Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko311
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

malydomek
malydomek
Profil firmowy

malydomek

Dołączył 2 lata i 7 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 257
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 255
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 4
V.....e
V.....e
konto usunięte 12.01.2023, 10:39:50
  • 102
Wyobrażacie sobie, jakby teraz ruskie kuce z #konfederacja rządzili?

Ale ich dzisiaj piecze te paręnaście czołgów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To już nawet pisowcy wykazują się większym rigczem od nich i działają tutaj w interesie Polski.
Brzmi to paskudnie, że najgorsza partia rządząca ma
V.....e - Wyobrażacie sobie, jakby teraz ruskie kuce z #konfederacja rządzili?

Ale...

źródło: comment_1673519986cUDLAP1Mwkiy4zb6oDbyJj.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 11:15:26
  • 0
@Vosemite: Wiem, że sytuacja jest jaka jest i są mocne argumenty za oddaniem tych czołgów ale po 1 czemu nie robimy tego z odroczonym terminem płatności tylko za darmo 2 każdego Polaka powinno pięć jak widzi, że siły zbrojne których dorabialiśmy się przez kilkadziesiąt lat zostają rozdane w ciągu roku "Polak płakał jak oddawał". Jeśli ktoś nie czuje żalu za tymi maszynami to chyba powinien się jednak zastanowić czy czuje
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 11:50:43
  • 0
@Andreth: Głównym celem wojska w czasie pokoju jest wywieranie nacisku politycznego, zachowanie swojej niezależności bo nie musisz się płaszczyć przed innymi żeby ci sprzęt sprzedali. I oczywiście zabezpiecza cię na wypadek przetasowania sojuszy. 2 RP szykowała się do wojny z Rosją, 5 lat wystarczyło żeby się przekonać jak wielki był to błąd. Cała niezwykle droga flota która miała zablokować cieśninę fińska okazała się bezużyteczna w starciu z Niemcami, kawaleria świetna
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 11:52:47
  • 0
@Vosemite: Czuć się Ukraińcem a zostać Ukraińcem to dwie różne sprawy na szczęście.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 13:27:37
  • 0
@SirSherwood: Czemu ty piszesz o 10 czołgach skoro już oddaliśmy kilkaset? Możesz się śmiać ze strasznych Niemców już się kiedyś śmiali z papierowych czołgów Hitlera. I możesz sobie sądzić, że Trump to jedyna anomalia ale będzie jedyną anomalią dopóki nie przyjdzie druga. Zresztą w większości się z tobą zgadzam ale i tak nie przekonasz mnie, że jakaś decyzja może być w 100% dobra i nie wiąże się z ryzykiem. Co
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 14:44:12
  • 0
@Herubin: Ale jak się wojna skończy to chyba przestaną być święta krową i będą mogli płacić jak wszyscy? Rozłożyć im się na raty do ogarnięcia. Tak, zarabianie kilka razy mniej niż Europa zachodnia to faktycznie szczyt naszych aspiracji. Afryka jest biedna i co państwo daje im coś za darmo?
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 13.01.2023, 04:39:07
  • 0
@Andreth: Chyba trochę więcej argumentów podałem manipulatorze. Idąc twoim tokiem rozumowania to takie państwo jak Holandia, Belgia, Włochy, Niemcy, Hiszpania, Portugalia itd. wogóle nie powinny mieć armii przecież sami przyjaciele dookoła. Jest takie powiedzenie "Każdy zdrajca był kiedyś przyjacielem". Silna armia jest potrzebna w polityce nawet jeśli nie jest używana w walce. A pokoju nie wygrywa ten kto wyśle najwięcej sprzętu czy poświęci ludzi ale ten kto go ma najwięcej
  • Odpowiedz
a.....1
a.....1
konto usunięte 12.01.2023, 13:00:41
  • 255
Macie swojego bohatera męczennika który na p----i nosił upowskie barwy z napisem "ojciec nasz bandera".
Rzeczywiście taki sam chłopak jak każdy z nas xD
#ukraina #wojna #rosja
a.....1 - Macie swojego bohatera męczennika który na p----i nosił upowskie barwy z na...

źródło: comment_1673528431mBYEyIZs4hsH8vJSPRUY7x.jpg

Pobierz
  • 156
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 14:00:36
  • 0
@Yurakamisa: Na to chyba się słabo orientujesz w prawie międzynarodowym. Agresora i obrońcę obowiązują te same prawa a dokładnie prawo obowiązuje tylko przegranego z tym, że bez różnicy czy się bronił czy atakował.
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
Jabby
12.01.2023, 08:56:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1257
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 95
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 09:28:24
  • 29
@Jabby: Masz rację Ukraińcy nie mają wyboru, jak cię dwóch rekruterów złapie za ramiona to raczej się nie uwolnisz. Gdyby chcieli walczyć to by nie było zakazu wyjazdu z kraju i zdjęć z łapanek i złapanych uciekinierów na granicy.
  • Odpowiedz
dziacha
dziacha
dziacha
12.01.2023, 09:08:31
  • 1
Prigożyn to jest jednak wygryw.
Zakontraktował dziesiątki tysięcy ludzi jako najemników, posłał ich na najcięższe walki, costam zdobyli, kogoś zabili, sami poginęli i cyk, Wagner nie musi wypłacać żołdu ¯\_(ツ)_/¯
#ukraina
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 09:15:22
  • 0
@dziacha: W sumie masz rację, dodatkowo rodzinie żołnierza regularnego Rosja wypłaca jakieś odszkodowanie i to nawet spore (specjalnie po to się żenili przed pójściem na front xd) a najemnik zginie to zakopać i tyle.
  • Odpowiedz
fujiyama
fujiyama
fujiyama
12.01.2023, 07:53:52
  • 62
Niemiecki rząd nie zgodzi się na transfer Leopardów z Polski czy Finlandii dopóki USA nie dostarczy Abramsów na Ukrainę.
Niech teraz wyskoczy jakiś PO-wiec i powie, że to "nasi przyjaciele". ha tfu.
#wojna #ukraina
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 08:50:52
  • 0
@fujiyama: Niemcy widzą się jako mocarstwo więc nie dziwi fakt, że opierają się rozbrajaniu własnej armii podczas gdy USA, Chiny czy Rosja się rozkręcają. Tak wiem wiem Rosyjska armia w rozsypce, tylko mi wytłumaczcie dlaczego w rankingach spaść nie chce. Czy nam się to podoba czy nie Niemcy mają inne spojrzenie na tą sprawę. 1 nie sąsiadują z Rosją. 2 chcą prowadzić niezależna od USA politykę. Choć myślę, że koniec
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 09:04:21
  • 0
@fujiyama: 1 leopardy to są NASZE czołgi a nie USA, wybory w USA albo atak Chin i tych abramsów może tu nie być, bycie sojusznikiem USA to nie to samo co zostanie ich marionetką. 2 nie skończy się na 12 dla tyłu czołgów plus kilkadziesiąt z innych państw nawet logistyki nie warto robić.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 12.01.2023, 09:12:23
  • 0
@gharman: No tak tylko problem w tym, że Niemcy chcą być niezależnym państwem i dużą ilość czołgów w USA to dla nich bardziej minus niż plus. Co do tego skłócenia: Niemcy i Rosja to nie Polska wątpię żeby psuli sobie biznes bo kogoś nie lubią, jak będzie im się opłacało to będą handlować a jak nie to przestaną nawet bez kłótni. A dla Ukrainy chyba lepiej mieć Abramsy i Leopardy
  • Odpowiedz
kantek007
kantek007
kantek007
11.01.2023, 13:44:10
  • 56
Myślicie, że tyle nowych terytoriów dla polski wystaczy?
#ukraina
kantek007 - Myślicie, że tyle nowych terytoriów dla polski wystaczy?
#ukraina

źródło: comment_1673444591ixj2HSWOZI0sITtEYSFIEA.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 15:03:58
  • 3
@LetMeStay: Szkoda, że Polanie 1000 lat temu nie byli tacy mądrzy jak ty teraz mielibyśmy państwo wielkości województwa i byłoby jeszcze lepiej niż jest bo od ruskich dalej :)
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 20:54:40
  • 1
@Serniczek_Szatana: No ok, ale zajęcie przez Polskę terenu który należał do niej przez setki lat i został brutalnie zdepolonizowany przez Ukraińską r--ź i Ruskie wywózki to jednak coś innego niż próba zajęcia przez USA Afganistanu. Zresztą ja nie namawiam do tego żeby go zajmować jednak nazywanie onuca kogoś kto o tym wspomni jest trochę antypolskie. A jeśli nie zdobywa się bogactw poprzez kolorowanie mapy to po co Ukrainie odzyskiwać D----s
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 22:00:07
  • 1
@Serniczek_Szatana: To nie moja logika tylko twoja, jakby nie patrzeć rujnują swoją demografię i gospodarkę dla jak to określiłeś "kolorowania mapy która nie daje żadnego bogactwa", co oczywiście jest bzdura bo dodatkowa ziemia to w najgorszym razie duży plus dla rolnictwa, mnóstwo dodatkowej infrastruktury itp. itd., jest tam też jakaś ropa i trochę węgla (na zachodniej Ukrainie). Ja wiem, że to co oni robią ma sens tak samo jak dla
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 22:12:33
  • 1
@Serniczek_Szatana: Ale ja nie pisze o sprawiedliwości tylko o chłodnej kalkulacji. Z ekonomicznego punktu widzenia nie ma różnicy czy oni te ziemie bronią czy zdobywają i tak muszą je szturmować. Oczywiście, że prawo międzynarodowe jest po ich stronie a byłoby przeciwko nam ale ty pisałeś o ekonomicznej stronie całego przedsięwzięcia i do tego się odniosłem. W tym momencie odzyskanie Lwowa to już farmazon o tym to można było myśleć tak
  • Odpowiedz
mexxl
mexxl
mexxl
11.01.2023, 20:02:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 58
#wojna #rosja #ukraina
W Kijowie umieszczono nowy znaczek do fotografii - z płonącym Kremlem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mexxl - #wojna #rosja #ukraina 
W Kijowie umieszczono nowy znaczek do fotografii - z ...

źródło: comment_1673467378Qupth2x7uDEnKwwNgAHj5U.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 20:45:25
  • 5
@mexxl: Niech jeszcze zrobią znaczek z płonącym kijowem xd. A nie czekaj mają to na żywo.
  • Odpowiedz
Arthasss
Arthasss
Arthasss
11.01.2023, 20:26:50
  • 321
Dałem z siebie całe 10%

#wojna #czolgi #ukraina #rosja #memy #wojsko
Arthasss - Dałem z siebie całe 10% 

#wojna #czolgi #ukraina #rosja #memy #wojsko

źródło: comment_1673468808RXHHqmAULLWP4nbwAOY9co.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 20:43:09
  • 119
@Arthasss: Oby nie kończył tej historii bo młody obsra pancerz reaktywny.
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
Jabby
11.01.2023, 20:31:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 147
#wojna #ukraina #rosja
Jabby - #wojna #ukraina #rosja

źródło: comment_1673469116rN1Nq6qmMtSPreCzHN0jLn.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 20:41:56
  • 0
@megawonsz9: Moze na podstawie większości źródeł innych niż Ukraińskie? I głównie z tego powodu, że jeśli to zabici plus kilka razy tyle rannych to Rosja nie wysłała jeszcze tyłu żołnierzy na Ukrainę, chyba, że każdy był ranny 4x i potem zginął, ale to też źle bo wtedy Putin musiałby sam Bachmut szturmować, a Łukaszenka by stał za nim i udawał, że coś pomaga xd
  • Odpowiedz
tytanowyy
tytanowyy
tytanowyy
11.01.2023, 15:51:18 via Android
  • 0
#ukraina

Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego z przekazaniem samolotów był taki problem i tutaj staraliśmy się bardzo ostrożnie podejść do tematu, a z czołgami nie ma tego problemu? Przecież i jedno i drugie może być wykorzystane jako b--ń ofensywna. Gdzie jest ta różnica?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 15:59:23
  • 1
@tytanowyy: Było słychać głosy swojego czasu, że Putin nie użyje atomu a w zamian sojusz nie wyśle samolotów. Może i coś w tym jest bo ostatnio Putin powiedział nawet, że użyje wszelkich środków do wygrania wojny oprócz broni jądrowej, po coś to podkreślił.
  • Odpowiedz
rezydenttomek
rezydenttomek
rezydenttomek
11.01.2023, 14:35:23 via iOS
  • 2
Czyli wychodzi na to, że jednak damy jak ludzie mówili po 10-15 czołgów a nie wszystko co chodzi i tylko w koalicji międzynarodowej. Mam dziwne tutaj przeczucie, że to jest granie pod publiczkę naszego rzadu by ugrać coś międzynarodowo (zmuszenie Niemiec do jakieś reakcji lub jakieś nowe czołgi dla nas ) i wewnętrznie (dawno już nikt nie mówił, że cos przekazaliśmy)
#ukraina #rosja #wojna
rezydenttomek - Czyli wychodzi na to, że jednak damy jak ludzie mówili po 10-15 czołg...

źródło: comment_1673447723wFAnJuSbQ8lH7wQb2bufua.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 14:59:49
  • 0
@Kranolud: O twardych i 72 też pisano kilkudziesięciu sztukach a poszły wszystkie więc pewnie z tymi będzie podobnie bo czemu nie? Ciekawe czy te czołgi które kupujemy z USA i Korei też oddamy.
  • Odpowiedz
Bekart_Korwina
Bekart_Korwina
Bekart_Korwina
11.01.2023, 07:08:02
  • 2
Nasze źródło w OP powiedziało, że Załużny poprosił Zełenskiego w nocy o rozpoczęcie wycofywania wojsk z Bachmuta, co byłoby bezcelowe do utrzymywania po upadku Soledaru. Straty Sił Zbrojnych Ukrainy są tak duże, że rezerwy przekazane nie mogły wpłynąć na sytuację.
#ukraina #rosja #wojna
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 07:26:22
  • 1
@Bekart_Korwina: Wojskowi często proszą o wycofanie bo oni oceniają sytuację ze stricte militarnego punktu widzenia a Bachmut nie dość, że jest nisko położony to logistyka stała się już w jakimś stopniu utrudniona. Ale to nie oznacza, że Ukraińcy się wycofają bo wygrana polityczną raczej przekłada się nad zwycięstwo militarne wszak wojnę prowadzi się w celu zrealizowania założeń politycznych.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 07:35:16
  • 0
@Bekart_Korwina: A Soledar padł wogóle, że już za Bachmut się bierzesz?
  • Odpowiedz
shmatshiage
shmatshiage
shmatshiage
11.01.2023, 05:13:28
  • 723
I cyk. Mamy pierwszego do Hagi.

https://mobile.twitter.com/Kaukaz_Observer/status/1612942272571531264

Dzień dobry wszystkim.
#ukraina #wojna #rosja
shmatshiage - I cyk. Mamy pierwszego do Hagi. 

https://mobile.twitter.com/Kaukaz_O...

źródło: comment_1673413974Ff7NzDccq0NrL0xci9cPif.jpg

Pobierz
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 05:37:09
  • 64
@shmatshiage: Nie będzie, Rosjanie nie sadzą Azowców i Ukraińcy też nie chwalą się od tego czasu żadnymi procesami a wcześniej były grzane takie tematy, więc pewnie jest jakieś porozumienie w tym temacie.
  • Odpowiedz
JanLaguna
JanLaguna
JanLaguna
10.01.2023, 20:37:04
  • 852
Bitwa o Bachmut

Po kilku miesiącach zażartych i bardzo statycznych walk o Bachmut, Rosjanie odnieśli pierwszy poważniejszy sukces, zajmując większą część miasteczka Sołedar, położonego na północ od Bachmutu. Jeśli Sołedar wpadnie w ręce Rosjan, będą mogli próbować obejść obronę Bachmutu od północy. Ukraińcy jednak nie odpuszczają i próbują kontraktować. Walki o Bachmut to najprawdopodobniej najkrwawsza bitwa tej wojny. Co istotne, postępy na mapie mają tutaj znaczenie drugorzędne, bo to przede wszystkim walka na
JanLaguna - Bitwa o Bachmut

Po kilku miesiącach zażartych i bardzo statycznych wal...

źródło: comment_1673382972a0XpoMROuhyQvSwG3T9viu.jpg

Pobierz
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 11.01.2023, 05:24:28
  • 0
@qrak01: Nie ma logiki w tym co piszesz, nawet jeśli będą przegrywać powoli to i tak moment przyparcia do muru nastąpi. Chyba, że po prostu zmierzają spisać część Ukrainy na straty. Mimo tego co sadzą wykopki to dla USA zdecydowanie ważniejsze jest to, że Rosja nie może sprzedawać broni przez co traci wpływy itp. niż jakiś Ukraiński obwód oczywiście o tym cicho sza.
  • Odpowiedz
Koniasz
Koniasz
Koniasz
08.01.2023, 10:41:10
  • 36
Jak to szło na początku. Oddajmy postoswieckie czołgi bo to g---o nienadające się do niczego i i tak mamy je utylizować. Dlatego je remontowaliśmy xD. I u nas nie nadawały się do niczego. No ale już na Ukrainie są w stanie walczyć z Rosją xD2. A teraz oddajmy leopardy 2 bo to i tak nasza wojna. Dla was ta narracja jest logiczna ? Bo mi to śmierdzi skryptem który zmienia się zależnie
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 08.01.2023, 12:40:59
  • 3
@bombastick: Rozumiem, że jeśli Ukraina wygra wojnę i nie będzie potrzebować już sprzętu ty dalej będziesz za przekazywaniem im naszych czołgów, żeby ludzi o innych poglądach "piekła d--a"? Od tej nie nienawiści do Polski już ci się mózg zlasował ukrofilu xd
  • Odpowiedz
mirek_86
mirek_86
mirek_86
07.01.2023, 18:23:20 via Android
  • 11
#ukraina

Ukraiński MIG 29 zestrzelony przez swoich
mirek_86 - #ukraina 


Ukraiński MIG 29 zestrzelony przez swoich

źródło: comment_1673115800lNEFoRuqPZu2BYh1G7XQZB.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 07.01.2023, 18:37:31
  • 0
@mirek_86: Niestety dopóki Rosjanie będą mieli przewagę w powietrzu to będą się powtarzały takie zestrzelenia. Podobnie było w przypadku Niemców na froncie zachodnim po wylądowania aliantów w Normandii. W momencie w którym 9/10 samolotów to wrogie obiekty żołnierze strzelają niestety do wszystkiego co lata. Chyba, że w tym momencie ta przewaga Rosji nie jest już tak znacząca jak na początku wojny.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 07.01.2023, 19:18:33
  • 0
@army_men: Chyba nikt nie ukrywa tego, że w ilości samolotów Rosjanie mają przewagę nad Ukraińcami. Nie chodzi mi o dominację czy skuteczność tylko o to, że po prostu więcej ich samolotów pojawia się na niebie.
  • Odpowiedz
JanLaguna
JanLaguna
JanLaguna
27.12.2022, 20:28:06
  • 683
Załużny: Rosyjska mobilizacja zadziałała. Nie wątpię, że Rosjanie podejmą kolejną próbę ataku na Kijów. Wiem, że mogę pokonać Rosjan, ale potrzebują do tego zasobów

W połowie grudnia, gen. Załużny (naczelny dowódca Sił Zbrojnych Ukrainy) udzielił wywiadu gazecie The Economist. Nie wiem dlaczego, ale wywiad przeszedł bez większego echa w polskich mediach/wśród polskich "osintowców", a szkoda, bo Załużny poruszył kilka bardzo ważnych kwestii. Poniżej link do całości i wybrane przeze mnie fragmenty. Całość.


O
JanLaguna - Załużny: Rosyjska mobilizacja zadziałała. Nie wątpię, że Rosjanie podejmą...

źródło: comment_1672172831Fny1cd2szd8bxwlAosjAAb.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 30.12.2022, 21:13:39
  • 0
@RaghNaarRoog: "Nie, nie ma szans" - oby nasi wojskowi i politycy byli trochę mądrzejsi bo operowanie takimi pojęciami w kontekście polityki czy wojny to czysty debilizm, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę erę wojny informacyjnej gdzie w zasadzie nikt nie ukrywa, że większość informacji to kłamstwo.
  • Odpowiedz
Aryo
Aryo
Aryo
02.07.2022, 12:46:05
  • 48
Jihadi Julian potwierdza, że ukraińskie siły opuściły Lisiczańsk

Już po wszystkim.

Większość ukraińskich wojsk wycofała się w nocy z Lisiczańśk i sześciu innych miast, pozwalając rosyjskim siłom inwazyjnym na zajęcie całego obszaru.

Część sił pozostała, aby zabezpieczyć wycofanie, więc wkrótce zobaczymy nowych jeńców.

Miejmy nadzieję, że było warto.
Aryo - Jihadi Julian potwierdza, że ukraińskie siły opuściły Lisiczańsk

 Już po wsz...

źródło: comment_1656765755OwMopJTCBIoDhfurSBv6OD.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

malydomek
malydomek
malydomek 02.07.2022, 20:01:06
  • 0
@Makak87: Co do artylerii Ukraińskiej to radzę zainteresować się tym czy dzienne dostawy wystarczą chociażby do pokrycia dziennych strat w tym aspekcie. Zwłaszcza po ostatnich odwrotach straty mogły być spore.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 02.07.2022, 20:17:03
  • 0
@Makak87: Przecież we wszystkich raportach powtarzano, że artyleria ze wzgórz w Lisiczańsku bardzo skutecznie ostrzeliwała Rosjan pewnie część zdołali ewakuować ale odwrót odbywał się pod ostrzałem więc na pewno jakieś straty były. Oczywiście nie twierdzę, że zostawili całą artylerię na wzgórzach i zwiali.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 06:42:42
  • 0
@Makak87: Rosjanie strzelają 12 razy na dobę? Według niemal wszystkich źródeł sukcesy zawdzięczają bezustannej nawale z artylerii a amunicja to jedna z nielicznych rzeczy której mają w bród a do tego są w stanie na bieżąco ją produkować. Dochodzę jednak do wniosku, że dyskusja z tobą nie ma sensu, zero obiektywizmu. A co do techniki to nieprawdą jest, że ilość armat nie ma znaczenia. Po pierwsze lepiej wystrzelić 100 pocisków
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 11:01:28
  • 0
@Makak87: A skąd ty niby masz pojęcie ile razy na dobę oni strzelają? Właśnie do produkcji niekierowanej amunicji nie jest potrzebny nowoczesny przemysł dlatego tego jednego komponentu raczej im nie zabraknie. Skoro Rosjanie mają mniej żołnierzy i jak ty twierdzisz braki w amunicji artyleryjskiej to jakim cudem w kilka dni zdobyli Lisiczańsk? Proszę czekam na wyjaśnienie tej zagadki. Ukraińcy nie mają woli walki skoro mimo przewagi na każdym polu i
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 11:38:25
  • 0
3 miesiące walczono o Rubiżne i Siewierodonieck walki o sam Lisiczańsk są prowadzone od mniej więcej 7 dni, ale nawet zakładając te 3 miesiące to w jaki sposób zdobyto 250tysieczną aglomeracje (liczę te 3 miasta) mając mniej ludzi i braki w amunicji? Tej twojej wypowiedzi o amunicji to za bardzo nie rozumiem, piszesz, że nie trzeba nic produkować i to ma świadczyć o tym, że Rosjanie mają za mało amunicji? To raczej
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 11:51:30
  • 0
@Makak87: Chyba, że te "XD" to oznaki radości po sukcesie Ukraińskim czyli kolejnym "doskonale zorganizowanym odwrocie na z góry upatrzone pozycję". A te 12 pocisków dziennie o których pisałeś to było słychać na jednym kilkudziesięciosekundowym nagraniu z tego sukcesu.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 12:42:28
  • 0
@Makak87: Nie wszystkie środki bo w tym samym czasie zdobyto również miasta Izium, Borowa, Łymań i Światohirsk oraz osiągnięto linie Dońca na północ od Słowiańska oraz zdobyto i dokonano wyłomu w pobliżu miasta Popasna, Mariupol chyba też w tym czasie upadł. No oczywiście, że trwało to długo ale jest to zwycięstwo Rosji i porażka Ukrainy. Fakt jakimś sukcesem tak długie powstrzymywanie Rosjan dla Ukrainy było tyle, że ludność cywilna zapłaciła
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 13:10:33
  • 0
@Makak87: Przynajmniej przyznałeś w końcu, że jednak mają tą przewagę ogniową więc powoli zaczyna do ciebie rzeczywistość docierać. Jeszcze tylko zrozumiesz, że nie mogą mieć wszystkich sił w jednym miejscu bo inaczej natychmiast Ukraińcy odzyskaliby inne tereny a miasta na innych kierunkach raczej przez krasnoludki szturmowane nie były i już będzie całkiem nieźle.
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 13:36:21
  • 0
@Makak87: Aż przez ciebie usunąłem komentarze z tym kwietniem lipcem bo tak na pewniaka idziesz, ale przecież wszystko się zgadza kwiecień, maj, czerwiec. 3 miesiące jakby nie liczyć w czym ty masz problem gościu? Chyba sam się kalendarzem obsłużyć nie umiesz. Gość nadużywający "XD" i argumentów at persona, wołający kolegów do dyskusji bo argumentami wygrać nie potrafi wyzywa mnie od gimbusów haha. W usuniętych komentażach była mowa o tych miesiącach
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 13:47:48
  • 0
@Makak87: Może jeszcze coś z tego będzie. Licz razem ze mną 1, 2, 3. Poszło? kwiecień, maj, czerwiec 1, 2, 3. Poszło?
  • Odpowiedz
malydomek
malydomek
malydomek 03.07.2022, 13:49:52
  • 0
@Makak87: Jeśli mimo wszystko nie dałeś rady policzyć tych miesięcy to spróbuj z zapałkami może się uda.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

Neza

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.06.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl