Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko215
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
koder
koder 09.05.2018, 17:25:36
  • 14
Po powrocie z majówki trzeba w końcu nagrać kawałek nowych ficzerów. Tym razem nowe shadery już na żywo (obsługują ambient occlusion i specular mapping), lidar dostosowany do wykrywania minerałów (widać?) no i autopilot. Co prawda był już stosowany do początkowej cutscenki, a teraz dodałem możliwość przełączania się między sterowaniem ręcznym i automatycznym w locie. Po prostu naciskasz kierunek, a on sam obraca statek, odpala odpowiednie manewrówki no i nawet kompensuje odrzut. Powinien
koder - Po powrocie z majówki trzeba w końcu nagrać kawałek nowych ficzerów. Tym raze...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

toshibaas
toshibaas
toshibaas
09.05.2018, 20:54:49
  • 1
@koder: popracowałbym nad bardziej realistyczną wersją modelu statku. Asteroidy wyglądają mega kozacko, ale statek..jednak do nich nie pasuje.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
10.05.2018, 07:58:08
  • 0
@toshibaas: Chyba chodzi o szczegółowość modelu. Może faktycznie nad nią popracuję w wolnej chwili.
  • Odpowiedz
koder
koder 05.05.2018, 10:22:48
  • 5
Nowy model sprite i nowy shader dla wszystkich asteroidów. Różnica jest raczej subtelna.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Nowy model sprite i nowy shader dla wszystkich asteroidów. Różnica jest racze...

źródło: comment_DnnVzHp9Wr2OBeT83MNzuwHct58SIwbE.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
05.05.2018, 10:48:39 via Android
  • 0
@denis-szwarc zasada zachowania pędu działa, ale zderzenia najczęściej nie są sprężyste.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
05.05.2018, 11:14:34 via Android
  • 2
@denis-szwarc tutaj masz kawałek fizyki i zderzeń.
koder - @denis-szwarc tutaj masz kawałek fizyki i zderzeń.
  • Odpowiedz
koder
koder 04.05.2018, 10:10:41
  • 4
Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60% czystości. Muszę jeszcze chyba przemyśleć prezentację - czy na pierwszy rzut oka widać, które z tych kamyków są do zbierania?

Muszę jeszcze przerenderować główne asteroidy, bo nowy shader obsługuje ambient occlusion a tutaj brakuje mu danych.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60%...

źródło: comment_lFSMvB6UqFIlxqyC0C1pymDtz2M0Jb5X.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mojemacki
mojemacki
04.05.2018, 15:56:59 via Android
  • 1
@koder minerały mogą być widoczne gołym okiem na powierzchni, ale to może być ściema i asteroida może być prawie pusta w środku. Fajniejsze będzie ustrzelenie jakiejś niepozornej kulki bardzo obfitej w sury. Jak planujesz jakiś rozwój postaci/statku to będziesz mógł zrobić całe drzewo dla geologa boostujace odkrywania i wydobycia.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
05.05.2018, 06:35:04
  • 1
@mojemacki: Single. Do opisu linkuję w każdym poście :)
  • Odpowiedz
koder
koder 04.05.2018, 08:48:41
  • 3
A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?


#gamedev na wynos.

Projektowanie minerałów w asteroidach lepiej idzie na świeżym powietrzu, ale niedługo trzeba przerwać, bo w słońcu to ekran tego Asusa sobie nie poradzi.

#kodermakesgames #deltav
koder - > A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?

#gamedev na wynos.
...

źródło: comment_2juslY0VIXuwI2J4vIis4ps14OGsjhiP.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

J.....7
J.....7
konto usunięte 04.05.2018, 09:00:25 via iOS
  • 2
@koder: chce bardzo tak pracować :/
  • Odpowiedz
a.....o
a.....o
konto usunięte 04.05.2018, 10:18:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@koder: przykładowo mobilny GTX 1060 przy renderowaniu pobiera około 60 watów. Przy baterii 60Wh to raczej długo się nie popracuje. Sensownym wyjściem wydaje się praca na laptopie i renderowanie na komputerze.
  • Odpowiedz
koder
koder 29.04.2018, 16:26:26
  • 6
Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać graczowi? Może po prostu dowolną? Wystarczy HUD dostosować.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać gra...

