To nie efekty specjalne. Emirates serio postawił kobietę na czubku Burj Khalifa
Ani efekty specjalne ani żadne sztuczki filmowców – w najnowszej reklamie Emirates naprawdę możecie zobaczyć kobietę w charakterystycznym mundurze na "szczycie świata". Przewoźnik zdecydował się bowiem nakręcić wideo promujące wznowienie połączeń do Wielkiej Brytanii na szczycie Burj Khalifa.
z- 154
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Jako że okres letni już za nami, a przywitała nas deszczowa jesień a nie ma nic lepszego w taką pogodę lepsze niż gorąca herbata z miodem!(Ale nie więcej niż 40°C!)
Dlatego dla plusujących do piątku (3.09) mam do rozdania dla dwóch osób do wyboru(!)
słoik miodu malinowego albo słonecznikowego, w zależności od upodobania wygranego :D
Waga to jest koło 1,3 kg miodu (。◕‿