Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko208
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lukasz-lub

lukasz-lub

Dołączył 6 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 55
  • Znaleziska 54
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

778

Pierwsi na świecie T-raperzy są z Polski.

Pierwsi na świecie T-raperzy są z Polski.

Witam! W związku z rosnącym zainteresowaniem muzyką typu T-rap, chciałbym tylko przypomnieć światowych prekursorów tej muzyki, mam przyjemność przypomnieć, że są z Polski, przed Państwem: T-raperzy z nad Wisły!!! Na bis, proszę Państwa, na bis!

mirek_kurna
z
wykop.pl
dodany: 15.11.2019, 14:30:20
  • 124
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    muzyka
  • #
    trap
lukasz-lub
lukasz-lub 16.11.2019, 20:12:31
  • 1
Maksi kasss był najlepszym z ich hitów !
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

918

UWAGA na fałszywe wpisy w raportach AutoDNA!!Oszuści czyli jak straciłem klienta

Witam Chciałem się z wami podzielić ciekawostką i ostrzec  was przed bzdurami jakie wpisuje firma Auto DNA do swoich raportów choć uważam,że inne firmy typ Auto Baza czy Automo mogą robić to samo choć szczerze nie sprawdzałem. Ostatnio sprzedając swoje BMW 640i  sprowadzone ze...

lukasz-lub
z
wykop.pl
dodany: 02.11.2019, 13:33:43
  • 280
  • #
    autodna
  • #
    falszywewpisy
  • #
    raport
  • #
    bmw
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 13:52:01
  • 57
W tym przypadku odniosłem stratę ponieważ auta do tej pory nie sprzedałem a cena już jest niższa o 10tyś niż była ustalona z tamtym klientem na co mam dowod w postaci umowy przedwstępnej. Dodatkowo okazuje się że jeszcze dwie osoby sprawdzały ten samochód w bazie AUTO DNA w maju 2019 i w Sierpniu 2019 tak wynika z raportu. Nic nie ukrywam wszystkim bez problemu podaje nr VIN i wysyłam zdjęcia auta w
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 13:57:56
  • 195
@asnozm: straciłem klienta lub nawet 3 bo pozostałych dwóch którzy zapłacili za raport raczej byli też poważnie zainteresowani nie wydawali pieniędzy bez sensu. Straciłem również na pewno ponad 10 000zł ponieważ teraz auto jest wystawione o tyle taniej niż miał zapłacić tamten klient który wpłacił zaliczkę a i tak nie ma chętnych. Sprawa Myślę że jest do wygrania tak twierdzi Mój mecenas ale będzie bardzo długotrwała i trudna bo to
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 15:44:29
  • 60
Najgorszy nie jest sam fakt wpisu bo pomyłki mogą się zdarzyć ale oni kompletnie nie chcą tego naprawić. Dzwoniłem tam 5 razy pisałem z 10 maili zawsze taka sama odpowiedź.
Myślałem że poprawią błąd i wyjaśnimy sprawę z klientem ale oni utrzymywali że nie odpowiadają za wpisy i nic nie zmienią. Odnośnie długiego mojego auta czyli AMG sam wykupiłem raport i w tym momencie byłem ich klientem i w myśl ich polityki
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 15:52:52
  • 86
@Doment: No widzisz jak masz zapłacić to tak piszą A jak już zapłaciłeś I są bzdurne wpisy to mówią żeby traktować raport jako wskazówkę i że może zawierać błędy. Sam fakt wpisu który jest nieprawidłowy powinien zostać natychmiast poprawiony a oni mają to w dupie. Wychodzi na to że każde auto które było sprowadzone uszkodzone i miało opinię rzeczoznawcy w auto DNA ma wpis "Odnotowano szkodę Polska kwota XXXX"
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 17:16:11
  • 18
@Doment: oddadzą 80zł tak jak za AMG a epis został.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 17:27:01
  • 30
@sedros: bardzo dużo jest błędnych wpisów i często można skreślić przez to dobry ssmochód patrz mój przypadek lub kolegi któremu ktoś przebił 4 opony na parkingu a autoDNA wpisało szkodę z każdej strony auta. Po odczytaniu takiego raportu 99% osób zrezygnowalo by z zakupu.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 21:26:09
  • 2
@Armo11: Stawiam że to kolejna bzdura ich systemu błednie przepisana z carfax pewnie nie w tej kolejności datowej.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 21:30:54
  • 4
@vibuhetuvu: Ty nie rozumiesz że auto przyjechało uszkodzone po szkodzie w USA? To nie jest fałszywa wycena żeby zaniżyć akcyzę tylko prawdziwa szkoda z usa tak auto przyjechalo do Polski.
lukasz-lub - @vibuhetuvu: Ty nie rozumiesz że auto przyjechało uszkodzone po szkodzie...

źródło: comment_oNtAQJpnEZx6xvkP3KnWT7C5LoXtj3Ci.jpg

Pobierz
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 21:36:24
  • 9
@vibuhetuvu: w tym że auto ma wpisane dwie szkody?? Jedna w usa w 2017r ta ze zdjęca a drugą auto DNA wpisalo mi miesiąc po sprowadzeniu widnieje wpis jako "ODNOTOWANO SZKODĘ POLSKA 50000ZŁ" a takiej szkody nie było!
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 21:49:19
  • 2
@Wychwalany: nie doszukuj się drugiego dna pisalem wyraźnie że kupujący dostał zdjęcia z aukcji z usa tak jak auto wyglądało i pełną historię naprawy. Uszkodzony błotnik, zaczepy zderzaka, porysowana felga i wg ubezpieczenia z usa wahacze które wymontowali a na czas transportu do Polski zostały zamontowane. Ja kupiłem wszystkie nowe w ASO choć.nie wyglądały na uszkodzone. Nie zajmuje się handlem autami samochód był kupiony dla siebie prywatnie drogo i naprawiony
lukasz-lub - @Wychwalany: nie doszukuj się drugiego dna pisalem wyraźnie że kupujący ...

źródło: comment_gwi1fVQly1VUigN11Vg369b0tpBWfhO9.jpg

Pobierz
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 21:57:10
  • 12
@vibuhetuvu: nie kłamią celowo poprostu wpisują bzdury zamiast napisac "wycena uszkodzonego auta przez rzeczoznawcę" wpisali " odnotowano szkodę Polska 50000zł" i o to chodzi w tym temacie.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:03:36
  • 0
@freelook: Auto nie było kupione zarobkowo tylko prywatnie do jazdy dla siebie. A stratą określam fakt że gdyby nie raport autoDna klient zapłacił by za niego kwotę 10tyś wyższą niż obecnie wystawiam w ogłoszeniu i jeszcze do negocjacji a chętnych nie ma. Więc obecnie ze sprzedaży otrzymam mniej o kilkanaście tyś niż miałem na tamtej umowie przedwstępnej.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:09:46
  • 2
@blackmilk: wycena była zrobiona aby akcyzę zapłacić od rzeczywistej wartości uszkodzonego auta a nie od ceny auta w pełni sprawnego. W tym przypadku wartość została obniżona o 30% akcyza wyniosała i tak blisko 20tyś zł. Nie robiłem jakiś bzdur i zmniejszenia wartości auta do minimum tylko rzeczywiaty opis stanu samochodu. W przypadku aut z USA wycena obejmuje też obniżenie wartości ze względu na pochodzenie samochodu i dostosowanie go do przepisów
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:16:53
  • 8
@Wychwalany: ale auto dna nie wpisało "wycena uszkodzonego auta" tylko wpisało "Odnotowano szkodę Polska 50000zł" data 09.2018 tak jak by auto miało u nas szkodę w tym cały problem. Nie handluje autami nie zaniżyłem wartości auta o 70% tylko o rzeczywiste uszkodzenia i koszt dostosowania auta do przepisów UE lampy licznik itd. Mam płacić od sprawnego auta jak mam uszkodzone? Akcyzya wyniosła niespełna 20tyś gdyby nie wycena było by ok
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:17:21
  • 0
@skowron-line: prosiłem nie udostępniają takich informacji.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:20:33
  • -1
@uketrab: Auto kupiłem dla siebie prywatnie.
Tu nie chodzi o akcyzę tylko o fakt iż auto dna nie wpisało "wycena uszkodzonego auta" tylko wpisało "Odnotowano szkodę Polska 50000zł" data 09.2018 tak jak by auto miało u nas szkodę w tym cały problem. Nie handluje autami nie zaniżyłem wartości auta o 70% tylko o rzeczywiste uszkodzenia i koszt dostosowania auta do przepisów UE lampy licznik itd. Mam płacić od sprawnego auta
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:21:56
  • 1
@grap32: nie handluje autami. Samochód kupiłem prywatnie dla siebie przez kolegę w USA.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:25:15
  • 3
@Altar: jak najbardziej masz rację ale ja mam inny biznes auto jest prywatnym moim samochodem a sprzedaję bo urodziło mi się 3 dziecko a samochód jest 4 osobowy. W momęcie zakupu rodzinka była 4 osobowa i auto sprawdzało się super.
Nie chciał bym nikogo zmuszać do zakupu bo nie mam takiego charakteru czy zadatek czy zaliczka i tak bym oddał mimo że to bzdura ale rozumiem obawy kupującego. Handlarze celowo
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:27:38
  • 3
@L3stko: za 150zł to dobry adwokat nawet pisama Ci nie napiszę. Mam swojego mecenasa ale są ważniejsze sprawy w życiu niż tracenie na to czasu bo sprawa będzie trudna a finał nie pewny mimo że ewidentnie mam rację.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:30:59
  • 1
@vibuhetuvu: nie kupiłem samochodu na handel to raz. Dwa kwota 50tyś zł obejmuje nie tylko naprawę , różnicę wartości między autem europejskim a usa bo wiadomo że te z usa są u nas tańsze ale też dostosowanie auta do przepisów UE czyli wymiana lamp przód i tył, wymiana licznika itd jedna lampa ledowa to 7tyś zł. Sama naprawa wynosiła niespełna 20tyś zł a wartość całego samochodu to ok 150tyś zł.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:33:01
  • 3
@WWAldas: Dokładnie taka reakcja jak moja najlepiej jak sorzedający ma dokumentację z naprawy zdjęcia faktury itd.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:35:38
  • 1
@Fot-x: jak najbardziej taka jest prawda. Ja każdemu podawałem von auta bo nie mam nic so ukrycia a jak się okazało dwie osoby sprawdzały wcześniej samochód w autoDNA i nigdy więcej się nie odezwyały. Wielu sprzedających traci przez to klientów i nawet nie wie.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:37:25
  • 3
@kxxn: Prawie tak jak piszesz ale auto dna nie wpisało "wycena uszkodzonego auta" tylko wpisało "Odnotowano szkodę Polska 50000zł" data 09.2018 tak jak by auto miało u nas szkodę w tym cały problem. Nie handluje autami nie zaniżyłem wartości auta o 70% tylko o rzeczywiste uszkodzenia i koszt dostosowania auta do przepisów UE lampy licznik itd. Mam płacić od sprawnego auta jak mam uszkodzone? Akcyzya wyniosła niespełna 20tyś gdyby nie
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:40:47
  • 0
A tu raport drugiego mojego auta Mercedesa z dokładnie takim samym bzdurnym wpisem. Oczywiście szkody w Polsce nie było była w USA a ta podawana przez AutoDNA to bzdura nie szkoda a wycena do akcyzy.
https://naforum.zapodaj.net/914e0d65b451.jpg.html
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:43:08
  • 2
@edryssc: może być prawda ale nie musi. Ten temat dotyczy sprowadzonych aut wycenianych przez rzeczoznawcę.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:51:09
  • 0
https://naforum.zapodaj.net/914e0d65b451.jpg
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 22:55:12
  • 4
@vibuhetuvu: dokładnie tak jest te 50 tys to różnica w wartości auta w Polsce a mojego samochodu wynikająca z uszkodzenia, pochodzenia i konieczności dostosowania do przepisów UE wymiana lamp itd. Sama naprawa wyliczona była na niespełna 20tyś zł. Chodzi o fakt że SZKODY W POLSCE NIE BYŁO a AUTO DNA nie chce podać skąd takie wpisy i nie chce ich poprawić. Taki wpis ma nie tylko moje auto ale wszystkie
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:00:13
  • 1
@freelook: Przeczytaj cały mój post. Auto było w aso i po wizycie tam dostałem zaliczkę ale przez raport klient zrezygnował i wychodzi że nie on jeden bo dwóch innych też sprawdzało mój samochód.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:07:14
  • -2
@Wychwalany: wiem znam.temat dlatego auta trzeba sprawdzać. Samochód dla mnie oglądał znajomy na miejscu w USA sprawdzaliśmy carfax i historię aukcji trzeba być czujnym bo Mirki są wszędzie ale w USA zawsze sprawdzisz pełną historię auta trzeba tylko chcieć. Zresztą temat nie dotyczy sprowadzania aut bo.to.temst rzeka tylko fałszywych wpisów w raportach Auto Dna.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:11:25
  • -1
Nie umiem wkleić bezpośrednio zdjęcia chyba przekroczyłem limit jak ktoś potrafi będę wdzięczny za poprawienie.
https://naforum.zapodaj.net/c39501bff8e4.jpg.html
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:15:12
  • -1
@itsmine: Musiał bym wkleić cały raport a nie umiem to byś widział szkodę z usa rok temu i zdjęcia auta z tej szkody a dalej masz wpis zmiana właściciela i wpis
"odnotowano szkodę Polska i data ok rok później"
https://naforum.zapodaj.net/c39501bff8e4.jpg.html
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:20:23
  • 1
@vibuhetuvu: Ty czytasz ze zrozumieniem?
Kupujacy miał pełną historię szkody w USA, zdjęcia auta w trakcie i bezpośrednio po przyjeździe do Polski. Miał też zdjęcia w trakcie naprawy i faktury na wszystkie części.
Tamtą szkodę zaakceptował zrezygnował bo myślał że auto było drugi raz uszkodzone już przeze mnie w Polsce poważnie na kwotę 50tyś zł a nie było.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:40:36
  • 2
@GokuMK: Dokladnie tak sam częato korzystałem ale jak widać są algorytmy które kopiują z baz ktoś czegoś nie przemyślał i dlatego wychodzą bzdury. Najgorsza jest ich reakcja i brak chęci do naprawy błędu.

Często jest też tak że szkoda na 20tys wygląda w raporcie w ten sposób:

10.2017 Odnotowano szkodę Polska 5tyś
11.2017
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
02.11.2019, 23:54:28
  • 8
Najlepszy jest ten fragment :
Raporty pochodzące z systemu autodna.pl są jedynie narzędziem pomocniczym i stanowią wskazówki dla użytkownika, a ASDIRECT sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść danych zawartych w Raportach. ASDIRECT sp. z o.o. nie weryfikuje rzetelności, poprawności i prawdziwości informacji i zdarzeń o Pojazdach. Użytkownicy portalu autoDNA.pl są każdorazowo informowani, że Raporty Historii Pojazdów autodna.pl oraz informacje w nich zawarte powinny być traktowane jako wskazówka, a także, że
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 05:50:31
  • 2
@randomactsofkindness: a jakim cudem skoro auto DNA nie chce współpracować i nie widzi problemu. Zresztą źródło to na pewno jakaś baza rzeczoznawców tylko auto DNA debilnie interpretuje jego wycenę po prostu każdą wycenę uznają jako szkoda nawet jak auto miało szkodę 5 lat temu lub jest to np 3 wycena tego samego samochodu i tej samej szkody to u nich będą 3 szkody.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 05:57:10
  • 1
@Fot-x:
Zobacz co mi naposali jak złożyłem reklamację najlepszy fragment :
Raporty pochodzące z systemu autodna.pl są jedynie narzędziem pomocniczym i stanowią wskazówki dla użytkownika, a ASDIRECT sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść danych zawartych w Raportach. ASDIRECT sp. z o.o. nie weryfikuje rzetelności, poprawności i prawdziwości informacji i zdarzeń o Pojazdach. Użytkownicy portalu autoDNA.pl są każdorazowo informowani, że Raporty Historii Pojazdów autodna.pl oraz informacje w nich zawarte
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 06:03:37
  • 0
@qwer0: szkody są dwie zresztą kwota też się nie zgadza bo szkoda w USA była wg rzeczoznawcy na ok 20tyś zł reszta kwoty 50tyś to wyniana lamp i pozostałych elementów aby dostosować auto do przepisów Europejskich oraz obniżenie wartości ze względu na pochodzenie auta to składało się na 50tyś a nie koszt naprawy. Data szkody też się nie zgadza o półtora roku i tak robią się dwie szkody.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 06:11:50
  • 0
@vibuhetuvu: Ty masz chyba jakiś problem ze sobą i z czytaniem ze zrozumieniem. To bylo jakoś w 2 klasie podstawówki. Rozumiem długi weekend i u----i działają a sprowadzone auto to złooooo....
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 06:25:19
  • 0
@nulius: a jakieś namiary na niego mail itd jak mu wysłać wiadomość lub link? Na fb ma profil ale nie używa.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 07:31:43
  • 1
@kkrycha: Masz rację dla prawnika nie ma spraw przegranych bo każda to pieniążki ale to mój zaufany człowiek i odradza taki krok.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 10:47:33
  • -1
@vibuhetuvu: bierz lżejsze n-------i.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 10:55:43
  • 2
@graf_zero: nie do końca bo jest umowa przedwstępna zaliczkowa i terminowa z daną kwotą z której klient się wycofał właśnie przez AutoDNA.
Dwie pozostałe osoby które sprawdzały w AutoDNA też najprawdopodobniej były zainteresowane bo wydały pieniążki na raport a przez niego więcej się nie odezwały. Auto jest nie typowe nie ma wielu zainteresowanych dodatkowo jest coraz starsze i cena spada. Najlepiej było by jak bym już auto sprzedał za tą
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 11:36:32
  • 0
@Kathumax: ale czy auto miało szkodę w Polsce miesiac po sprowadzeniu? Nie miało a taki wpis widnieje w AutoDNA. Miało szkodę pół roku wcześniej w USA.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 11:45:19
  • 0
@OnufryZagloba: Dokładnie w USA stwierdzili uszkodzone wahacze i je wymontowali choć nic po nich nie bylo widać wymieniłem wszystkie na nowe. Firma transportowa na czas transportu przyłapała te wahacze na sztukę żeby wjeżdżać na autotransporter bo byly w bagażniku i auto do Polski prszjechało w takim stanie
https://naforum.zapodaj.net/c78f10920565.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/4bb57e712374.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/4b1254ffee1e.jpg.html
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 13:45:59
  • 0
@Kathumax: Opinii nie mam została złożona w oryginale do UC przez agencję celną która zajmowała się opłatami.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 13:53:48
  • 0
@OnufryZagloba: Blotnik oczywiście został naprawiony/wyprostowany idealnie przez mistrza PDR beż żadnego wycinania czy nakładania tony szpachli itd i polakierowany tylko do rantu. Grubość lakieru 180-200um reszta auta 120um.
Informacja dla ludzi którzy myślą że sprowadziłem 4 śladowy złom.
Otóż nie to jedyny lakierowany element wcześniej auto nie miało żadnych przygód. No jeszcze zderzaki przód tył. Tył bo porysowany przód żeby usunąć pomarańczowe obrysówki.
https://naforum.zapodaj.net/fe6007f63d21.jpg.html
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 13:59:09
  • 0
@Akirra: dokladnie tak samo będziesz miał jak ja. Ja też korzystalem z rzeczoznawcy przy UC oraz uslug agencji celnej w Warszawie.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 14:04:05
  • 0
@Komornickus: Uwzględnia się to co musisz wymienić żeby auto przeszło przegląd. Lampy tył mają czerwoną barwę kierunkowskazu, nie ma świateł przeciwmgielnych itd to trzeba zmienić. Części o których piszesz w BMW mają homologację EU i ten sam numer części co europejska wersja. To nie jest pojazd amerykański tylko wyprodukowany w Niemczech w Dingolfing i przeznaczony na rynek amerykański w BMW nie wiele elementów jest innych US/EU 99% części jest zgodnych
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
03.11.2019, 20:47:35
  • 0
@vibuhetuvu: żal dupkę ściska? Przyjedz dam Ci pojeździć porządnym ssmochodem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
05.11.2019, 19:19:15
  • 0
@frode: dokładnie tak. Każda dopłata to kolejna szkoda w tym dziadostwie i sumy też są z kosmosu.
lukasz-lub
lukasz-lub
Autor
05.11.2019, 19:22:37
  • 0
Jak ktoś jeszcze robił wycenę do akcyzy proszę kupić raport i sprawdzić czy macie wpisaną szkodę w Polsce ale na pewno macie. Jak złożycie reklamacje to zwrócą koszt raportu przynajmniej mi zwrócili więc warto sprawdzić zwłaszcza jak ktoś planuje sprzedaż auta w niedługim czasie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Łukasz Lukasz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 31.01.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking