Dwie przygody wygrane, dwie przegrane, w sumie 9,5h gry, przez dwa dni. Rozegrane dzięki "Droga do legendy". Szkoda, ze nie ma sposobu na przeniesienie bohaterów z kampanii na kampanię.
@pumpkinguy: Nie grałem DDLoD, jedynie oglądałem grę na konwencie i wydaje mi się, że to trochę różne gry. DD to rozgrywki na pół godzinki, a Descent to rozgrywka na parę godzin. Ja prowadzę grę z narracją, więc to trochę dodatkowo wydłuża grę (córka powiedziała, że gra jej się śniła). Bardzo podobną mechanikę do Descenta ma Star Wars: Imperium Atakuje. FFG wydało SW po zebraniu doświadczeń z Descenta, więc ponoć mechanika
@pumpkinguy: No niestety kostka rządzi. Można oczywiście pokusić się trochę o taktyczne rozwiązania (w jednej z gier potwór miał tylko 2 ruchu, więc ganialiśmy się po sali z nim dopóki nie padł od mojego "magmowego pocisku", lub dwie postacie blokują przejście, a z tyłu uzdrowiciel wspomaga). Gra na pewno zyskuje w wersji gracze przeciwko graczowi (Mrocznemu Władcy). Przyznaje, że scenariusze przygotowane w księdze przygód są raczej dobrze zbalansowane. Nie mam
@RandomowyMirek: Descent jest grą przygodową nie bitewniakiem. W lochach czeka tajemnica, nieznane. To od władcy ciemności (czy może od MG) zależy jak grę przejdą gracze. To znaczy, że jednak przynajmniej jedna osoba musi dobrze poznać zasady i traktować je zdroworozsądkowo. W jednej z wideo recenzji usłyszałem zdanie z którym się zgadzam, że jeżeli gra była by oparta na zasadach tylko statystyk, bez wpływu przypadku (kostki), to byśmy policzyli statystyki bohaterów,
@RandomowyMirek: Zależy jak do tego podejdziesz. W moich grach jednak spełniam rolę MG, wprowadzając graczy do przygody poprzez narrację, prowadząc scenariusz, a przedewszystkim staram się aby się nie nudzili. Kiedyś grałem jako gracz z Władcą Ciemności, który postawił sobie za jedyny cel tylko zwycięstwo i wtedy masz rację, żaden z nas nie był usatysfakcjonowany grą, a osoba, która grała pierwszy raz (do tego ja ją namówiłem) stwierdziła, że gra średnia.
Jest jeden plus tej całej kwarantanny. W końcu mogłem zamiast pracą zająć się wykończeniem biblioteki w nowym domu. Wsporniki i nogi do biurka z mojego projektu wykonał tokarz, półki i blat sam obrabiałem i malowalem. 80 dziur w pustakach i niekończące się przykręcanie. Potem tylko 7 godzin na zniesienie książek z garażu i ustawienie ich w odpowiedni sposób.
Kojarzy ktoś kolekcję "Budujemy Średniowieczny Gród Warowny cegła po cegle" z wydawnictwa Del Prado? Sprzedawano ją jakieś 20 lat temu w kioskach. W każdym numerze dostawało się elementy do budowy makiety i instrukcje jak ją wykonać. Posiadam wszystkie numery i chcę je udostępnić online.
1999 rok w #wykopowyalbumroku wygrywa jak na razie "Colony" In Flames, o 1 głos prześcigając tylko "Panzer Division Marduk". Szalę zwycięstwa można jeszcze przechylić, zapraszam do głosowania w poprzednich plebiscytach. Mamy rok 2000, sporo ciekawych i ważnych albumów, zatem jestem ciekaw wyniku.
Ostani plebiscyt #wykopowyalbumroku w kategorii metal, wygrywa (cóż za zaskoczenie) Czarny Album Metalliki. Mamy teraz rok 1992, rodzi się współczesny stoner, powstają także pierwsze zalążki nu metalu (którego nie będzie w tych ankietach). Jeśli jakiegoś albumu waszym zdaniem brakuje, to go dopiszcie w komentarzu.
Szkoda, ze nie ma sposobu na przeniesienie bohaterów z kampanii na kampanię.
#gryplanszowe #planszowki #grybezpradu #descent
źródło: comment_1586800276Gv8d4ywDtL4NMF74UTFUCK.jpg
PobierzJa prowadzę grę z narracją, więc to trochę dodatkowo wydłuża grę (córka powiedziała, że gra jej się śniła).
Bardzo podobną mechanikę do Descenta ma Star Wars: Imperium Atakuje. FFG wydało SW po zebraniu doświadczeń z Descenta, więc ponoć mechanika
Gra na pewno zyskuje w wersji gracze przeciwko graczowi (Mrocznemu Władcy). Przyznaje, że scenariusze przygotowane w księdze przygód są raczej dobrze zbalansowane. Nie mam
Kiedyś grałem jako gracz z Władcą Ciemności, który postawił sobie za jedyny cel tylko zwycięstwo i wtedy masz rację, żaden z nas nie był usatysfakcjonowany grą, a osoba, która grała pierwszy raz (do tego ja ją namówiłem) stwierdziła, że gra średnia.