Ten numer CD-Action był wyjątkowy, był symbolem powoli przemijającej ery. Był to okres kiedy padały pierwsze żarty o zmianie nazwy na DVD-Action. Tym razem do wyboru mieliśmy edycje na czterech płytach CD lub jednej DVD która powoli zaczęła stawać się standardem wypierającym wysokie tekturowe etui.
Ten numer był wyjątkowy z dwóch innych względów - Zawierał bardzo mocne tytuły. Jednym z nich był Worms Armagedon, którego nie musze nikomu przedstawiać. Oraz Nosferatu: The Wrath of Malachi - bohater dzisiejszego wpisu.
Bohater którego wielu mogło ominąć, bo nie był on produkcją skierowaną do szerokiego grona odbiorców a specyficznym gatunkiem, mocno immersyjnym którego nisze zapełniła dzisiaj Amnesia czy Resident Evil 7.
Był fabularnym survival horrorem z losowo generowanymi lokacjami w których musieliśmy odnaleźć porozrzucanych członków naszej rodziny, mając do dyspozycji oręż z pobliskiej parafii pokroju wody święconej, czy krucyfiksu. Do tego zawierał najlepszą mechanikę wykorzystywaną w cyfrowej rozrywce - CZAS, cała gra była na czas. Jeżeli się guzdraliśmy to członkowie naszej rodziny umierali wpływając w ten sposób na zakończenie, a z każdą kolejną minutą było coraz trudniej bo równo o północy budziły się potężne wampiry - Grę rozpoczynaliśmy o 22:30
Ten numer był wyjątkowy z dwóch innych względów - Zawierał bardzo mocne tytuły. Jednym z nich był Worms Armagedon, którego nie musze nikomu przedstawiać. Oraz Nosferatu: The Wrath of Malachi - bohater dzisiejszego wpisu.
Bohater którego wielu mogło ominąć, bo nie był on produkcją skierowaną do szerokiego grona odbiorców a specyficznym gatunkiem, mocno immersyjnym którego nisze zapełniła dzisiaj Amnesia czy Resident Evil 7.
Był fabularnym survival horrorem z losowo generowanymi lokacjami w których musieliśmy odnaleźć porozrzucanych członków naszej rodziny, mając do dyspozycji oręż z pobliskiej parafii pokroju wody święconej, czy krucyfiksu. Do tego zawierał najlepszą mechanikę wykorzystywaną w cyfrowej rozrywce - CZAS, cała gra była na czas. Jeżeli się guzdraliśmy to członkowie naszej rodziny umierali wpływając w ten sposób na zakończenie, a z każdą kolejną minutą było coraz trudniej bo równo o północy budziły się potężne wampiry - Grę rozpoczynaliśmy o 22:30
Możemy sobie tylko wyobrażać, jak ciężko kieruje się krajem zamieszkanym przez ponad 37,5 mln osób, nie posiadając informacji, aczkolwiek Premier chyba się jeszcze nie skarży?
Więcej:Kilka sposobów na powiedzenie ,,nie posiadamy informacji”. Na przykładzie Narodowej kwarantanny i Rady
@Watchdog_Polska: