Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko184
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

borwin
borwin

borwin

Dołączył 5 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1719
  • Znaleziska 1620
  • Mikroblog 99
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 11

793

Holandia zgłasza rekordową ilość zakażeń mimo całkowitego lockdownu.

Holandia zgłasza rekordową ilość zakażeń mimo całkowitego lockdownu.

Holandia zgłasza 35 521 nowych przypadków zakażeń SARS-CoV2. Najwięcej od początku pandemii.

Xtreme2007
z
twitter.com
dodany: 15.01.2022, 10:20:19
  • 176
  • #
    holandia
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    ciekawostki
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 17:12:52
  • 6
@PogromcaPatusow: W sensie antyszczepionkowych szurów po dwóch dawkach?

811

Oskarżenie ws. Djokovicia. "Zagraża rozsiewaniem ideologii antyszczepionkowej"

Oskarżenie ws. Djokovicia. "Zagraża rozsiewaniem ideologii antyszczepionkowej"

'The Age' informuje, jak australijski rząd ma tłumaczyć przed sądem cofnięcie wizy Novakowi Djokoviciowi. - Obecność Djokovicia w Australii ma zagrażać nie tyle rozprzestrzenianiu się wirusa, co rozprzestrzenianiu się ideologii antyszczepionkowej - wskazano

Legop
z
sport.pl
dodany: 15.01.2022, 09:12:02
  • 178
  • #
    sport
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    mecz
  • #
    zdrowie
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 12:41:30
  • 8
Twierdzi np. że za pomocą emocji możemy wpływać na wodę, wierzy w uzdrawiająca moc trampoliny i oleju z węża.


@redo123: I co z tego? Co to ma do rzeczy? Wolno jeszcze wierzyć w cokolwiek co nie jest po lini rządowo-korporacyjnej, czy już nie?
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 13:30:23
  • 3
dostajesz mase minusów od jakichs antyszczepionkowych patusów. Dramat.


@Aggressor83: Dramat, to jest Twoje myślenie, że jesteś kimś lepszym, mądrzejszym. Bo co? Bo przyjąłeś preparat i jesteś teraz Pan Aggressor83?
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 13:51:32
  • 2
I co w zwiazku z tym?


@Aggressor83: Nic. Spodziewałem się, że tak odpowiesz. To znamienne wśród takich jak Ty.

476

Brema, Niemcy. Najwyższy poziom zaszczepionych, Najbardziej dotknięta wirusem.

Brema, Niemcy. Najwyższy poziom zaszczepionych, Najbardziej dotknięta wirusem.

"Brema w Niemczech ma zdecydowanie najwyższy w kraju wskaźnik szczepień przeciwko COVID-19, ale najbardziej ucierpiała w wyniku szybkiego rozprzestrzeniania się Omicron." Jamie Jenkins Previously Head of Health @ONS Media commentator, Covid19, Politics, Award-winning analyst, Also stint @BBC

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 14.01.2022, 14:40:07
  • 163
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    covid19
  • #
    niemcy
borwin
borwin
borwin 14.01.2022, 22:02:34
  • 2
A więc szczepisz się dla siebie, czy by nie zabić babci?


@Kulek1981: Szczepi się dla siebie, ale bardzo też ubolewa, że umierają ludzie którymi gardzi. Nie ogarniesz xD
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 08:15:35
  • 1
To dlaczego u sąsiadów umiera wielokrotnie więcej ludzi?


@LudzieToDebile: Może tu jest przyczyna?

od 17:13
https://interia-r-e1-78.pluscdn.pl/-/000DRPLFOYR0PMWR-V1.mp4
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 09:59:08
  • 0
@LudzieToDebile: Och znowu te mniej wygodne słowa ministrów, czy lekarzy zostały obalone. Za każdym jednym razem to samo.

Nie wiem jak liczą. Może tak samo, może tak jak im wygodnie - nie dbam o to. Wiem natomiast jedno. Cyrk już nigdy nie będzie śmieszny.
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 10:03:51
  • 0
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Ale jednak w krajach o wysokim wyszczepieniu jest wyraźnie mniej zgonów niż w krajach o niskim wyszczepieniu. Więc szczepionki jednak mają swój wyraźny udział w ochronie życia.


@LudzieToDebile: A co jeśli to zasługa mniej groźnego nowego wariantu wirusa, a nie szczepionek? Może to tylko zwykła koincydencja?
Po drugie, niezmiennie dziwi mnie fakt, że tak strasznie Ci i Tobie podobnym zależy na życiu innych ludzi, którymi
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 11:53:40
  • 0
Nie wiesz, jak liczą, a się wypowiadasz o tym jak liczą. Znamienne.


@LudzieToDebile: Minister wypowiada się jak liczą, nie ja. Typowe.

Gdyby tak było, że się zaszczepiłem i jestem w 100% bezpieczny, to inaczej bym mówił.


Nigdy nie będziesz. Pogódź się z tym w końcu. 97% ochrony MUSI Ci wystarczyć.

Poza tym, są ludzie, którzy nie mogą się szczepić z różnych względów


Zawsze będą i zawsze będą umierać z różnych przyczyn,
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 12:47:21
  • 1
@PrezesSzurii: Tu @LudzieToDebile ma rozum:

Po trzecie, śmierć człowieka jest najczęściej kosztem dla społeczeństwa, bo ten człowiek już nie włoży swojej pracy ku dobru tego społeczeństwa.
borwin
borwin
borwin 15.01.2022, 13:34:17
  • 1
@PrezesSzurii: Rozumiem co masz na myśli. Jednak zwróć uwagę, że oni w głębi serca mają gdzieś życie ludzi. Chodzi o coś całkiem innego. Jest to żałosne i obrzydliwe...

907

Australia bije rekordy zarażeń. 92,3% populacji powyżej 16 lat jest zaszczepiona

"Australia zgłasza największą liczbę hospitalizacji, największą liczbę osób na intensywnej terapii oraz drugą najwyższą liczbę zgonów" https://www.health.gov.au/sites/default/files/documents/2022/01/covid-19-vaccine-rollout-update-13-january-2022.pdf

konto usunięte
z
google.com
dodany: 13.01.2022, 15:18:08
  • 260
  • #
    nauka
  • #
    swiat
  • #
    covid19
  • #
    australia
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 19:46:13
  • -1
@PDCCH: I co z tego, że zgony? Ktoś się nie chce szczepić i umrze, to jego sprawa, jego wybór. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 19:51:02
  • 0
Jako społeczeństwa nie stać nas na niańczenie was.


@dqdq1: Dokładnie tak. Kto zaszczepiony, ten bezpieczny, a reszta cóż... musi sobie jakoś radzić.
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 19:52:21
  • 0
@Igor_x: Również widzą kiedy politycy mówią prawdę, a kiedy kłamią. Oni to po prostu wiedzą i zawsze jak coś jest niewygodne, to "minister akurat tu odleciał" xDDD
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 19:53:37
  • 12
@Rinter: @she-wolf1993 gdzie jesteś tęczowa mordeczko?
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 20:01:04
  • 1
@she-wolf1993: I co z tego? Kto się zaszczepił ten bezpieczny. Co Ci tak zależy na życiu innych?

1091

Większość zakażeń w PL od 1 do 10 stycznia 2022 jest wśród osób zaszczepionych

Większość zakażeń w PL od 1 do 10 stycznia 2022 jest wśród osób zaszczepionych

Dane oficjalne Ministerstwa Zdrowia. BASIW został zaktualizowany. Wklejam zrzut ekranu.

wierc
z
wykop.pl
dodany: 13.01.2022, 10:59:21
  • 331
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    paszportcovidowy
  • #
    bekazcovidian
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 13:27:26
  • -5
@TomPo75: Zgadzam się z Tobą, że covidopanika opiera się gównie na liczbie zgonów, a liczba ta ma w tym wszystkim drugorzędne znaczenie. Jakby to nie brzmiało, to im szybciej ciężki przypadek umrze, tym lepiej dla systemu. Wszak to zatykanie szpitali (systemu) jest dla covidian największym problemem.
Liczy się głównie liczba hospitalizacji, a tu jak widać już nie jest tak różowo.
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 14:20:25
  • 0
@Willy666: Zgadzam się w 100%. No ale jak ktoś się nie szczepi i z tego powodu umrze, to nie można mu tego zabraniać. Zgadza się?
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 14:54:10
  • 0
@Willy666: kto podejmuje decyzje co jest, a co nie jest racjonalne w odniesieniu do jednostki?
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 14:58:55
  • 0
@Willy666: istnieje również takie coś jak prawo do samostanowienia o własnym ciele i życiu. Jak już inni będą decydowali pod przymusem o tym, co mam przyjąć dla własnego dobra, a co nie, to będzie to czas na "sepuku". No chyba, że też zabronią zabijania się podając weryfikowalny dowód na to, że nie jest to dla mnie dobre.
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 16:48:23
  • 0
@Willy666: Kto oceni co dla mnie jest racjonalne, straszne, czy wprawia mnie w euforię?
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 17:37:07
  • 0
@Willy666: Co Cię dziwi. Dla każdego racjonalne jest co innego. To co dla mnie jest racjonalne, dla Ciebie nie musi. Kto oceni czyja racjonalność jest racjonalniejsza?
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 17:40:01
  • 0
O sposobie liczenia zgonów warto mówić długo i głośno.


@komarrek: jest jeszcze takie kwiatek xD
od 17:13
https://interia-r-e1-78.pluscdn.pl/-/000DRPLFOYR0PMWR-V1.mp4
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 19:07:12
  • 0
@Willy666: Tak jest, wkraczamy w filozofię. Wg mnie na tym właśnie polu powinna toczyć się dysputa na temat przymuszania kogokolwiek, do decyzji związanych z własnym ciałem i życiem. Chcącemu nie dzieje się krzywda. Ten paradygmat leży u podstaw mojego rozumowania i mojego światopoglądu. Nikt nie ma prawa decydować co jest dla mnie i mojego ciała dobre, a co nie. Jeśli ktoś się nie chce szczepić i z tego powodu umrze, to

774

Ta restauracja prosi gości o ściągnięcie maseczek przed wejściem....

Ta restauracja prosi gości o ściągnięcie maseczek przed wejściem....

Restauracja Mandala Kitchen&Bar w Zabrzu (Śląskie) na drzwiach umieściła prośbę o to, by goście przed wejściem do lokalu schowali lub wyrzucili maseczki. Restauracja zapewnia, że nie nakłania do łamania obostrzeń ani do nienoszenia maseczek.

kasiek73
z
horecatrends.pl
dodany: 13.01.2022, 14:52:19
  • 90
  • #
    obostrzenia
  • #
    maseczki
  • #
    otwieramy
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
borwin
borwin
borwin 13.01.2022, 17:28:05
  • 3
@Anoniemamowy: Spróbuj raz bez maseczki. Serio, nikt tego nie sprawdza.

397

ZDROWY ROZSĄDEK NIE ISTNIEJE

ZDROWY ROZSĄDEK NIE ISTNIEJE

Czy chłopski rozum działa, a zdrowy rozsądek można stawiać w kontrze do osiągnięć nauki? Czy jesteśmy racjonalni i potrafimy dojść do logicznych wniosków na własną rękę?

Lutekcjusz
z
youtube.com
dodany: 12.01.2022, 16:14:27
  • 210
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    bekazszurow
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 18:29:21
  • 15
@TomPo75: Coś mi podpowiada, że palenie może być szkodliwe, no ale skro są naukowe dowody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 18:34:08
  • 0
@TomPo75: Czy Ty właśnie sugerujesz, że często badania mają udowodnić tezę stawianą przez sponsora?
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 20:50:37
  • -4
firmy tytoniowe wykorzystywały zmyślonych doktorów lub wypowiedzi wyrwane z kontekstu


@makaronzjajkiem: uff jak dobrze, że korporacje zaniechały już tych haniebnych procederów xDDD
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 21:40:38
  • -1
@Zdunn: nie ma potrzeby nic udowadaniać. Teraz już nigdy nie kłamią. Nauczyli się przez lata od polityków, że prawda się zwyczajnie opłaca.

800

Omikron zakaża wszystkich jak leci. Czy to klęska nauki?

Omikron zakaża wszystkich jak leci. Czy to klęska nauki?

Jak właśnie podała Światowa Organizacja Zdrowia, omikron w ciągu najbliższych dwóch miesięcy zakazi połowę Europejczyków. Można by się spytać: to po co się szczepiliśmy?

Bubu2021
z
wyborcza.pl
dodany: 12.01.2022, 11:01:03
  • 275
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    nauka
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 15:04:30
  • 1
I tyczy się to też pozostałych szczepionek, jakie braliśmy obowiązkowo do 18 roku życia.


@Kamilos01: Wciąż nie rozumiem, dlaczego ta szczepionka nie jest obowiązkowa, skoro jest taka dobra i taka potrzebna i taka ratująca ludzkość i gospodarkę.

403

Tylko 1,7 proc. udziału Trójki, najniższy wynik w historii

Tylko 1,7 proc. udziału Trójki, najniższy wynik w historii

W okresie od października do grudnia ub.r. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Najgorszy wynik w historii odnotowało Radio SuperNova, której udział słuchania spadł do 0,6 proc.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 12.01.2022, 06:39:16
  • 69
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 11:10:37
  • 10
Ale gdyby nie rozwalenie trójki, to nie powstałoby 357, które jest praktycznie bez reklam, więc dobrze się stało xD

1787

Komisja zdrowia odrzuca poprawkę o obowiązku szczepienia posłów i senatorów.

Komisja zdrowia odrzuca poprawkę o obowiązku szczepienia posłów i senatorów.

W festiwalu hipokryzji za odrzuceniem m.in sam pomysłodawca projektu ustawy, która pozwala pracodawcy na zweryfikowanie, czy pracownik jest zaszczepiony oraz wprowadzającej obowiązek szczepienia wybranych grup zawodowych.

Davvs
z
twitter.com
dodany: 12.01.2022, 10:00:01
  • 84
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 11:09:08
  • 26
@zlotopotoczanin: W sensie, że nikt nie utonie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

534

Nieszczepieni mieszkańcy Quebecu będą musieli zapłacić "podatek zdrowotny"

Nieszczepieni mieszkańcy Quebecu będą musieli zapłacić "podatek zdrowotny"

Pre­mier Quebe­cu, Fra­nço­is Legault, powie­dział we wto­rek, że pro­win­cja nało­ży “poda­tek zdro­wot­ny” na miesz­kań­ców Quebe­cu, któ­rzy w nad­cho­dzą­cych tygo­dniach odmó­wią przy­ję­cia pierw­szej daw­ki szcze­pion­ki prze­ciw COVID-19

Ozzii23
z
goniec.net
dodany: 11.01.2022, 23:32:14
  • 96
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    sanitaryzm
  • #
    kanada
  • #
    covid19
borwin
borwin
borwin 12.01.2022, 09:37:37
  • 8
@StrychuPL: Czujesz, że się poświęciłeś?

2455

MZ zmarłych zaszczepionych ponad 6 mies. temu liczy jako niezaszczepionych

MZ zmarłych zaszczepionych ponad 6 mies. temu liczy jako niezaszczepionych

za osoby w pełni zaszczepione MZ uznaje tylko te, u których upłynęło więcej niż 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki, a mniej niż pół roku. Zatem do zmarłych niezaszczepionych trafiają również osoby ... które przyjęły ostatnią dawkę ponad sześć miesięcy temu.

Ozzii23
z
medianarodowe.com
dodany: 10.01.2022, 19:58:32
  • 137
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    statystyka
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    szczepienia
borwin
borwin
borwin 10.01.2022, 22:02:23
  • 16
@ruonim: jest też zmiana terminologii z "w pełni zaszczepiony" na "aktualnie zaszczepiony".

2529

Hiszpania zacznie traktować COVID jak grypę. Koniec masowych testów

Hiszpania zacznie traktować COVID jak grypę. Koniec masowych testów

Hiszpański dziennik "El Pais" pisze, że hiszpańskie władze od miesięcy pracują nad zmianą podejścia do epidemii koronawirusa SARS-CoV-2, tak aby zacząć traktować COVID-19 jak grypę i inne choroby układu oddechowego.

Szewczenko
z
rp.pl
dodany: 10.01.2022, 10:03:39
  • 148
  • #
    europa
  • #
    hiszpania
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    wydarzenia
borwin
borwin
borwin 10.01.2022, 10:46:27
  • -14
@blurred: ale ty wiesz, że liczba zgonów nie ma żadnego znaczenia w tym wszystkim? Liczy się tylko liczba hospitalizacji.

680

Czy obecne szczepienia przeciwko Covid-19 są eksperymentem medycznym?

Czy obecne szczepienia przeciwko Covid-19 są eksperymentem medycznym?

Komentarz prawnika Prosto o Prawie. Jak okiem prawnika wygląda kwestia eksperymentu medycznego i niezakończonych badań klinicznych w rozumieniu prawa polskiego i ustawy prawo farmaceutyczne?

Altru
z
youtube.com
dodany: 09.01.2022, 10:49:27
  • 251
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    covid19
  • #
    zainteresowania
  • #
    bekazcovidian
  • #
    prawo
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:30:00
  • 1
@Wilk: Brzmi jakby Ci przeszkadzało, że ludzie nie chcą przyjmować nieobowiązkowego preparatu.
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:34:07
  • 0
@Kundlozol3000: Też to zauważyłem, że wielu tu marzy o swojej własnej bańce informacyjnej, takiej gdzie wszyscy myślą identycznie w ten jeden jedyny prawidłowy sposób.
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 21:25:06
  • -1
@gryyyn: Zapomniałeś dodać, covidian. No chyba, że ich podpinasz pod szurów :)

2051

Czechy: Protesty przeciwko obowiązkowym szczepieniom

Czechy: Protesty przeciwko obowiązkowym szczepieniom

Protestujący przeciwko rządowemu dekretowi zobowiązującemu pewne grupy do poddania się obowiązkowym szczepieniom Covid-19. Drugi artykuł o protestach w Pradze w powiązanych (nie dało się dodać na wykop)

Rabusek
z
english.radio.cz
dodany: 09.01.2022, 18:49:32
  • 89
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    czechy
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:36:53
  • 0
@rob_m85: Nie do końca, bo jak widać u nas udało się to tylko w stosunku do części społeczeństwa.
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:39:09
  • 10
@thund3rb0lt: Zwykły, niedorozwinięty umysłowo trol.
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:44:11
  • 0
@rob_m85: To może niech pierw przyjęcie preparatu będzie obowiązkowe, bo teraz jest to tylko zalecane xD

1955

Trojmiasto.pl ogranicza możliwość komentowania artykułu dt. segregacji w IKEI

Trojmiasto.pl ogranicza możliwość komentowania artykułu dt. segregacji w IKEI

jednocześnie podążając bardzo niebezpiecznym trendem, który uniemożliwia wyrażenia swojego zdania na ten temat pod postami na FB. Swoją drogą, czy ktoś wie, na jakiej podstawie wybierają kto "może" komentowac?

Rabusek
z
facebook.com
dodany: 09.01.2022, 18:33:29
  • 106
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    gdansk
  • #
    trojmiasto
borwin
borwin
borwin 09.01.2022, 20:21:28
  • 0
@dormak29: Ostatnio zaczyna obowiązywać nowe określenie tj. "aktualnie zaszczepiony". Liczna "aktualnie zaszczepionych" będzie spadała i rurka z weryfikacjami na wejściu zmięknie.

992

Rząd warszawski chce zaszczepić wszystkich Polaków przed końcem 2022 roku

Rząd warszawski chce zaszczepić wszystkich Polaków przed końcem 2022 roku

Co jeśli osoby na stanowiskach decyzyjnych w Polsce współpracują z obcymi nam grupami z zewnątrz? Grupami, które reprezentują swoje prywatne interesy kosztem obywateli naszego kraju, przy pomocy sprzedawczyków, na stanowiskach decyzyjnych w Polsce. https://www.bitchute.com/video/rwsWaggpSaQd/

bogumilk
z
wykop.pl
dodany: 08.01.2022, 04:26:58
  • 244
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    covid
  • #
    szczepienia
  • #
    szczepionki
  • #
    szczepionkismierci
borwin
borwin
borwin 08.01.2022, 18:41:33
  • 1
@she-wolf1993: za Fszelkom xD

686

Niemcy: Najwięcej zakażeń koronawirusem w najlepiej wyszczepionym landzie

Niemcy: Najwięcej zakażeń koronawirusem w najlepiej wyszczepionym landzie

Brema, najmniejszy kraj związkowy (land) Niemiec, który jak dotąd ma najwyższy odsetek zaszczepionych na COVID-19 mieszkańców ze wszystkich landów w Niemczech, notuje obecnie największy wskaźnik zakażeń koronawirusem.

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 07.01.2022, 16:02:34
  • 186
  • #
    europa
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    szczepienia
  • #
    niemcy
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:21:17
  • 4
to będziesz wykluczony z życia bez kodu QR


@Gon70: Liczba "aktualnie niezaszczepionych" będzie rosła i to bardzo szybko. Bez tych "szurów" baseny, kina, restauracje itp. zwyczajnie padną, więc ja się aż tak bardzo nie martwię.
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:25:41
  • 3
@janK: a liczymy po polsku, czy po niemiecku zgony?

od 17:13
https://interia-r-e1-78.pluscdn.pl/-/000DRPLFOYR0PMWR-V1.mp4
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:27:08
  • 1
Na szczęście są bardziej wyszczepieni i średnia liczba zgonów to 244 mimo że są ponad dwa razy więksi niż Polska.


@przeciwko78: ale musimy się zdecydować, czy liczymy zgony po niemiecku, czy po polsku, a później będzie można porównywać.
od 17:13
https://interia-r-e1-78.pluscdn.pl/-/000DRPLFOYR0PMWR-V1.mp4
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:32:35
  • 7
Wcześniej były lockdown i baseny, kina, restauracje itp, nie miały nikogo i nie padły. Wiec się nie nakręcaj, z przepowiedniami na temat przyszłości, jak nie pamiętasz niedalekiej przeszłości.


@niki_niki: Pamiętam doskonale Niki. Czyli co? Wystarczy 20-30% obecnych utargów i będzie gites? Dobrze zrozumiałem?
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:39:59
  • 0
Ludzie z takimi schorzeniami są najbardziej narażeni na ciężki stan i śmierć w wyniku Covid-19. Rzecznika prasowa Instytutu Roberta Kocha zaprzeczyła jednak, aby w takiej sytuacji jako przyczynę zgonu wpisywano „niewydolność krążeniowo-oddechową”, co poprawiałoby oficjalne statystyki śmiertelności w przypadku infekcji SARS-CoV-2.


@przeciwko78: Co sprawia, że w tym konkretnym przypadku wierzysz bardziej jakiejś rzeczniczce prasowej, niż ministrowi własnego kraju? Bo zdementowała?
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 18:59:07
  • 0
@przeciwko78: Ja tylko zwracam uwagę, że różne kraje różnie liczą i statystyki mogą mieć ogromne przekłamania. Gdy porównujesz PL do DE, to ja pewności nie mam, kto jak liczy zgodny. Pamiętaj, że w innych sprawach pan Minister też mógł popłynąć. A może to inni "popływają"?
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 19:21:40
  • 1
Niedzielski wciska bzdury o innym sposobie liczenia a Ty łykasz jak młody pelikan.


@janK: Być może łykam. A może Ty też łykasz jak mówią o liczbie zgonów? Różnica między nami jest taka, że lubimy łykać w innych momentach.

1228

Awantura na basenie. Nie chcą wpuścić niezaszczepionych.

Awantura na basenie. Nie chcą wpuścić niezaszczepionych.

Interwencja policji na basenie w Brzegu Dolnym (woj. dolnośląskie). Grupa osób nie została wpuszczona na obiekt, ponieważ nie pokazała certyfikatu covidowego. Paszport „pokazuje się z grzeczności”.

Zaxx
z
tarnogorski.info
dodany: 07.01.2022, 15:28:04
  • 326
  • #
    polska
  • #
    segregacjasanitarna
  • #
    panstwozdykty
  • #
    szczepienia
  • #
    covidianie
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 17:53:52
  • 0
@Janusz_z_Rivii: Krótki to masz wzrok.
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 17:55:52
  • 3
Od ponad roku wałkują jak działają szczepionki, co to jest "parasol ochronny", czyli dlaczego ważne jest zaszczepić jak najwięcej ludzi. Czytałeś o tym czy nie miałeś okazji? :)


@astrodamus: No i kto chciał się zaszczepić ten się zaszczepił. Reszta nie musi, bo preparat jest zalecany lecz nieobowiązkowy. Dziękuję za uwagę.
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 17:57:17
  • 8
@Superlocrian: lepiej być niezaszczepionym, niż niedorozwiniętym.
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 19:02:47
  • 1
@Superlocrian: Sprawdzasz im paszporty, czy rozmawiacie tylko o tym, kto kiedy następną dawkę przyjmie?

655

Ciekawe przemyślenia ozdrowieńca COVID-19, który się nie zaszczepił

Ciekawe przemyślenia ozdrowieńca COVID-19, który się nie zaszczepił

Bardzo dobrze opisane i rzeczowe spojrzenie na temat COVID z perspektywy osoby wierzącej w naukę i zdrowy rozsądek. Amerykanin mieszkający w RPA, piszący ze swojej, w miarę unikalnej perspektywy.

wojciechka1
z
coryzue.com
dodany: 06.01.2022, 15:07:16
  • 134
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    koronawirus
borwin
borwin
borwin 07.01.2022, 08:42:47
  • 1
Polacy to egoistyczne w kosmos fiutki i tego nie rozumieją


@ak_ronim: Brzmi jakbyś miał problem z tym, że ludzie się nie szczepią nieobowiązkową szczepionką.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.01.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.09.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl