@Nie_masz_racj_idioto: Niektórzy mówią że nie można chlać gdy jest się kierowcą F1, ale to nieprawda, można, tylko trzeba wstawać rano na testy. Na tym polega odpowiedzialność.
To uczucie gdy wracasz do domu po cięzkim dniu, przeziębiony, obsrany przez gołębia i obsikany przez psa, ale przypominasz sobie, że Robert Kubica zakończył dzisiaj testy na pierwszym miejscu #f1 #humorobrazkowy
Dziś na czele tabeli utrzymał się Robert Kubica. Po raz ostatni taka sytuacja miała miejsce w trakcie jazd na Ricardo Tormo w lutym 2011 roku. Przed wypadkiem w rajdzie Ronde Di Andora. Podobnie jak 9 lat temu, premiera bolidu odbyła się na torze.
Po klęsce w Williamsie Kubica odetchnął w samochodzie Alfy Romeo.
Nowy rok, nowy zespół. Spektakularny powrót Roberta Kubicy w Williamsie udal mu sie jak Polsce reforma służby zdrowia, lecz teraz kiedy osiadł w Alfa Romeo mówi, że w końcu ma samochód, z ktorym jest w stanie "cos" zrobić.
@Kajaczek: dla mnie system polega na schodzeniu się kół do pozycji niestandardowej. Rozchodzenie się to już nie istota systemu, a powrót do ustawień standardowych
Standardowo w bolidach koła są lekko odchylone na zewnątrz, bo ważniejsze są zakręty i dohamowania niż proste.
W zamian za lepszą stabilność na zakrętach płaci się mocniejszym miejscowym zużyciem opony (i jej przegrzewaniem się) i minimalnie mniejszą prędkością na prostych. DAS prostuje koła na prostych więc jest nieco lepszy VMAX i mniej męczy opony.
W kontekście całego wyścigu może to być nieocenione.
#f1
źródło: comment_1584054719HinQHlcQ80t66IFyB2GXns.jpg
Pobierz