Wpis z mikrobloga

@b27piter: tak wiem, korytarzyk na taśmę i gumę do żucia posklejali. To już dawne dzieje. Jestem ciekaw ile RiGCzu się wyzbędą wypuszczając to na czas. Ja poczekam sobie z pół roku na patcha.
@Atreyu: np tutaj masz przkład RTGI (i cień RT), i w tym cieniu jeszcze RT-odbicie nieba i budynków. Reshade może wyglądać spoko, można zrobić screen space "RTGI", ale takiego efektu nie będzie. Bez RT to by była jednolita czarna plama.

Z tego co dotychczas widziałem, duża różnica w rozgrywce to chyba będzie roślinność. Wygląda gęsto, i do tego zapewne TAA, które jeszcze bardziej to zagęści.
Pobierz b27piter - @Atreyu: np tutaj masz przkład RTGI (i cień RT), i w tym cieniu jeszcze RT...
źródło: comment_1670886192aslq95oiR9ICQcTaSZRDDc.jpg
@Atreyu: Wg mnie przebiją ją efektami RT, bo tutaj zaszła największa przebudowa. Reshade na kontrast/jasność/#!$%@?ą ostrość dalej możesz sobie dorobić. A właśnie te detale zrobią różnicę (na lewo przy barierce). Znalazłem trochę innego screena z szerszym kątem, chociaż z tego co widzę ty chyba na ultrawide.

Szkoda, że nikt nie wrzuca jak to wygląda wewnątrz budynków. Myślę, że w tym przypadku też to będzie dużo lepiej wyglądało.

Ten drugi screen co
Pobierz b27piter - @Atreyu: Wg mnie przebiją ją efektami RT, bo tutaj zaszła największa przeb...
źródło: comment_1670888366wg9Yx4hPDpgUpMXF8LYtpr.jpg
@Variv: Konsole to mi akurat lotto. Screeny z kompa, i właśnie wyglądało mi to na TAA. Ale skoro nie ma to mój błąd.


@b27piter Tzn ma pc być może jest wybór. Nie jestem pewny jakie są dokładnie opcje na PC. W sensie czy zostawili taa do wyboru czy nie. - na pewno jest DLSS i FSR.
@Variv DLSS ma swoje własne "TAA" wbudowane, tak czy inaczej mi nie chodzi o metody upscalingu, tylko po prostu anti-aliasing bez dotykania żadnego skalowania. No bo coś współczesnego musi być, na MSAA mi to nie wygląda, bo trawa jak kluski, bardzo gęsta. Ale kto wie, tez nie widzialem ustawien tylko zgaduje.