Jestem za zdecydowanym ograniczeniem ruchu samochodowego w miastach.
- powinno sie zwezac szerokie, wielopasowe drogi przebiegajace przez centra miast - powinno sie zamykac dla ruchu drogi w scislym centrum, usprawniajac ruch pieszy - powinno budowac sie efektywna siec drog rowerowych - powinno sie rozwijac komunikacje miejska, kladac nacisk na punktualnosc, czestosc przejazdu, czystosc i bezpieczenstwo
@Zyd_Suss: Jest coś takiego jak popularny w Polsce "samochodowy socjalizm" - tzn. święte prawo do tego żeby państwo zorganizowało najlepiej darmowe miejsca parkingowe i szerokie ulice dla prywatnego samochodu delikwenta. Jeżeli na tym portalu tak się wyśmiewa tzw. "lewackie" poglądy to smachodowy ból d--y jest dla mnie przejwem takowych. Myślę, że wynika to z wielu czynników: - ostatnie 25 lat i próba nadrobienia braków w rozwoju motoryzacji za komuny - auto odzwierciedla w niższych klasach nasz status społeczny - czyli np. przedstawiciele handlowi nie mogą pojechać złym samochodem na biznes - samochody służbowe traktowane jako premia a nie
@bluehawaii91: Ja wiem, że tak jest. Chodzi mi o to, że w Polsce kierowcy (i np. matki) traktowani są jak święte krowy, bo wynika to z tych artefaktów o których napisałem wyżej. Dużo ludzi nie ma pojęcia o ekonomii transportu czy urbanistyce a bycie kierowcą-socjalistą przesłania im całkiem racjonalne argumenty. Fakty są takie, że w miastach z dobrym zbiorkomem i alternatywami dla transportu samochodowego żyje się lepiej. Rozbudowa dróg powoduje
Samotwór – wieś w Polsce położona w województwie dolnośląskim, w powiecie wrocławskim, w gminie Kąty Wrocławskie. Miejscowość po raz pierwszy zanotowana łacińskim dokumencie z 1272 roku jako Zsamotvor. Nazwa ta notowana później w 1274 jako Samothwora, a także w 1313 Samitphor, 1350 Zamovor, 1360 Sampfor i Samtphor, oraz w zgermanizowanych wersjach w 1422 Ronenburgk oraz w 1669 Rumberg.
@pogop: nie kupuje tej historii o samotworzącej się wsi. Czytałem chyba w Angorze którejś o słowach takich jak: samojeden, samotwór, samodwóch. Słowa, które już zniknęły z polszczyzny. Te słowa określały liczbę osób. Teraz robimy coś samodzielnie, ale kiedyś mogliśmy to robić samodwóch. Słowa określały liczbę osób w orszaku.
Mirasy, jakie jest najpopularniejsze polskie ciasto, takie, zeby pokazać obcokrajowcom, ale takie zajebiste zeby im pitusie odleciały? #kiciochpyta #wypieki #gotujzwykopem
Szukam we Wrocławiu dobrego sushi w przyzwoitej cenie, lub innej niezwiązanej z nim, fajnej knajpki. Ktoś coś może polecić ? #wroclaw #sushi #szukam #jedzenie
@deroo: tlumaczenie podludź jako underling oddaje znaczenie - ktos pod kims, suffix -ling jest uzywany do zmniejszenia znaczenia słowa. Podwładny w pracy to subordinate. Może też być minion.
Program ma policzyć ile jest wystąpień 'bob' w s. Zawsze jednak wyświetla 1, dla przykładu poprawnie jest 3. Co nie tak? Python 2.7. faza = 0 bobNum = 0 s = 'azcbobobegghaklbob' for char in s: if faza == 1 and char == 'o':
- powinno sie zwezac szerokie, wielopasowe drogi przebiegajace przez centra miast
- powinno sie zamykac dla ruchu drogi w scislym centrum, usprawniajac ruch pieszy
- powinno budowac sie efektywna siec drog rowerowych
- powinno sie rozwijac komunikacje miejska, kladac nacisk na punktualnosc, czestosc przejazdu, czystosc i bezpieczenstwo
Jeżeli na tym portalu tak się wyśmiewa tzw. "lewackie" poglądy to smachodowy ból d--y jest dla mnie przejwem takowych.
Myślę, że wynika to z wielu czynników:
- ostatnie 25 lat i próba nadrobienia braków w rozwoju motoryzacji za komuny
- auto odzwierciedla w niższych klasach nasz status społeczny - czyli np. przedstawiciele handlowi nie mogą pojechać złym samochodem na biznes
- samochody służbowe traktowane jako premia a nie
Dużo ludzi nie ma pojęcia o ekonomii transportu czy urbanistyce a bycie kierowcą-socjalistą przesłania im całkiem racjonalne argumenty.
Fakty są takie, że w miastach z dobrym zbiorkomem i alternatywami dla transportu samochodowego żyje się lepiej. Rozbudowa dróg powoduje