źródło: comment_1591980875cLJ8qnpTzXx8NAxyVF3laG.jpg
Pobierz
źródło: comment_1591980875cLJ8qnpTzXx8NAxyVF3laG.jpg
Pobierz
źródło: comment_15900470905hSz78ng1OG3TUlpic0kuC.jpg
Pobierz
źródło: comment_1590047356oqSvCHNOnZH0Zyix1Af4VW.jpg
Pobierz
źródło: comment_1586846321H6Usql2MvUxWc8cYaDTEBf.gif
PobierzZe względu na to, co dzieje się w Polsce i na świecie, na pewien czas zawiesiłem publikację zestawień linków. Wszystko co znajduję w necie jest mocno monotematyczne i nawet artykuły z branży IT dotyczą koronawirusa. Obecnie widzę modę na zarabianie na poradnikach do pracy zdalnej. Abyście nie musieli płacić za ebooki i szkolenia, wrzucam subiektywnie najciekawsze materiały związane z tym tematem. Można to traktować jako wydanie specjalne. W tym zestawieniu nie ma sekcji z linkami dla patronów, bo uznałem za niestosowne ograniczanie dostępu do wiedzy, która w obecnym czasie może być użyteczna dla wielu chcących pracować z domu ludzi.
źródło: comment_1584423370GZWUt8ZmmLzObFuBY8DZtT.jpg
Pobierz
źródło: comment_1584428964zecApSYWtHIyyBTlX8DRk9.jpg
Pobierz
źródło: comment_1584296207sWHbvpH005ykcNjHu4nP6u.jpg
Pobierz
źródło: comment_1584008141n9yCo70w49t8pwbhkX8ww0.jpg
Pobierz
źródło: comment_JAza9AIullmsPeM9VhURSqlgkKPMymJj.jpg
Pobierz
źródło: comment_1583069358lCrutKIB4ic2sRYxFEuJoZ.jpg
Pobierz
źródło: comment_1583011644VSimVooTVaOq1AZ24yA8ni.jpg
Pobierz
Komentator
od 13.05.2016
VIP
od 10.05.2016
Człowiek miesiąca
od 31.05.2016
Ekshibicjonista
od 24.05.2016
Rocznica
od 20.05.2024
Gadżeciarz
od 27.05.2014
Mikroblogger
od 27.05.2016
Wykop.pl
Rzuciłem korpo, zacząłem pisać grę.
No.. zanim skończyłem grę poszedłem pracować do innego korpo i przepracowałem tam rok zanim gra wyszła.
A,
1. C#
W unity3d do wyboru jest c# i unityScript (ułomna wersja javascripta). Wybór jest raczej oczywisty - c#. Nie jestem jakimś przeciwnikiem JavaScripta, ale c# do takich rzeczy nadaje się dobrze a javascript tak sobie. Z resztą c# zrobił się standardem w unity3d.
2. Ile w tym programowania
W moim przypadku kodzenia chyba dość sporo, bo te obracania się kostki, ślizganie się etc trochę tego wymagają. Przez co większość czasu jaki spędziłem na kodzenie spędziłem gdzieś wokół tego. Ale jednak przynajmniej tyle samo zabawy z assetami. Natomiast wydaje mi się że ogólnie programowanie zajęło na pewno mniej niż 25% czasu. Wycena z d--y -