Różnice w content marketingu B2B i B2C - Bloomboard Blog
Ponad 75% osób zajmujących się marketingiem B2B lub B2C zakłada, że w 2017 roku będzie tworzyła więcej contentu.
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
Ponad 75% osób zajmujących się marketingiem B2B lub B2C zakłada, że w 2017 roku będzie tworzyła więcej contentu.
zMaskotki firmy od zawsze odgrywały dużą rolę w komunikacji marketingowej. Postanowiliśmy przedstawić korzyści płynące z posiadania brand hero
zRzeczywistość wirtualna w handlu elektronicznym daje możliwości konsumentom i sprzedawcom współdziałania z towarami i markami handlowymi.
zLista mailingowa jako taka posiada ogromną wartość. Za jej pomocą można bardzo skutecznie komunikować się ze swoimi potencjalnymi klientami.
zDobrze prowadzony blog firmowy to szereg konkretnych korzyści – pomaga w zwiększeniu ruchu na stronie,budowaniu eksperckiego wizerunku...
zNarzędzia marketingowe ułatwiają pracę w takim stopniu, że nikt już nawet nie próbuje się bez nich obejść. Zobacz czego używają specjaliści!
zCase study działań marketingowych holenderskiego producenta nasion konopi i właściciela kliku cofee shopów - Green House Seed Company!
z10 rodzajów contentu, którym chętnie podzielą się Twoi odbiorcy, a tym samym trafi on do naprawdę sporej ilości ludzi.
zPodzielimy się z wami przemyśleniami dotyczącymi tego – jakie będą panowały trendy w content marketingu w następnym – 2017 roku. Plus wypowiedzi najlepszych ekspertów ze świata marketingu!
zPrzedstawimy platformę Product Hunt, opiszemy jej zalety i pokażemy jak w praktyce wykorzystać na potrzeby content marketingu i promocji statrupu! To świetny serwis do wyszukiwania ciekawych aplikacji i nowych startupów!
zNajciekawsze kampanie z udziałem śmiesznych kotków i piesków! Zdjęcia śmiesznych, uroczych psów i kotków od zawsze rządziły w internecie i mediach. Sprawdź jak wykorzystać je na potrzeby marketingu.
zWspółpraca z influencerami sprawdza się dobrze w każdej firmie – pomoże każdej firmie – zarówno małemu biznesikowi, jak i dużej korporacji.
zWykop.pl