Ma ktoś doświadczenie w bibliotece fttw i łączeniem jej z Qt? Wczytuję sobie z QImage do jej tablicy fftw_complex* piksele pętlą http://pastebin.com/Z3L4zqxU, robię fft, mnożę przez inną macierz potraktowaną fft (odpowiadające sobie elementy - http://pastebin.com/mv73M1wP), później ifft, mnożę każdy element wyniku przez 1.0/(szerokość*wysokość) i wyświetlam metodą http://pastebin.com/a27tHji1 Całość powinna dać splot obrazu z maską i działa w Matlabie. Problem w tym, że wynik nie wygląda tak jak powinien. W zależności od maski
@CichyGlosZTyluGlowy: Wynik mnożenia zapisuj najpierw w dwóch zmiennych tymczasowych, następnie przypisuj te zmienne do re i im. Obecnie modyfikujesz re, a podczas liczenia im odczytujesz już zmodyfikowane re.
A tak się renderuje teksturowane sfery z shaderowym raymarchingiem -> zamiast miliona trisów mamy idealną sferę na fullscreen quadzie, niezależnie od LOD-a (⌐͡■͜ʖ͡■)
Jak całkowicie ubić środowisko graficzne w Linux Mint Debian Edition (Cinnamon)? Potrzebuję tego do instalacji sterowników Nvidii, bo te dostarczane z dystrybucją u mnie się siermiężnie bugują i system podziała max 5-10min i nie zrobię tego z poziomu zwykłego panelu sterowania. Wiem, że się zabijało któreś z tych: kdm, ldm, mdm?
Hej Mirki z #programowanie, Ostatnio przyszło do mnie cudo pod nazwą google #cardboard i chciałem przygotować pewną aplikację ale za bardzo nie wiem czy zamierzam podejść do tego w dobry sposób. Kilka słów o mnie: od 1,5 roku siedzę mocno w programowaniu w #cpp i z reguły używam do tego #qt 4 lub 5 plus oczywiście umiem sobie radzić bez qt, przez ręce przeszło
Jak napisać program konsolowy, który pokazywałby ile czasu minęło co sekundę od rozpoczęcia programu, a jednocześnie mógłbym wprowadzać jakieś dodatkowe rzeczy. Sam licznik potrafię zrobić, ale nie umiem połączyć tego tak, żeby to były jakby osobne wątki #programowanie #cpp
Ja już chcę wiosny, słońca i równego asfaltu ;) #pokazmotor #motocykle #motocykleboners sakwy boczne nie założone, zdjęcie robione zaraz po czyszczeniu
Mireczki, co teraz? Zapraszam koleżankę (w zasadzie średnio ją znam, pomimo wspólnych trzech lat w licbazie, tylko parę razy dane nam było porozmawiać, czego nie ułatwiała stulejarność) na łyżwy, a ona odpowiada, że prawdopodobnie... tak i się pyta, czy będzie ktoś jeszcze. Szczerze spodziewałem się, że skończy się na "SEEN 12:96", no ale... Coś czuję, że jestem na grząskim gruncie. Iść na całość, czy już dostałem przysłowiowego Zonka? #tfwnogf #
Mircy, od rana próbuje zmusić Code::Blocks, żeby kompilowało mi apki na androida. Pobrałem NDK, zrobiłem "standalone toolchain", skonfigurowałem kompilator Code::Blocks, ustawiłem ścieżki do libów i headerów, skompilowałem int main() {return 0;}, wypluło mi .exe i... what's next?
@NieUsune: W ustawieniach C::B powinna być opcja "Compilers" czy jakoś tak. Tam zduplikuj toolchain mingw, czy co tam masz, pozmieniaj ścieżki tak żeby wskazywały na ten wyeksportowany z NDK, a następnie wybież w projekcie ten nowy toolchain.
Wczytuję sobie z QImage do jej tablicy fftw_complex* piksele pętlą http://pastebin.com/Z3L4zqxU, robię fft, mnożę przez inną macierz potraktowaną fft (odpowiadające sobie elementy - http://pastebin.com/mv73M1wP), później ifft, mnożę każdy element wyniku przez 1.0/(szerokość*wysokość) i wyświetlam metodą http://pastebin.com/a27tHji1
Całość powinna dać splot obrazu z maską i działa w Matlabie.
Problem w tym, że wynik nie wygląda tak jak powinien. W zależności od maski
źródło: comment_nxPvwgVUygnCdzJhWsiNAYOv1mLmUUMT.jpg
PobierzTo też jest podejżane:
double greyValue = final[y * OutWidth + x][0];MaskedImage.setPixel(x,y,*reinterpret_cast(&greyValue));
Czemu rzutujesz doubla na uinta? Sugerował
unsigned char grey = final[y * OutWidth + x][0]; // tu popraw indeksowanieunsigned long int argb = ((0xFF) << 24) + (grey<<16) + (grey<<8) + grey;