Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kkyj
kkyj

kkyj

Dołączył 4 lata i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 17
  • Znaleziska 17
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

794

politycy bez maseczek

politycy bez maseczek

"BEZ NAMORDNIKA" to polska wersja utworu "NO MUZZLE". Link do wersji angielskiej: https://www.youtube.com/watch?v=p08daMeBiRw "NO MUZZLE" na Liście Przebojów Radia Wnet Polish Chart (wnet.fm): 159 Notowanie, 14 listopada 2021: 29 miejsce 160 Notowanie, 21 listopada 2021: 31...

pablomariatkacz
z
youtube.com
dodany: 05.12.2021, 10:28:30
  • 61
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
kkyj
kkyj
kkyj 05.12.2021, 15:52:59
  • 0
Jedyne potwierdzone sposoby na uniknięcie ciężkiego przebiegu covid to odpowiednia dieta, sport i szczepienie się, choć trzeba pamiętać , że to ostatnie nie w każdym przypadku daje 100% gwarancji.


@rolerek: dieta i sport też nie dają pewności, szczepionki już wiemy, że też nie, a wręcz jeszcze mniej niż twierdzono.
kkyj
kkyj
kkyj 05.12.2021, 16:22:52
  • 1
@rolerek: Tak, zagadzam sie w 100%. Boli mnie tylko, że tak wielu ludzi chce innych zmuszać, podczas gdy teza o nieroznoszeniu wirusa przez zaszczepionych już dawno upadła.

849

Szwedzka polityka epidemiczna jedna z najlepszych.

Szwedzka polityka epidemiczna jedna z najlepszych.

Można rzec, że Szwedzi mają już za sobą odporność zbiorową. Niska liczba zgonów i niższa liczba zakażeń niż w ubiegłym sezonie. Gdybyś ktoś miał wątpliwości co do źródła, źródło pochodzi z google.

PanDomestos
z
wykop.pl
dodany: 01.12.2021, 12:26:31
  • 201
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
kkyj
kkyj
kkyj 02.12.2021, 01:49:03
  • -1
@buruuuu: pominąłeś drobny fakt, że przeprosiny były konkretnie za to, że nie zabezpieczyli należycie domów opieki, bo tam były największe ilości zgonów i taka była konkluzja z raportu. Wystarczyło społeczeństwu dać żyć normalnie, a izolować tylko starszych (o ile by tego chcieli).
kkyj
kkyj
kkyj 02.12.2021, 01:51:18
  • 0
@werter_do_jercewa: A ty niemal jedyny idealny. Święty za życia.
kkyj
kkyj
kkyj 02.12.2021, 01:58:44
  • -1
@SchwererGustav: Ci wszyscy lekarze mainstreamowi, którzy używali terminu odporności zbiorowej także w stosunku do naturalnego przechorowania to rozumiem, że niedouczeni? Albo badania poziomu przeciwciał w społeczeństwie to robione są pewnie dla zysku laboratoriów?

754

Pyt. do tych, którzy dotąd się podporządkowywali: Dokąd was to zaprowadziło?[EN]

Pyt. do tych, którzy dotąd się podporządkowywali: Dokąd was to zaprowadziło?[EN]

Gareth Icke - przemówienie na temat pandemii i wolności na Worldwide Rally for Freedom w Londynie, 24.07.2021 Uwaga: zawiera niewygodne pytania.

uczalka
z
bitchute.com
dodany: 01.12.2021, 11:17:51
  • 334
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    wielkabrytania
  • #
    koronawirus
  • #
    wolnosc
  • #
    niewygodnepytania
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 16:12:47
  • 9
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: niestety panie kolego, to co ty robisz to kryminał - oskarżasz ludzi, którzy mają swoje w dużej mierze uzasadnione wątpliwości, że są winni czyjejś śmierci. Otóż nie są. Mają prawo mieć swoje zdanie i je uzasadniać. Ty chcesz natomiast ich zmusić do klepania obecnie poprawnej politycznie/medycznie wersji.

Zadaj sobie podstawowe pytanie, dlaczego jeszcze nikt nie usiadł z antyszczepionkowcami do publicznej debaty? Powiesz, bo im i tak się nie da
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 16:18:01
  • 5
@Poemander: Masz straszny "bul" d--y. Jeszcze 500+ w to wplątałeś. Nawet jeżeli ktoś jeszcze uważa, ze covid to niegroźna grypa i nie chce się szczepić to i tak ma prawo do leczenia na ten covid w razie czego w szpitalu, tak jak ma prawo leczyć się na niegroźną grypę, która czasem okazuje się groźna i trzeba położyć sie do szpitala.

Ja na przykład nie szczepiłem się na grypę mimo, że
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 16:25:31
  • 4
@kociooka: Ty się covidoentuzjasto doucz lepiej. Dzięki osłuchaniu przez lekarza rodzinnego pacjent może szybciej zostać skierowany do szpitala. Nie każdy umie siebie tak obserwować, żeby wiedzieć czy to już czy nie. W szpitalu leczą covid! Nie ma leku bezpośrednio na ten wirus, ale podanie sterydów znacznie polepsza rokowania. Ponadto w szpitalu podają dodatkowo remdesivir, o którym zapomniałeś. Lek antywirusowy. Taki mały fakcik... jednak kuracja... około 10k PLN.

Dodatkowo leku do
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 16:31:18
  • 8
@Poemander: te komentarze jasno pokazują, że jesteś albo niespełna rozumu, albo, łagodnie mówiąc, "inteligentny inaczej".

Cała idea (a słyszałem to już wiele razy), że jak się nie zaszczepisz to nie szukaj leczenia to robienie k@#wy z logiki. W tym samy kierunku można odmówić hospitalizacji otyłym, palaczom, alkoholikom i wszelkiej maści "kaskaderom". Nie ratować też tych, którzy spowodowali wypadek komunikacyjny. Trzeba być naprawdę niespełna rozumu nienawistnikiem, żeby takie bzdury gadać. Ponadto
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 16:43:58
  • 2
@poczetszurowpolskich: jak ci każą sikać na siedząco, bo na stojaka opary ciepłego moczu i rozbryzgujące się krople spadające z wysoka mogą zawierać aerozol z drobnoustrojami, którymi może zarazić się wchodzący po tobie człowiek o obniżonej odporności... to będziesz sikać na siedząco? Inaczej mówiąc, bo pewnie nie rozumiesz... to nie maseczki i szczepionka jest ograniczeniem wolności, ale nakaz ich stosowania. Jest to istotny krok w kierunku narzucania ludziom swojej woli. To
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 17:24:53
  • 0
@Poemander: Otyli nie są hospitalizowani częściej? Palacze nie są hospitalizowani częściej? Alkoholicy tez nie? Nie zabierają miejsca w szpitalach i nie przeciążają ich? Polskie szpitale są niewydolne od lat. A wiesz, że otyli chorują ciężej na covid i mają mniejszą odporność? Mogą nawet z większym prawdopodobieństwem wyprodukować przez to mutację wirusa. Jesteś kompletnie niedouczony. Do tego uprzedzony i zacietrzewiony. W swojej podłości, chcesz odmawiać ludziom leczenia. No i zakładasz, że
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 17:33:38
  • 1
@Poemander:

Masz stan epidemii. Grypa nigdy współcześnie nie stanowiła takiego zagrożenia, więc reguły są inne. Nie chcesz się szczepić - won ze szpitala. Miło, że uznałeś argument za tak silny, że specjalnie założyłeś konto na wykop żeby mi odpowiedzieć. Koledzy wyżej coś się zapowietrzyli i zamilkli. Pewnie czekają co na to powie Grzesio Braun. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


No i co z tego, że nie stanowiła.
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 17:42:36
  • 0
@Poemander:

Nie, wskazane przypadki nie przeciążają systemy medycznego grożąc mu zapaścią. Nigdy do tej pory nie było takiego problemu w wolnej Polsce. Jeśli promujesz brak szczepień przyczyniasz się do śmierci ludzi. Wolę być podły niż być potencjalnie winny cudzej śmierci.


Mało wiesz o szpitalach. Byłeś w nich kiedyś? Ja byłem z moim dzieckiem kilka lat temu. Listopad, zapalenie płuc - oddział zawalony, dostawiali łóżka. Leżeliśmy w małej sali, 5 dzieci
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 20:46:18
  • -1
Niewydolny szpital to nie niewydolny system, typie. Skoro dostawili łóżka, znaczy, że te łóżka tam były. Mówisz o złym zarządzaniu jednostkowym a nie stanie systemowym spowodowanym jednym typem przypadłości. Ja myślę, że gdyby odmówić im szpitali to szybko ustawią się w kolejce po szczepienie - i to najlepsze wyjście.


@Poemander: Odleciałeś. Teraz już wiem dlaczego inni przestali z tobą dyskutować. Wbij sobie do tego łba, że nie wolno nikomu odmówić
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 21:00:03
  • 1
@Wykopsucks: Tak, jest bez sensu, ale jak nie będziesz się przeciwstawiać morderczym zapędom odmawiania opieki medycznej, czy szczepieniu na siłę, to naziole zrobią nam tutaj drugą Australię i pójdą jeszcze dalej.

Szczepienia są dobre, a jak nie zakończyli pełnych długookresowych badań nad nimi to muszą być dobrowolne.

482

Lancet: Znaczenie epidemiologiczne populacji zaszczepionej na COVID-19 wzrasta

Pokaż treści 18+

Lancet: Znaczenie epidemiologiczne populacji zaszczepionej na COVID-19 wzrasta

"Wielu decydentów zakłada, że zaszczepione można wykluczyć jako źródło transmisji. Wydaje się rażącym zaniedbaniem ignorowanie zaszczepionej populacji jako możliwego i istotnego źródła transmisji przy podejmowaniu decyzji o środkach kontroli zdrowia publicznego" - "The Lancet".

ProstoZMainstreamu
z
thelancet.com
dodany: 01.12.2021, 10:40:04
  • 103
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    nauka
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 15:59:08
  • 9
@blurred: teraz tylko skąd ten wykres, skąd dane i jak zbierane. A pytam, bo z własnego poletka widzę, że szczepieni są testowani dużo rzadziej. Oczywiście nie kwestionuję śmiertelności, ale podejrzewam, że pacjent z udarem, ale zaszczepiony, może mieć covid przy okazji lecz jeżeli umrze to na udar (bo go nie przetestują), a nieszczepiony będzie na pewno przetestowany i jak ma covid, to umrze na covid, mimo, że to udar.
kkyj
kkyj
kkyj 01.12.2021, 17:15:40
  • 0
@filip_k5: no tak, dzięki, o to mi chodziło :)

przyznaję, że skróty myślowe są czasem niebezpieczne

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking