- 44
myślałem że laluś mnie już niczym nie rozśmieszy nowym (zwłaszcza że nie żyje) a tu prosze, tego nie widziałem, cały dzień mam z tego beke xD
#kononowicz #patostreamy
#kononowicz #patostreamy
@lament890: a wy mówicie że to alfabeta niewyraźnie napisane jest
@Mariusz1488: bo to ja to postowałem mordko, na żydrurze mi wyskoczyło
- 16
@bombolaokokoao via android mówi o twoim życiu wiele xddd
@Meffiusynku ten mam android, i co on mówi o moim życiu xD?
- 10
I takie lajty mogly byc do dzis, gdyby nie psychol z Krzyzowej... Szkolna w swojej abstrakcji, nieprzewidywalna i zabawna. Teraz tylko nudny Aron, cenzura, szkoda nawet klawy na pisanie bo zaraz "Atakuje Mnie"
#kononowicz
#kononowicz
@MrSpider: nie mogłyby być bo w końcu służby zamknełyby prosiakowicza
- 6
@PanWojny: on nie pije od maleńkości
- 300
Skąd wzięła się nazwa Florencji? Dlaczego ludzie chorują tam na "sztukę", gdzie mieszkała Mona Lisa i dlaczego tak pyszne jest danie ossobucco? O tym jest w naszym najnowszym odcinku FLORENCJA DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH do którego wykopania serdecznie zachęcam obserwujących i nie tylko.
A teraz w podzięce za plusa odpowiedź na pierwsze pytanie i fajny tip na pobyt we Florencji kiedyś
Jedziemy autobusem numer 7 za około 5 zł do sąsiedniego miasteczka, znanego między innymi z ruin etruskich, również z amfiteatrem, zabytków romańskich jak na przykład bardzo ciekawa katedra i niespiesznej, prowincjonalnej atmosfery. To właśnie stąd rozpościera się jednakże najpiękniejszy widok na Florencję. Aczkolwiek nie w taki dzień, bo zbiera się na deszcz. Wyobraźmy sobie, że ten ciemny front nasuwający się z południa to armia Rzymian znacznie ponad 20 wieków temu.
Florencja,
A teraz w podzięce za plusa odpowiedź na pierwsze pytanie i fajny tip na pobyt we Florencji kiedyś
Jedziemy autobusem numer 7 za około 5 zł do sąsiedniego miasteczka, znanego między innymi z ruin etruskich, również z amfiteatrem, zabytków romańskich jak na przykład bardzo ciekawa katedra i niespiesznej, prowincjonalnej atmosfery. To właśnie stąd rozpościera się jednakże najpiękniejszy widok na Florencję. Aczkolwiek nie w taki dzień, bo zbiera się na deszcz. Wyobraźmy sobie, że ten ciemny front nasuwający się z południa to armia Rzymian znacznie ponad 20 wieków temu.
Florencja,
Treść została ukryta...
@Pannoramix dzięki. W tamtych okolicach polecam Cinque Terre. Prosty dojazd z Pizzy
Co sie stało sie pod jeżewem
#kononowicz
#kononowicz
@nibynoozki: barney zesrał się pod drzewem..
Barney obsrał sobie ręce?
- 3850
Szukam "onko blizniaka" a dokładniej osoby z pierotnym nowotworem złośliwym kości - lokalizacja wewnątrz kręgosłupa - ucisk na rdzeń kręgowy
Moja mama - w 3 dni runął jej świat
Na wszystkie zgłaszane lekarzom sygnały słyszała jedno "taka Pani natura"
Życie doświadczyło ją solidnie, a teraz kiedy mogłaby w końcu pożyć pełnia życia straciła dosłownie grunt pod nogami.
Straciła władze w nogach - w trybie nagłymprzeszła bardzo trudną operacje. Guz o którym nie wiedzieliśmy urósł do takiego stanu, że rozwalił jej kręgosłup, który pękł.
Moja mama - w 3 dni runął jej świat
Na wszystkie zgłaszane lekarzom sygnały słyszała jedno "taka Pani natura"
Życie doświadczyło ją solidnie, a teraz kiedy mogłaby w końcu pożyć pełnia życia straciła dosłownie grunt pod nogami.
Straciła władze w nogach - w trybie nagłymprzeszła bardzo trudną operacje. Guz o którym nie wiedzieliśmy urósł do takiego stanu, że rozwalił jej kręgosłup, który pękł.
@zaczarowany_olowek: nie pomogę ale łap plusa dla zasięgu.
@zaczarowany_olowek: Może znalezisko? Więcej osób by zobaczyło
- 23
@zombine: xD
- 558
W związku z sytuacją, której jesteśmy świadkami od kilku dni uprzejmie informuję, iż prawdziwi sztywni ludzie pod symbolem z tagów #famemma #kononowicz #danielmagical #patostreamy robią eksplorację na serwer Discord. Wykop bierze do buzi a hejto z dupy do buzi. Każdy okuratny wykopowicz jest zobowiązany do zaplusowania tego wpisu celem zdobycia zaproszenia do serwera DC. Reszta niech się ksztusi swoim nasieniem. Plusujacy dostaną zapro w
@likatomyk
jesteśmy w trakcie dopieszczania serwerka, jutro każdy plusujący dostanie zapro. No narazie trzymajta sie
jesteśmy w trakcie dopieszczania serwerka, jutro każdy plusujący dostanie zapro. No narazie trzymajta sie
@BombaskaTelewizjaBoza: Już niedługo jako niezbędny materiał edukacyjny na wszystkich wykładach o UX, tematyka - "jak użytkownik nie powinien reagować na Twoją aplikację".
@BombaskaTelewizjaBoza: wygląda na lazy-loading a nawet super-lazy-loading
@domek_drewniany: oł żesz, aż się popłakałem ze smiechu XD
@domek_drewniany: fajny pomysł, uśmiałem się, ale mógł to zrobić lepiej wstawiając bardziej tematyczne filmiki, np. wchodząc na grupę o religii jakieś mitomaństwa Kononowicza o Jezusie itp, o zdrowym trybie życia to jak Suchodolski pokazuje bicepsa np.
Teraz Czarne Majty mógł by robić przeróbki bo Knur już jak Adolf Hborodo wygląda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kononowicz
#kononowicz
- 1
@Potezny_Mazur: @kolonko dawaaaaj
- 124
- 258
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 36/???
Northrop Grumman EA-6B Prowler
Dwusilnikowy, czteromiejscowy, samolot do prowadzenia walki radioelektroniczej powstały na bazie A-6 Intruder wykorzystywany zarówno przez US Marine Corps jak i US Navy. Prace projektowe rozpoczęły się w 1966 roku. Prowler powstał w celu zastąpienia używanego dotychczas EKA-3B Skywarrior. Jego poprzednik EA-6A (następca EF-10B Skynight) był prostą adaptacją A-6 wyposażoną w odpowiednie systemy radioelektroniczne, natomiast EA-6B przeszedł szereg rewizji jak wydłużony kadłub co pozwoli na zwiększenie załogi do czterech osób oraz owiewkę na stabilizatorze pionowym która mieściła antenę. Pierwszy lot wykonano 25 maja 1968r. Pomimo swojego głównego przeznaczenia EA-6B mógł być wykorzystywany również do atakowania konkretnych celów naziemnych – stacji radarowych oraz wyrzutni rakiet ziemia-powietrze. Dodatko posiadał możliwość prowadzenia wywiadu elektronicznego (SIGINT). Znajdował się w służbie od 1971 do 2019 roku. Powstało łącznie ok. 170 egzemplarzy. Został zastąpiony przez Beoing EA-18G Growler – specjalizowaną wersję F/A-18E/F Super Hornet.
Podstawowe
Northrop Grumman EA-6B Prowler
Dwusilnikowy, czteromiejscowy, samolot do prowadzenia walki radioelektroniczej powstały na bazie A-6 Intruder wykorzystywany zarówno przez US Marine Corps jak i US Navy. Prace projektowe rozpoczęły się w 1966 roku. Prowler powstał w celu zastąpienia używanego dotychczas EKA-3B Skywarrior. Jego poprzednik EA-6A (następca EF-10B Skynight) był prostą adaptacją A-6 wyposażoną w odpowiednie systemy radioelektroniczne, natomiast EA-6B przeszedł szereg rewizji jak wydłużony kadłub co pozwoli na zwiększenie załogi do czterech osób oraz owiewkę na stabilizatorze pionowym która mieściła antenę. Pierwszy lot wykonano 25 maja 1968r. Pomimo swojego głównego przeznaczenia EA-6B mógł być wykorzystywany również do atakowania konkretnych celów naziemnych – stacji radarowych oraz wyrzutni rakiet ziemia-powietrze. Dodatko posiadał możliwość prowadzenia wywiadu elektronicznego (SIGINT). Znajdował się w służbie od 1971 do 2019 roku. Powstało łącznie ok. 170 egzemplarzy. Został zastąpiony przez Beoing EA-18G Growler – specjalizowaną wersję F/A-18E/F Super Hornet.
Podstawowe
A-6 Intruder
- 490
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 37/???
Lockheed S-3 Viking
W połowie lat 60 XX wieku US Navy sformułowało wymogi dotyczące samolotu dedykowanego do zwalczania okrętów podwodnych zdolnego do operwania z pokładów lotniskowców jako zastępstwo dla Grumman S-2 Tracker. W 1968 roku Lockheed obok Convair i Grumman zostało poproszone o dalszy rozwój swoich propozycji dla tego typu maszyny, jako że Lockheed posiadało znikome doświadczenie w projektowaniu samolotów pokładowych nawiązało do tego celu współpracę z Ling-Temco-Vought. LTV odpowiedzialne było za elementy płatowca takie jak składane skrzydła i ogon, gondole silników oraz podwozie – część tych systemów była pochodnymi z maszyn LTV A-7 Corsair oraz Vought F-8 Crusader. 4 sierpnia 1968r. projekt Lockheed został ogłoszony zwycięzcą oraz zamówiono osiem prototypów o wstępnym oznaczeniu YS-3A. Pierwszy lot wykonano 21 stycznia 1972 roku. Loty testowe przebiegły bez większych komplikacji i już dwa lata później w 1974 rozpoczęto produkcję i wprowadzono maszynę do służby. Produkowany do 1978r. Viking powstał w łącznej liczbie 188 egzemplarzy. Jedna sztuka po szeregu szerokich modyfikacji była w użyciu NASA do celów monitorowania środowiska naturalnego, łączności satelitarnej oraz badań nad bezpieczeństwem lotu – była to też najdłużej używana jednostka z pośród wszystkich S-3, która zakończyła służbę dopiero w 2021 roku. US Navy wycofało Vikinga z działań pokładowych w 2009 i całkowicie ze służby w 2016 roku. Jej zadania zostały przejęte przez takie maszyny jak P-3C Orion, P-8 Poseidon oraz SH-60 Seahawk. Ze wględu na wykorzystanie do napędu silników turbowentylatorowych i ich charakterystyczny dźwięk, nazywany był przez załogi ”War Hoover” od nazwy producenta odkurzaczów.
Załoga:
Lockheed S-3 Viking
W połowie lat 60 XX wieku US Navy sformułowało wymogi dotyczące samolotu dedykowanego do zwalczania okrętów podwodnych zdolnego do operwania z pokładów lotniskowców jako zastępstwo dla Grumman S-2 Tracker. W 1968 roku Lockheed obok Convair i Grumman zostało poproszone o dalszy rozwój swoich propozycji dla tego typu maszyny, jako że Lockheed posiadało znikome doświadczenie w projektowaniu samolotów pokładowych nawiązało do tego celu współpracę z Ling-Temco-Vought. LTV odpowiedzialne było za elementy płatowca takie jak składane skrzydła i ogon, gondole silników oraz podwozie – część tych systemów była pochodnymi z maszyn LTV A-7 Corsair oraz Vought F-8 Crusader. 4 sierpnia 1968r. projekt Lockheed został ogłoszony zwycięzcą oraz zamówiono osiem prototypów o wstępnym oznaczeniu YS-3A. Pierwszy lot wykonano 21 stycznia 1972 roku. Loty testowe przebiegły bez większych komplikacji i już dwa lata później w 1974 rozpoczęto produkcję i wprowadzono maszynę do służby. Produkowany do 1978r. Viking powstał w łącznej liczbie 188 egzemplarzy. Jedna sztuka po szeregu szerokich modyfikacji była w użyciu NASA do celów monitorowania środowiska naturalnego, łączności satelitarnej oraz badań nad bezpieczeństwem lotu – była to też najdłużej używana jednostka z pośród wszystkich S-3, która zakończyła służbę dopiero w 2021 roku. US Navy wycofało Vikinga z działań pokładowych w 2009 i całkowicie ze służby w 2016 roku. Jej zadania zostały przejęte przez takie maszyny jak P-3C Orion, P-8 Poseidon oraz SH-60 Seahawk. Ze wględu na wykorzystanie do napędu silników turbowentylatorowych i ich charakterystyczny dźwięk, nazywany był przez załogi ”War Hoover” od nazwy producenta odkurzaczów.
Załoga:
@MajsterZeStoczni: dzien dobry, ładny samolot
- 412
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 38/???
Dornier Seastar
Wodnosamolot ogólnego przeznaczenia napędzany dwoma silnikami turbośmigłowymi zamocowanymi w gondoli ponad kadłubem skonstruowany głównie z materiałów kompozytowych. Pierwszy prototyp wykorzystywał metalowe skrzydła wzięte z modelu Do 28 i został oblatany 17 sierpnia 1984r. W trakcie rewizji projektu skrzydła zostały zamienione na kompozytowe oraz cały płatowiec stał się znacząco większy. Kadłub wykonany jest z włókna szklanego, które w porównaniu do metalu jest odporne na korozję oraz mniej podatne na przecieki. W przeciwieństwie do innych wodnosamolotów, które są zazwyczaj konwersjami zwykłych maszyn, Seastar posiada bardzo nisko położony środek ciężkości przez umieszczenie całego zapasu paliwa w sponosonach (boczne wypusty znajdujące się w środkowej części spodu kadłuba) zamiast w skrzydłach – wpływa to też na dużą stabilność na powierzchni wody. Same sponosony mieszczą też tylne podwozie oraz są zaprojektowane aby przełamywać napięcie powierzchniowe wody i generować noszenie w trakcie startu. Podowozie może być opcjonalnie demontowane i zakładane ponownie w razie potrzeby. Liczne problemy finansowe trapiące projekt od samego początku wpłynęły na istnienie obecnie jedynie trzech egzemplarzy. W 2013 Seastar został wykupiony przez chińskie Wuxi Communication Industry. W styczniu 2016 ogłoszono, że płatowce Seastar’a będą produkowane przez Diamond Aircraft Industries.
Podstawowe
Dornier Seastar
Wodnosamolot ogólnego przeznaczenia napędzany dwoma silnikami turbośmigłowymi zamocowanymi w gondoli ponad kadłubem skonstruowany głównie z materiałów kompozytowych. Pierwszy prototyp wykorzystywał metalowe skrzydła wzięte z modelu Do 28 i został oblatany 17 sierpnia 1984r. W trakcie rewizji projektu skrzydła zostały zamienione na kompozytowe oraz cały płatowiec stał się znacząco większy. Kadłub wykonany jest z włókna szklanego, które w porównaniu do metalu jest odporne na korozję oraz mniej podatne na przecieki. W przeciwieństwie do innych wodnosamolotów, które są zazwyczaj konwersjami zwykłych maszyn, Seastar posiada bardzo nisko położony środek ciężkości przez umieszczenie całego zapasu paliwa w sponosonach (boczne wypusty znajdujące się w środkowej części spodu kadłuba) zamiast w skrzydłach – wpływa to też na dużą stabilność na powierzchni wody. Same sponosony mieszczą też tylne podwozie oraz są zaprojektowane aby przełamywać napięcie powierzchniowe wody i generować noszenie w trakcie startu. Podowozie może być opcjonalnie demontowane i zakładane ponownie w razie potrzeby. Liczne problemy finansowe trapiące projekt od samego początku wpłynęły na istnienie obecnie jedynie trzech egzemplarzy. W 2013 Seastar został wykupiony przez chińskie Wuxi Communication Industry. W styczniu 2016 ogłoszono, że płatowce Seastar’a będą produkowane przez Diamond Aircraft Industries.
Podstawowe
- 551
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 39/???
Kaman K-1200/K-MAX
Śmigłowiec z wirnikami w układzie Flettnera zaprojektowany ściśle do zadań transportowych. Układ ten został wybrany ze względu na jego naturalną tendencję do zawisu, co jest pomocne przy wykonywaniu precyzyjnych manewrów. Jest on również bardziej responsywny na działania pilota. Ze wględu na przeciwnie obracające się wirniki nie wymaga posiadania tylnego rotora do stabilizacji. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne są wynikiem wieloletniego doświadczenia Kaman Aircraft w kontrukcji tego typu maszyn spośród których najbardziej prominentnym był HH-43 Huskie. K-1200 posiada udźwig przekrajaczjący 2700kg co jest wyższe od jego pustej masy własnej. Produkowany początkowo w latach 1991-2003. Po ponad dekadzie przerwy wznowiono produkcję w 2015r. ze względu na rosnące zainteresowanie. Wykorzystywany do transportu ciężki ładunków, przy instalacji konstrukcji na dużych wysokościach jak również do gaszenia pożarów. US Marines zmodyfikowało dwa egzemplarze jako wersje bezzałogowe – jedna z nich uległa zniszczeniu w wyniku wypadku spowodowanego przez niekorzystne warunki pogodowe oraz szereg błędów operacyjnych ze strony personelu naziemnego. W listopadzie 2014r Lockheed zaprezentowało wersję pożarniczą, która była w stanie dostarczyć ponad 11000kg wody w godzinę. Ze wględu na zastosowany układ wirników do maszyny w trakcie rozruchu i dalszej pracy na ziemi nie należy zbliżać się od boku.
Kaman K-1200/K-MAX
Śmigłowiec z wirnikami w układzie Flettnera zaprojektowany ściśle do zadań transportowych. Układ ten został wybrany ze względu na jego naturalną tendencję do zawisu, co jest pomocne przy wykonywaniu precyzyjnych manewrów. Jest on również bardziej responsywny na działania pilota. Ze wględu na przeciwnie obracające się wirniki nie wymaga posiadania tylnego rotora do stabilizacji. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne są wynikiem wieloletniego doświadczenia Kaman Aircraft w kontrukcji tego typu maszyn spośród których najbardziej prominentnym był HH-43 Huskie. K-1200 posiada udźwig przekrajaczjący 2700kg co jest wyższe od jego pustej masy własnej. Produkowany początkowo w latach 1991-2003. Po ponad dekadzie przerwy wznowiono produkcję w 2015r. ze względu na rosnące zainteresowanie. Wykorzystywany do transportu ciężki ładunków, przy instalacji konstrukcji na dużych wysokościach jak również do gaszenia pożarów. US Marines zmodyfikowało dwa egzemplarze jako wersje bezzałogowe – jedna z nich uległa zniszczeniu w wyniku wypadku spowodowanego przez niekorzystne warunki pogodowe oraz szereg błędów operacyjnych ze strony personelu naziemnego. W listopadzie 2014r Lockheed zaprezentowało wersję pożarniczą, która była w stanie dostarczyć ponad 11000kg wody w godzinę. Ze wględu na zastosowany układ wirników do maszyny w trakcie rozruchu i dalszej pracy na ziemi nie należy zbliżać się od boku.
osoby chcące być wołane do moich wpisów a nie znajdujące się na powyższej liście proszę o zaplusowanie tutaj
- 45
ostrzeżenie dotyczące zbliżania się jedynie od przodu
@MajsterZeStoczni: mały ten napis, trzeba podejść, żeby przeczytać ;)
#iss #fotografia