Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko153
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
bob-pager

bob-pager

Dołączył 2 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 84
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 83
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 1
  • Dodane (7)
  • Komentowane (46)
  • Plusowane (30)
bob-pager
bob-pager 03.12.2023, 17:54:31
  • 515
Moja darmowa gierka niedługo na Steamie. Łapcie oficjalny trailer z dzisiaj.
...pisałem to w C++ bez silnika, w vimie bez autokompletowania, i tak, używam archa ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

#programowanie #cpp #opensource #gamedev #hypersomnia
bob-pager - Moja darmowa gierka niedługo na Steamie. Łapcie oficjalny trailer z dzisi...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bob-pager
bob-pager
Autor
03.12.2023, 18:46:11 via Wykop
  • 19
@specjalista_od_bytu: Dziękuję ślicznie! Gra jest darmowa i otwarta, nie będzie nic do kupienia. Wolę żeby zagrało 10000 ludzi za darmo kosząc na tym fejm niż 1000 płacących osób (co i tak byłoby mega sukcesem) zarabiając na tym może swoją jedną wypłatę programisty. Mam inne źródła zarobków (np. giełda) i źle bym się czuł z braniem kasy za to, tym bardziej że to jest pisane ręcznie i kompletnie nie równa się
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 25.06.2023, 11:15:10
  • 39
Granie w swoją własną grę z kumplami to świetne uczucie.
Wczoraj połączyło się 10 osób żeby stestować nową mapę - udało mi się nagrać ładny rozpierdziel.

Swoją drogą pisałem to od zera w C++ ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ (btw. I use arch)

#programowanie #gamedev #opensource #hypersomnia
bob-pager - Granie w swoją własną grę z kumplami to świetne uczucie. 
Wczoraj połączy...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bob-pager
bob-pager
Autor
25.06.2023, 20:52:06 via Wykop
  • 1
@ecikowaty:
Grafika: OpenGL
Audio: OpenAL-soft
Okienko/input: Ręcznie w WinAPI/X Window System/glfw na macos
Fizyka: Box2D
Pomocnicza warstwa sieciowa nad
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager
Autor
25.06.2023, 21:17:39 via Wykop
  • 1
@ecikowaty: A dziękuję pięknie! Pierwszy commit datowany jest na 2013 rok - ale coś tam pisałem jeszcze zanim umiałem w gita. Poza kilkoma commitami od kumpli cały kod piszę ja sam. W 2017 na forum gamedev.pl znalazł nas grafik ktoremu projekt tak się spodobał że nieodpłatnie zanimował nam postacie, narysował większość broni i całe środowiska dla kilku pierwszych mapek. Mam też kumpla który zrobił samodzielnie całą mapę z filmiku i
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager
Autor
25.06.2023, 21:23:39 via Wykop
  • 2
@ecikowaty: A co do standardu C++ - obecnie mam ustawiony w flagach C++20, ale nie używam z niego wielu fajerwerków oprócz może domyślnych operatorów porównania - to jest mega wygodne. W większości zatrzymałem się na C++17, ale też nie mam niesamowitych potrzeb. Najbardziej intensywny językowo kod jaki kiedykolwiek pisałem to cały stack do serializacji świata gry, i tam potrzebowałbym czegoś co i tak nie jest jeszcze supportowane w kompilatorach -
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 06.06.2023, 19:02:54
  • 39
Hej mirki, piszę w czystym C++ gierkę sieciową od zera.. już jakieś 10 lat.(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Podobna do Hotline Miami, ale można strzelać się z kumplami. Wyszła naprawdę grywalna.

Jeśli ktoś jest zainteresowany technikaliami, mogę coś poopowiadać. Szczególnie dumny jestem z architektury sieciowej.
A w ogóle to jest open source i każdy może sobie ją zbudować, nawet na linuxie.

#gamedev #cpp
bob-pager - Hej mirki, piszę w czystym C++ gierkę sieciową  od zera.. już jakieś 10 l...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bob-pager
bob-pager
Autor
08.06.2023, 17:39:04 via Wykop
  • 8
@lethaldysfolid: Pisanie od zera ma swoje zalety.

- Łatwiej zrobić architekturę sieciową bazowaną na determinizmie symulacji. W mojej grze możesz mieć 10k+ dynamicznych skrzynek na mapie które będą w pełni zsynchronizowane bez przesyłania się przez sieć - po kablu lecą tylko inputy graczy. Żeby to osiągnąć, musiałem długo grzebać w kodzie silnika fizycznego (głupia kolejność rozwiązywania kontaktów ma znaczenie), a także wymienić wszystkie funkcje matematyczne typu sin/cos/sqrt na te ze
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager
Autor
08.06.2023, 17:43:25 via Wykop
  • 1
A wczoraj zrobiłem penetrację pocisków!
Da się już zabijać innych graczy przez ściany.
bob-pager - A wczoraj zrobiłem penetrację pocisków!
Da się już zabijać innych graczy ...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Pythagoras

  • https://hypersomnia.xyz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.05.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking