gra jednak 10/10 nie jest, takie 7/10 powiedzmy
1/4 to przeszukiwanie każdego pomieszczenia, żeby zebrać jakieś fanty, trzeba dosłownie wszystko sprawdzić, do każdego miejsca wrócić i #!$%@? animacja otwierania szafki trwa z 5 sekund za każdym razem XDDDD
jeszcze rozumiem jakby można było coś ciekawego znaleźć, jakiegoś npc czy cokolwiek, ale w tym świecie oprócz ludzi do chcą nas zabić i zombiaków to dosłownie nic nie ma, chociaż jest tak ogromny
ktoś
1/4 to przeszukiwanie każdego pomieszczenia, żeby zebrać jakieś fanty, trzeba dosłownie wszystko sprawdzić, do każdego miejsca wrócić i #!$%@? animacja otwierania szafki trwa z 5 sekund za każdym razem XDDDD
jeszcze rozumiem jakby można było coś ciekawego znaleźć, jakiegoś npc czy cokolwiek, ale w tym świecie oprócz ludzi do chcą nas zabić i zombiaków to dosłownie nic nie ma, chociaż jest tak ogromny
ktoś
@UFC_Jest_W_Dupie: a co chcialbys tam znalezc? xd mozesz tam znalezc bronie, kabury, sejfy i inne znajdzki pokroju kart, notatek, nawet opcjonalne cutscenki (cover take on me czy kilka opcjonalnych scen np. w muzem)
ND nie wrzuca do swoich gierek jakis losowych quest giverow ktorzy w fabule nie fukcjonuja, wiec nie wiem czy wciskanie jakiejs drugoplanowej postaci do seattle by bylo dobrym pomyslem skoro wielu ludzi i tak narzeka na to ze
ND nie wrzuca do swoich gierek jakis losowych quest giverow ktorzy w fabule nie fukcjonuja, wiec nie wiem czy wciskanie jakiejs drugoplanowej postaci do seattle by bylo dobrym pomyslem skoro wielu ludzi i tak narzeka na to ze
@UFC_Jest_W_Dupie:
no w trawie mozesz sie schowac ale jak juz sa zaalarmowani to wykurza cie szybko z trawy
powiem ci ze wiekszosc starc da rade przejsc zupelnie po cichu, ba sa nawet czasami inne animacje jak przechodzimy do kolejnej lokacji w zaleznosci jak przeszlismy kolejny obszar
np. gdy ellie przejdzie go po cichu to zablokuje drzwi
wystarczy schować się w trawie i nagle wszyscy są niewidomi, każdego można po cichu załatwić
no w trawie mozesz sie schowac ale jak juz sa zaalarmowani to wykurza cie szybko z trawy
powiem ci ze wiekszosc starc da rade przejsc zupelnie po cichu, ba sa nawet czasami inne animacje jak przechodzimy do kolejnej lokacji w zaleznosci jak przeszlismy kolejny obszar
np. gdy ellie przejdzie go po cichu to zablokuje drzwi
#thelastofus
nic nowego, kojima to samo zrobil w MGS2 i co z tego? plakanie o falszywa reklama z tego powodu to straszna bzdura
tu mozemy polemizowac ale troche mi sie nie chce bo wiem ze to do niczego nie doprowadzi
joel praktycznie nie pojawial sie w zwiastunach, wszystkie gameplaye pokazywaly gre Ellie
tak jak napisalem, nie mozesz sie pogodzic z podstawowym zalozeniem historii, tego ze jest to historia o Ellie ktora