Zrobiłem dla was porównanie najszybszych okrążeń wyścigu Kubicy i Russella. Dołączyłem także telemetrie byście mieli pełny obraz tego jak pracują kierowcy Williamsa na torze. Ocenę tego jaki mają styl, gdzie popełniają błędy a gdzie pracują nadwyraz dobrze pozostawiam wam.
Inżynierowie obu podczas ostatnich 10 okrążeń nie wydali polecenia u żadnego z nich by zachowywać paliwo.
Robert na 42 okrążeniu dostał polecenie lift&coast, a na kolejnych był proszony o podwojenie. Był też proszony o zmianę trybu silnika na 7. Dopiero przy obronie przed Vettelem anulowali lift&coast i pozwolili przełączyć się na tryb 5. To właśnie oszczędzanie
Osoby, które uważają, że Robert będzie w przyszłym roku w Haasie niech plusujcie ten wpis. Zawołam Was w przyszłym sezonie na pierwszym wyścigu WEC lub Formuly-E. #f1 #kubica
Gunther Steiner: Oczywiście jestem rozczarowany tym, co się stało. Wszyscy robią co tylko mogą, aby nasz zespół mógł wyjść z dołka, w którym obecnie się znajdujemy. Wznosimy się na nasze wyżyny, a gdy mamy szansę zdobyć punkty lub chociaż dowiedzieć się czegoś, co pomogłoby nam w przyszłości, nasi kierowcy wyprawiają takie rzeczy. Nie muszę tego szerzej wyjaśniać.
Ten wyścig był dla nas szansą. Mieliśmy dane. Byliśmy tego pewni, bo w piątek wykonaliśmy
@EtenszynDrimzKamynTru: lubię Steinera, za to, że mówi jak normalny biały człowiek zamiast owijać słowa w bawełnę. Kierowcy dostali srogi o------l i widać to w wywiadach. Zapewne inny szef zespołu gadałby pierdoły typu "musimy wyciągnąć wnioski, wrócimy silniejsi"
Zaczyna mi się coraz bardziej podobać ta partyzantka która robi Storey XDDDD Co można zrobić żeby jeszcze więcej hype'u nakręcić? Postawić polską wódkę koło tego energetyka XDDDD resztę roboty i promocji zrobią Polaki z milionem teorii spiskowych XDDDD #kubica #f1 #haas
"Jak Mercedes może kontrolować pracę silnika w poszczególnych bolidach, jak wygląda współpraca z nimi, co robią ekipy które nie mają wystarczającego budżetu i dlaczego Williams jest dziś tam, gdzie jest? Matthew Carter, były szef Lotusa w Formule 1, zdradza bardzo ciekawe kulisy działalności zespołu F1.
Carter był gościem podcastu Missing Apex. Gdy został zapytany o Williamsa, a przede wszystkim Roberta Kubicę i tego, czy Polak mierzy się z jedną z największych gwiazd F1
@asffaf: FIA nie ma wgladu w poszczegolne mody silnika i ich charakterystykę. tam jest tyle mozliwosci pracy silnika ze mozna ustawic kazdy komponent prscy silnika jak sie chce
Zrobiłem dla was porównanie najszybszych okrążeń wyścigu Kubicy i Russella.
Dołączyłem także telemetrie byście mieli pełny obraz tego jak pracują kierowcy Williamsa na torze.
Ocenę tego jaki mają styl, gdzie popełniają błędy a gdzie pracują nadwyraz dobrze pozostawiam wam.
W
Robert na 42 okrążeniu dostał polecenie lift&coast, a na kolejnych był proszony o podwojenie. Był też proszony o zmianę trybu silnika na 7. Dopiero przy obronie przed Vettelem anulowali lift&coast i pozwolili przełączyć się na tryb 5. To właśnie oszczędzanie