bufory i matryce? Ja się stanami magazynowymi i procedurami opa nie zajmuję, ja oczekuję, że WIFI mi będzie działać z deklarowaną w umowie prędkością. Skoro mam prędkość najwyższą i płacę za to to op powinien mnie traktować z szacunkiem zamiast odstawiania szopek i proszenia się. Stawiam dolary przeciw orzechom, że w normalnym kraju (czytaj w ojczystej dla opa Francji)
@krzywy_kanister: kolego Funbox 3 nawet w warunkach laboratoryjnych bez żadnych zakłóceń na WIFI z prędkością 1GB/s nie jest w stanie pracować. Funbox 6 już tak i dlatego chcę go wymienić - op reklamując nową usługę powinien to przewidzieć i mi umożliwić wymianę. Poza tym napisze to jeszcze raz: zlecenie wymiany już otrzymałem, nic tylko je realizować.
@krzywy_kanister: posiadam urządzenia obsługujące WIFI 6, gdyby było inaczej nie zawracałbym sobie głowy, siedząc metr od funboxa 3.0 uzyskuję 500-600 mb/s bez żadnych przeszkód po drodze
@NH35: w toku realizacji kolejnego zgłoszenia otrzymałem informację, że mam się kolejny raz udać do salonu na wymianę na Funboxa 6.0 a jak konsultant odmówi to z salonu dzwonić na infolinię ¯\_(ツ)_/¯
@prezes_internetu: ścieżka dojścia jest taka: reklamacja na baak pełnej prędkości WIFI - modem przychodzi przez kuriera - stary oddajemy w salonie. Koło modemu na komórce ponad 900 mb/s i sieć z oznaczeniem 6, na kompie lekko poniżej 900 :)
@dr_love: nie musi być tanio, ma być dobrze - najchętniej znowu kupiłbym Good Life, ale nie ma nie wiedzieć czemu. Teraz używam Armani Code, ale to jakieś nie to jest
Jedyne co mi przychodzi o do głowy to brak zasilania tylko czy karta może się odpalić bez zewnętrznego zasilania czerpiąc prąd tylko z płyty? Ratujcie...
#kiciochpyta #pcmasterrace #elektroda #rtx