To pierwszy elektryczny wóz strażacki. Kosztuje 5 mln zł i potrafi poruszać się
Na pokładzie pojawił się silnik diesla, który służy jako generator. Akumulatory dostarczone przez Volvo mają pojemność 132 kWh i pozwalają na 2 godziny pełnienia służby.
z- 14
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Pierwsza o sprawie wspomniała gazeta Nordre Aker Budstikke.
Jako przyczynę problemów podano «usterkę środka transportu», ale Ruter potwierdza dzisiaj, że autobusy elektryczne po prostu nie wytrzymują mroźnej aury.
– To właśnie mróz powoduje, że zasięg autobusów elektrycznych nie jest tak duży, jak zwykle. W autobusach szybciej wyładowują się baterie. Aktualnie rejestrujemy, jak sytuacja zmienia się dzień po dniu, potem wykorzystamy zdobyte doświadczenie, aby poprawić tę sytuację w przyszłości, mówi w rozmowie z Nordre Aker Budstikke Cathrine Myhren-Haugen, kierowniczka ds. komunikacji w spółce Ruter.