Edit: Do reklamacji
Samoloty a ludzie. Pandemia a lotnictwo. Ocena ryzyka.
![Samoloty a ludzie. Pandemia a lotnictwo. Ocena ryzyka.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1605527797SEveKlNVRqqahqT29zNTBN,w220h142.jpg)
Kanał [Turbulencja]
z- 5
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Kanał [Turbulencja]
zCześć, Na początku marca postanowiłem kupić telefon Samsung S9. Niestety znalazłem promocje na stonie odevo.pl. Promocja była szybka za 15 minut się miała kończyć więc kupiłem nie sprawdzając źródła co się okazało moją katastrofą. Firma Odevo swoją siedzibę ma w Wielkiej Brytanii więc myślałem...
zInfografiki wyjaśniające, jaka dieta chroni przed chorobami układu krążenia
zźródło: comment_1587756028IZgVESysT0GIvNdy6rAgLt.jpg
PobierzBA suspends all direct flights to and from mainland China because of the coronavirus outbreak.
zMimo że mistrzostwa świata odbywają się w Seefeld, to do niedzieli część zawodów odbywa się w austriackim Innsbrucku, znanym choćby z Turnieju Czterech Skoczni. W Austrii trwają jednak mistrzostwa w udawaniu. Wszyscy udają, że w Innsbrucku żadnych zawodów nie ma, a FIS udaje, że przepisy...
zWitam wszystkich. W moim wykopie chciałbym opisać swoją przygodę z firmą ubezpieczeniową Link4 oraz przede wszystkim ostrzec wszystkich przed nimi oraz ich praktykami.
zRocznica
od 28.10.2022
Gadżeciarz
od 22.05.2020
Wykop.pl
Tutaj niestety splotło się sporo czynników. Fakt, że gdyby nie MCAS do katastrof by nie doszło, jednak w raportach zostały też podkreślone braki w szkoleniach załóg, które zwyczajnie nie wiedziały, jak się w danej sytuacji zachować.
Zresztą szkolenia na pilota liniowego, przychodzisz z ulicy, płacisz i masz licencję, jak nie miało się możliwości latać na szybowcach, czy małych samolotach typu Cessna, gdzie nie ma autopilota i musisz polegać na umiejętnościach lotniczych też są powodem, że piloci w krytycznych sytuacjach tracą głowę, bo nie umiejo w latanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To jest zresztą temat rzeka, bo jeśli w takim razie dzisiaj mamy operatorów gałek, a samoloty muszą być debiloodporne,