źródło: comment_mQz4lqbm6gSZbrICmdHnOgpZPv77c3El.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aokx
Aokx
29.04.2018, 16:29:46
  • 2
@koder: Bardzo fajne. Kompletnie nieprzydatne.

  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:41:01
  • 2
@Aokx: W sumie to łatwiej zrobić, żeby się UI dostosowywał sam, niż testować ręcznie w każdej rozdzielczości, która może się trafić.
  • Odpowiedz
koder
koder 28.04.2018, 08:08:58
  • 8
Zabiera się człowiek za pisanie prostego shadera a tutaj znienacka bug w silniku i nagle trzeba forkować, kompilować i naprawiać całkiem inny projekt.

#godot #gamedev #kodermakesgames
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alienv
alienv
alienv
28.04.2018, 12:57:23
  • 2
@koder: o fuk. to różnica w 3.0 vs 3.1 ? ja dopiero niedawno przerzuciłem się na 3.x z 2.x, kodzę chyba podobną gre - też w kosmosie tylko 2d, chociaż Twój projekt płaskiego 3d wygląda ciekawiej chyba :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 13:09:09
  • 2
ładnie w takim razie


@alienv: Dzięki! To mapowanie normalnych, tutaj popełniłem jak takie zrobić. Byłem akurat w trakcie opisywania mapowania specular/diffuse/ambient occlusion gdy się okazało, że 3.0.2 ma shadery od światła popsute, a 3.1 robi za to takie fochy.
  • Odpowiedz
koder
koder 26.04.2018, 15:39:23
  • 6
Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję radę z grafiką 2d, ale nie jest to moja ulubiona dziedzina i schodzi mi nieprzyzwoicie długo. Tym razem na radzie drobiazgi - graficzny odczyt pozostałej masy reakcyjnej, temperatury reaktora i ładunku w ultrakondensatorze (może hiperkondensatorze? W końcu trzyma 100MJ).

Do testów powrócił akcelerator liniowy EMD-14.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do
koder - Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję...

źródło: comment_UpnbU22PRmh8Zi8MSjMM4PECbZMl4Fnn.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
26.04.2018, 16:16:49
  • 2
@Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowanie statku, ciekawiej jest z 0.5GJ kondensatora i turbiną 100MW. Strzelanie robi się trochę bardziej taktyczne.

...a miałem się bilansem gry dzisiaj nie bawić.
koder - @Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowan...

źródło: comment_EJ5pmoiOnytrsUsTPQEQsJSiLOpyanNA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
26.04.2018, 18:59:09
  • 2
@Kopytko1: Prowadzisz biznes wydobywczy w pierścieniu, czyli w większości przypadków wykopujesz z asteroidów minerały, najczęściej je rozwalając. Mechanikę samego łapania tych minerałów i same minerały muszę jeszcze zrobić. Jeśli dobrze pójdzie, to będą po długim weekendzie.
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 15:56:18
  • 9
Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd części systemów a niedługo reszta - jak tylko ikonki narysuję. Czytelniejsze od listy tekstowej?

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames (wszystkie moje gry) #deltav (ta konkretna)

koder - Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd...

źródło: comment_guYflFFLDzmyaIcLqJYtfyQvRwJMMEEK.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

denis-szwarc
denis-szwarc
24.04.2018, 16:04:17
  • 4
@koder: Bloom na UI jest zbyt mocny moim zdaniem
  • Odpowiedz
Huberto606
Huberto606
24.04.2018, 16:10:01
  • 4
@koder: @denis-szwarc: na mapce i na statku może być, ale napisy to przynajmniej o połowę mniejszy.
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 06:34:20
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Huberto606
Huberto606
24.04.2018, 08:19:20 via Android
  • 2
@koder No to fajnie się zapowiada. Uwielbiam tego typu gry, gdzie dodatkowo trzeba zarządzać statkiem, do tej pory chyba moją ulubioną jest Star Trek: Bridge Commander
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 14:16:19
  • 2
@Wextor: Korci mnie trochę, żeby zrobić giełdę statków właśnie z takimi opisami, ukrywaniem przez sprzedawców wad, przekręconymi licznikami. Ale to chyba trafiłoby tylko do polskiej widowni.
  • Odpowiedz
koder
koder 22.04.2018, 18:46:57
  • 6
Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od momentu ręcznego załączenia prętów paliwowych do osiągnięcia pełnej temperatury roboczej:

0:04 - Ręczne zagłębienie prętów paliwowych
0:07 - Start głównej turbiny elektrycznej
0:10 - Boot komputera pokładowego
0:11 - Połączenie i diagnostyka czujników
koder - Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od mome...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

waveq
waveq
waveq
22.04.2018, 18:48:53
  • 2
Coraz fajniej to wygląda.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
22.04.2018, 18:56:19
  • 2
@waveq: Wyłącznie po godzinach. W weekend czasem zdarza się więcej zrobić, w tygodniu jak urwę 2-4 godziny to jest sukces.
  • Odpowiedz
koder
koder 20.04.2018, 17:38:14
  • 6
Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowych do eksplozji rakiety termojądrowej w przestrzeni.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowyc...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hard1
hard1
20.04.2018, 19:03:27
  • 2
@erajwa: No 17 sekund to faktycznie "too long" :P
  • Odpowiedz
Polanin
Polanin
Polanin
20.04.2018, 20:37:09
  • 2
@hard1: @koder: 30 G to bardzo dużo. Oczywiście, że człowiek wytrzymuje takie przeciążenia w bardzo krótkich okresach, ale przypomnij sobie jak wygląda potem samochód. Tu masz rozpędzonych kilkadziesiąt ton, które trafiają dziobem w skałę. To nie ma prawa wytrzymać 1 G. Zobacz jak na przykład wyglądają zderzenia statków transportowych z nabrzeżem. Tam przeciążenia są śmiesznie małe, ale masa jest duża i w efekcie siły.
  • Odpowiedz
koder
koder 20.04.2018, 13:48:04
  • 4
Popełniłem artykuł, jak renderować Blenderem sprite 2D z mapami normalnymi (en). Może się komuś przyda.

  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 18.04.2018, 18:10:30
  • 9
Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końca zadowolony, ale chyba wygląda fajniej. Faza przedkrytyczna przedłużona od dwóch sekund, chmura pyłu trochę zwolniła, fala uderzeniowa również, no i tuning automatycznej ekspozycji, bo się wcześniej za szybko dostosowywała i przyciemniała całą akcję. Jest lepiej?

Swoją drogą, ciekawe kiedy przyjdą służby, bo "pan się eksplozjami jądrowymi za bardzo interesuje".

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog
koder - Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końc...

źródło: comment_tYczPiQBZs026Br9674vKqZHQ7S9KiJ3.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

l.....v
l.....v
konto usunięte 18.04.2018, 18:15:44
  • 6
@koder: Epicentrum wydaje się znikać trochę za szybko. Myślałeś o podkręceniu "jasności" w momencie wybuchu (oślepienie gracza)? Może tak łatwiej będzie pokazać duże "bum"?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 19:58:02
  • 5
@lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, dużo lepiej.
koder - @lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, d...

źródło: comment_YeR7A42ix18a8ZYZIETMeApyJ2PuhKpW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 17.04.2018, 15:25:39
  • 8
Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanetarnego. To sprawdzona technologia nie niosąca szczególnego ryzyka awarii, a nawet jeśli jakaś wystąpi - bardzo rzadko jest katastroficzna.


Prace w toku. Nie do końca jestem zadowolony z obecnego wyniku.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - > Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanet...

źródło: comment_OtyzQ2Fi8j7JJQoCPugPNJ4yYejQYYo2.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....a
e.....a
konto usunięte 17.04.2018, 16:39:54 via Android
  • 5
@koder przywaliłeś w kamień nawet nie od strony reaktora i wszystko wyleciało w powietrze?
  • Odpowiedz
e.....a
e.....a
konto usunięte 17.04.2018, 16:44:48 via Android
  • 4
@koder ale nawet blacha się nie wgniotła i jako bezwypadkowy by poszedł
  • Odpowiedz
koder
koder 16.04.2018, 16:56:01
  • 11
Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad modelem uszkodzenia i pracy podsystemów statku. Przy okazji sprawdzam, jak gra wygląda na 1080p, dotychczasowe screeny były w 720p. Skaluje się w porządku, ale trzeba by chyba założyć jakąś minimalną rozdzielczość.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad mod...

źródło: comment_gbA2xDDjBeySzZjSpFvmBpaSEHYdWyDh.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
16.04.2018, 17:42:03
  • 3
@Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.
koder - @Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.

źródło: comment_OWhVK8sgO3iRrDpoAuiHhYZvXCrrCzfG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.04.2018, 18:01:55
  • 1
@Sinti: Laser musi być jasny i oślepiać, bo tym go balansuję. Nie może w końcu mieć samych zalet. No, będzie jeszcze drogi.
  • Odpowiedz
koder
koder 15.04.2018, 10:02:04
  • 9
Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona rekonesansowego nadaje się do precyzyjnych manewrów, ale jego zasięg jest nikczemny. Trzeba by zrobić LIDAR. No i wpadło mi do głowy - czemu nie taki prawdziwy?

Więc teraz mam rotujący emiter promienia i odczyt efektu dopplera. Wyszło całkiem ładnie, a lag związany z odczytem rotacyjnym pełni ważną funkcję z punktu widzenia gry - w zasadzie uniemożliwia latanie "na
koder - Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona...

źródło: comment_k3ZvwRg1Gee3A0wKEUwmMFmWrL0Ynvzw.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....1
K.....1
konto usunięte 15.04.2018, 11:01:03
  • 1
@Kopytko1:
K.....1 - @Kopytko1:

źródło: comment_7cijRnlyVAmZ6siHuyzXDDdxr48NrRz1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
RealAKP
RealAKP
15.04.2018, 11:51:18
  • 1
@koder: też mi się wydaje, że skały w pierścieniu raczej nie powinny mieć wielu kraterów, jeśli w ogóle. Ale zdejmij ten okropny bloom koniecznie, albo zrób o większej średnicy ale dużo mniej intensywny.
RealAKP - @koder: też mi się wydaje, że skały w pierścieniu raczej nie powinny mieć w...

źródło: comment_WiCyovucBsNFfna2HXEkebQaTnksGLpm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 15.04.2018, 06:41:47
  • 8
Na początku asteroidy były wielkie. Podobały mi się bardziej od mniejszych, zatem wielkie wracają.

ΔV: Rings of Saturn - www | showcase | devlog/vlog

koder - Na początku asteroidy były wielkie. Podobały mi się bardziej od mniejszych, z...

źródło: comment_yLs4Wwj2CUCI2aSNLZ8AlS5PlwAMgTwR.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tarkinicz
Tarkinicz
15.04.2018, 09:51:12
  • 1
@koder: Duże kamulce fajne, pewnie wymuszają więcej kombinowania.
Ps. powinieneś dodać jakieś tło ściemniające pod interfejs bo słabo widać na asteroidach
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.04.2018, 10:09:42
  • 0
@Tarkinicz: Prawdę powiedziawszy, już po kilku minutach testowego grania odnoszę wrażenie, że teraz pierścień jest zbyt zatłoczony. Mam co prawda mapę gęstości, ale może warto by ją przeskalować pod nowy rozmiar asteroidów.

Z drugiej strony - w takim gąszczu manewruje się fajnie. Muszę się zastanowić i przede wszystkim - więcej przetestować.
  • Odpowiedz
koder
koder 14.04.2018, 08:58:18
  • 5
Do arsenału ΔV dzisiaj dołożyłem laser górniczy. CL-150 Mk3 może emitować do 125MW ciągłej wiązki - o ile statek dysponuje odpowiednim zapasem mocy. Mimo wysokiej ceny, to doskonałe narzędzie do oczyszczania pierścienia z mniejszych odłamków, znacznie przyspieszające prace wydobywcze.

www | showcase | devlog/vlog

koder - Do arsenału ΔV dzisiaj dołożyłem laser górniczy. CL-150 Mk3 może emitować do ...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....1
K.....1
konto usunięte 14.04.2018, 11:36:19
  • 1
@koder: bardzo ładnie to wygląda, duzy plus za dodatkowe światlo oswietlajace wtedy ciemne strony asteroid, myśalałem właśnie o laserze.. jak chcce Ci sie bawić to możesz dodać coś ala górniczy laser tnący, tj. np. po 1-2 sek. laser przecina skałę jedną płaszczyznąi mamy dwie skały, pewnie trzeba by wtedy dynamicznie utworzyć nową siatkę m dla nowych asteroid
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
14.04.2018, 13:28:00
  • 1
@koder: niezłe ale rozpadanie się asteroid bym zmienił :D
  • Odpowiedz
koder
koder 10.04.2018, 19:56:51
  • 2
Dzisiaj dalsza zabawa z HUD. Wzoruję się trochę na współczesnych liniowych odrzutowcach. W grach często ekrany zapełniane są bzdurami i obrazkami, a u mnie wygląda na to, że silnik fizyczny dostarcza aż za dużo danych.

Przy okazji powstał prototyp obsługi systemów myszą (które trzeba koniecznie zmienić, ale już późno dzisiaj), no i mechanika kontroli masy pojazdu - pociski, masa reakcyjna i zawartość ładowni już wyraźnie wpływają na manewrowość statku.

Można przy okazji pobawić się
koder - Dzisiaj dalsza zabawa z HUD. Wzoruję się trochę na współczesnych liniowych od...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrzegorzSkoczylas
GrzegorzSkoczylas
10.04.2018, 20:08:29
  • 1
@koder: 6480 kilometrów czy metrów na sekundę?
  • Odpowiedz
K.....1
K.....1
konto usunięte 10.04.2018, 20:08:35
  • 2
@koder: fajnie wyglada
  • Odpowiedz
koder
koder 09.04.2018, 19:34:04
  • 4
"Tarantula" od godziny schodziła ku Pierścieniowi na słupie termojądrowego ognia. Główny silnik nie pracował pełnym ciągiem, pilot ograniczył go do przyjemnego 1g. Wyrzucana z ogromną prędkością plazma już za kilka minut zatrzyma statek powracając go w objęcia mikrograwitacji. Załoga nie potrzebowała przypomnienia, by zaniechać szwędania się po mesie, przypiąć się do foteli i upewnić się szczelności kombinezonów. Pierścienie nie są bezpiecznym miejscem.


Dzisiaj kawał dobrej roboty. Zacząłem od sekwencji nurkowania w Pierścień -
koder - > "Tarantula" od godziny schodziła ku Pierścieniowi na słupie termojądrowego ...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
09.04.2018, 19:47:36
  • 2
@araneo: uszkadzają w zależności od prędkości (energii kinetycznej). Termicznie raczej nie, statek ma odpowiedni pancerz.

Również stygną (a raczej będą - mam to na tapecie w drugim milestone), jednak trzeba raczej sporo cierpliwości i samozaparcia, by to zaobserwować - trzeba po prostu za którymś pociskiem polecieć.
  • Odpowiedz
Polanin
Polanin
Polanin
09.04.2018, 20:27:47
  • 1
@koder: Odrobinę bym się przeczepił do opisu (plus słowo "powracając").
"Wyrzucana z ogromną prędkością plazma już za kilka minut zatrzyma statek powracając go w objęcia mikrograwitacji."
Wynikałoby z tego, że mikrograwiatacja się pojawi jak statek się zatrzyma, a nie kiedy po prostu wyłączy sie silnik.
A tu coś uciekło:
"przypiąć się do foteli i upewnić się szczelności kombinezonów."
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Strona 14 z 15
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking