Jakiś gość na jutube mówi, że włączenie opcji Reflex znacząco poprawia wydajność na DX12 z jakiegoś kurna powodu. https://youtu.be/HFTI1pqDzcY nawet jeśli nie potrzebujesz tej opcji i nie używasz generatora klatek dlss3.
#wiedzmin3
#wiedzmin3
Wykop.pl
Czy w dzisiejszych czasach może wyjść chociaż jedna gra bez takich rażących problemów? Jak by tego było mało, W3 ma przecież prawie 8 lat. Ten ich silnik to na musi być na prawdę drewno.
#wiedzmin3
tzn 60 w wiekszosci jest, ale w bardziej zageszczonych miejscach potrafi spaść, ale najgorszy jest zdecydowanie stutter. DX12, już znalazłem info że trzeba przerzucić na DX11. Tylko wtedy na #!$%@? mnie ten remaster. Cyberpunk z raytracingiem lepiej chodzi niż to coś bez włączonego raytracingu.
np ten koleś ma 3080 https://youtu.be/XzvWpkLYBg4
DX12 1080p max, bez RT, jakieś śmieszne 70 klatek. Zużycie GPU 60-70%, czyli optymalizacja leży do góry brzuchem.
Najnowsze stery, dlss też podmieniłem na najnowszy. Ale co tu dlss pomoże jak gra jest #!$%@? zoptymalizowana.
Szczerze mówiąc, nawet na DX11 wcale nie jest dużo
Znalazłem jakiegoś randoma na jutubie, który polecał włączyć Reflex, tak po prostu. Niezależnie czy dlss/RT/frame generation jest włączone czy nie. No i okazało się, że to ustawienie w jakiś sposób pozwala mi grać stabilnie.
Czyli:
- włączony Reflex
- wyłączony hyperthreading w procku
- DLSS wyłączony, zamiast