Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Sztenberger

Sztenberger

Dołączył 9 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 777
  • Znaleziska 249
  • Mikroblog 528
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
Gorti
Gorti
05.03.2017, 13:08:22
  • 195
Z okazji 2000 obserwujących mój tag przygotowałem kosmiczną niespodziankę, a mianowicie pierwszy film. Wiele osób pisało do mnie, że warto pomyśleć o takiej formie, ponieważ żyjemy w kulturze obrazkowej i ludzie znacznie chętniej oglądają niż czytają. Uznałem, że jest w tym sporo prawdy, więc w sumie dlaczego by nie spróbować? Naturalnie wybór padł na najpopularniejsze miejsce w polskim internecie, czyli youtube, gdzie co prawda zdarzają się kanały i filmy na temat istot
Gorti - Z okazji 2000 obserwujących mój tag przygotowałem kosmiczną niespodziankę, a ...
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 05.03.2017, 13:15:03
  • 29
@Gorti: Popracuj trochę nad dykcją i będzie dobrze, bo muzyczka i grafika naprawdę spoko
  • Odpowiedz
f.....d
f.....d
konto usunięte 05.03.2017, 07:26:04
  • 1359
a potem taka nie umi zrobić tabeli przestawnej xd #logikarozowychpaskow
f.....d - a potem taka nie umi zrobić tabeli przestawnej xd #logikarozowychpaskow

źródło: comment_B0re5duew15vOIPsbXnDNl8WM7zI9DR4.jpg

Pobierz
  • 150
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 05.03.2017, 13:12:45
  • 0
@fortheworld: aby nosili ciężkie przedmioty
  • Odpowiedz
Gorti
Gorti
11.02.2017, 11:53:42
  • 51
Ogłoszenie i ankieta. Wyjeżdżam na pewien czas w podróż w miejsce związane z kosmitami. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie będzie mnie przez dłuższy czas, jednak zanim odlecę, zamierzam skorzystać z okazji i stworzyć ankietę, w której można wyrazić swoją opinię na temat starożytnych kosmitów, których od dawna tutaj opisuję. Dodałem ok. 30 wpisów na te tematy, więc każdy kto śledzi tag mógł się z nimi zapoznać i wyrobić

W skali od 0 do 4 oceń czy kosmici odwiedzali nas w starożytności

  • 4 - Kosmici na 100% nas odwiedzili 25.8% (266)
  • 3 - To bardzo prawdopodobne, ale brak mi pewności 26.9% (277)
  • 2 - Mogło tak być, ale nie jestem przekonany 15.4% (159)
  • 1 - Raczej nas nie odwiedzili, ale nie wykluczam 20.5% (211)
  • 0 - Kosmici na 100% nas nie odwiedzili 11.4% (117)

Oddanych głosów: 1030

  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 11.02.2017, 11:55:29
  • 23
@Gorti: 3 bo brakuje rozstrzygających dowodów. Robisz dobrą robotęę
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 01.01.2017, 13:17:45
  • 689
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

h.....l
h.....l
konto usunięte 01.01.2017, 13:19:27
  • 151
anglojęzycznych


@Sztenberger: przepraszam, ale zawsze tam pada gyöngyhajú lány, który jest węgierski oraz parę polskich
  • Odpowiedz
Velsey
Velsey
01.01.2017, 13:19:46
  • 304
@Sztenberger: Ale ludzie mają problemy, ja j---e xD
  • Odpowiedz
psrytny
psrytny
23.11.2016, 01:16:46
  • 440
wiedzieliście, że po przekroczeniu 100 kart w mobilnej wersji chrome przeglądarka się z was śmieje, zamiast pokazywać ilość kart?
psrytny - wiedzieliście, że po przekroczeniu 100 kart w mobilnej wersji chrome przegl...

źródło: comment_v8FnRV0nsT0ccGc5KSvqPfuHyUJsBwcZ.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 23.11.2016, 13:08:15
  • 0
@psrytny: to kłamstwo
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 03.11.2016, 10:30:25
  • 86
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

b.....i
b.....i
konto usunięte 03.11.2016, 10:34:57 via Android
  • 120
A wystarczyło powiedzieć "przepraszam". Operator śmieciarki nie potrzebuje studiów... rzuć bo szkoda czasu
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
03.11.2016, 10:35:35
  • 47
@Sztenberger: a wystarczylo puknac ja w ramię i powiedzieć "przepraszam spieszę się czy mógłbym Panią minąć?" ale nie.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 29.10.2016, 10:51:04
  • 2044
Mirki jest taka sprawa. Jestem 24 lvl. Moja dziewczyna chce się rozstać, gdy powiedziałem jej, że nie możemy razem zamieszkać. Mieszkam z mamą, a ona nie chce mieszkać z teściową pod jednym dachem. Tak, mieszkam z mamą, która wychowywała mnie samotnie, bo mój ojciec miał mnie gdzieś. Mamą, która wypruwała sobie flaki, żebym mógł pójść do szkoły i na studia. Mamą, która w wieku 47 lat dostała silnego wylewu i nie może
  • 101
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M....._
M....._
konto usunięte 29.10.2016, 10:51:59
  • 1219

Komentarz usunięty przez autora

nvmm
nvmm
29.10.2016, 10:54:15
  • 782
@Sztenberger: Jeśli opiekujesz się chorą mamą, jesteś rozgrzeszony. Powiedz to dziewczynie.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 15.10.2016, 11:02:46
  • 8
1. Przyjmuj wszystkich 'uchodźców' bez względu na to z jakiego kraju przybywają i gorąco wszystkich zapraszaj.
2. Każdego kto ma pewne wątpliwości dotyczące pochodzenia i zamiarów 'uchodźców' nazywaj ksenofobem i rasistą.
3. Okazuje się, że Europę szturmują Afrykanie z krajów, w których nie ma wojny.
4. Pojedź do Afryki aby przekonywać tubylców, że może jednak lepiej zostańcie tu gdzie jesteście.
5. Usłysz od prezydenta Nigerii, że miejsce kobiety jest w kuchni i
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 14.10.2016, 11:32:29
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 13.10.2016, 10:23:52
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

shz
shz
13.10.2016, 10:29:03
  • 2
@Sztenberger: no tak srednio bym powiedzial
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 12.10.2016, 12:34:41
  • 144
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tison
Tison
12.10.2016, 12:38:18
  • 15
O ja pierniczę xDDD Made my day!
  • Odpowiedz
heater
heater
12.10.2016, 13:02:01
  • 14
@Sztenberger: takie rzeczy powinny byc interpretowane na lekcjach polskiego
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 06.10.2016, 10:20:46
  • 72
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger
Autor
06.10.2016, 10:32:07
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
06.10.2016, 10:33:18
  • 1
@GordonLameman: Chodziło mi o to, że przynajmniej trafił do komisji, co za wcześniejszych rządów było rzadkością.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
06.10.2016, 10:33:38
  • 0
@farmerjanek: Nie przyjęliby tak jak niektórzy bojkotują 500+ bo to pisowski projekt.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
06.10.2016, 10:34:00
  • 1
@molcin: Z tymi ludźmi nie da się nawet dyskutować.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 27.09.2016, 02:44:08
  • 19
Trump fatalna debata. Tracił czas na opowiadanie o swoim majątku, podatkach i tym co mówił 15 lat temu zamiast atakować Clinton o Libię, maile, Bliski Wschód, kłamstwa, inwigilację, imigrację itd. Nie poruszył tylu dobrych tematów i po prostu zmarnował swoje szanse. Przecież Hilarzycę rozjechałby nawet Paweł Tanajno.
#debata #polityka
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....s
L.....s
konto usunięte 27.09.2016, 02:44:57
  • 13
@Sztenberger: Kolejne debaty przed nimi, nie mogą wszystkiego od razu wyciągnąć.
  • Odpowiedz
newerty
newerty
27.09.2016, 02:46:30
  • 1
@Sztenberger: Dobrze robił, zachował klasę zamiast obrzucać się gównem wzajemnie.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 27.09.2016, 02:38:16
  • 5
Clinton - typowy łagodny 'soft language' dla plebsu który bierze pod włos mówieniem o niczym.
Trump - zamiast merytoryki ciągle 'countries', 'worst deal ever', 'disaster', 'they took our jobs'. Zmarnowany potencjał.
#debata #polityka
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger 24.09.2016, 13:04:36
  • 13
Nie uważacie, że nasz wszechświat jest tylko cząsteczką atomu znajdującego się w ciele jakiejś ogromnej istoty i taki sam proces zachodzi w naszych ciałach - że cząsteczki subatomowe są zamieszkałe przez inteligentne istoty? Może życie istnieje na każdym 'poziomie' a czas jest odwrotnie proporcjonalny do masy i 1 dzień na naszym poziomie to 1 sekunda na poziomie wyższym oraz 100 lat na poziomie niższym przez co jakakolwiek komunikacja jest niemożliwa? Może właśnie
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 23:00:29
  • 0
@smyl: Źle mnie nie zrozumiałeś, zresztą po raz kolejny. Wszyscy Ci czterej naukowcy których wymieniłem nie twierdzą, że istnieje inteligentne życie w mikroskali tylko, że Wielki Wybuch nie był początkiem wszechświata. Jestem zaskoczony, że nie połączyłeś tych dwóch faktów, nawet jeśli źle zrozumiałeś moją wypowiedź to powinieneś zrozumieć, że akurat Ci wszyscy wymienieni fizycy opisywali wszechświat przed Wielkim Wybuchem lub wręcz brak wybuchu. Poza tym dlaczego od razu piszesz, że
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 23:06:14
  • 0
@deryt: To był tylko przykład aby uświadomić jak to może wyglądać.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 23:10:03
  • 0
@smyl: Tak, wszystko na to wskazuje, z tym, że tak jak pisałem nie obowiązuje już ten groteskowy paradygmat. A jeśli poznasz prace w/w Shu i Das to zobaczysz ich koncepcje bez Wielkiego Wybuchu, polecam choć oczywiście i tak wiem, że nazwiesz ich ludźmi ułomnymi tak jak każdego naukowca, który podważa teorię ewolucji z naukowego punktu widzenia.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 23:22:37
  • 0
@smyl: Nie, podważają istnienie Wielkiego Wybuchu. Podaję to tylko jako przykład w jaki sposób szufladkuje się ludzi w środowisku naukowym - jeszcze niedawno każdy kto podważał Wielki Wybuch był traktowany tak samo jak biolodzy i genetycy którzy podważali teorię ewolucji, lecz teraz 'There was no Big Bang' wydaje się dla wielu fizyków możliwym rozwiązaniem, tak jak dla każdego możliwym rozwiązaniem powinien być 'Scientific Intelligent Design' jak zwykło nazywać się tę
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
25.09.2016, 22:47:05
  • 0
@smyl: https://www.technologyreview.com/s/419984/big-bang-abandoned-in-new-model-of-the-universe/
http://phys.org/news/2015-02-big-quantum-equation-universe.html
Pierwsza strona z google jeśli jesteś aż tak leniwy lub nigdy o tym nie słyszałeś. Generalnie coraz więcej fizyków rozważa hipotezę jakoby wszechświat był nieskończony w czasie i przestrzeni, tzn. że nigdy nie miał początku. To się dzieje już od wielu lat, nasila się od początku XXI wieku, a kolejni fizycy podrzucają nowe teorie - jedni wykluczają WW całkowicie, inni jak np. Turok twierdzą, że WW był
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger 20.09.2016, 12:52:50
  • 27
Niewiarygodne jest to, że nauka na 20 września 2016 roku nie potrafi wyjaśnić jak konkretnie powstało życie na Ziemi, w jaki sposób życie na Ziemi jest tak nieprawdopodobnie piękne i różnorodne, czym jest ludzka świadomość i w jaki sposób działa a jednocześnie wszyscy naukowcy wzbraniają się przed rozważaniem inteligentnego projektu BO NIE I TYLE xD Jaki sens z ewolucyjnego punktu widzenia mają te piękne kolory zwierząt, np. cętki, kropki i paski na
  • 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 12:59:07
  • 0
@cwiercwieku: Kolejny przykład ograniczenia umysłowego to właśnie to co napisałeś - nie napisałem NIGDZIE o jakiejkolwiek religii ani katolicyzmie a Ty oczywiście każdą krytykę wrzucasz do szuflady pt. 'religia'. xD Jakże typowe dla ewolucjonistów i oświeconych ateistów. Nie jestem wierzący.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:00:41
  • 0
@Majk_: Nigdzie nie napisałem, że jest z tym równoznaczna. Pokazałem jedynie mechanizm naukowców pt. 'nie wiem jak to się stało, ale Twoja teoria jest żałosna i ją wykluczam'. Podaj dowody na ewolucję a nie mutację, panie Majk.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:11:56
  • 0
@smyl: Bardzo lubię Twoje wpisy, szanuję Cię za naukowe podejście do wszystkich kwestii, ale właśnie tu się pojawia problem, że Ty mi nie pokazujesz dowodów na teorię ewolucji a jedynie poszlaki wskazujące na to, że życie było tworzone po kolei, od bakterii, wirusów, mikroorganizmów, jednokomórkowców, przez organizmy bardziej skomplikowane, płazy, gady, ssaki etc. Pytanie jakie powinieneś sobie zadać jest następujące - dlaczego z góry odrzucasz teorię inteligentnego projektu przypisując jej
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:15:53
  • 0
@amator_kwasnych_zelek: Widać, że nie zrozumiałeś wpisu. Właśnie chętnie poznam odpowiedzi na pytania które zadałem, ale problem tkwi w tym, że ich nie udzieliłeś. Myślisz, że ja nie czytałem wszystkich książek Dawkinsa i nie jestem zaznajomiony z teorią ewolucji? Oczywiście, że jestem. Po prostu są rzeczy, których ta teoria nie potrafi racjonalnie wyjaśnić i byłoby dobrze gdyby naukowcy sami potrafili się do tego przyznać, a nie brnąć w zaparte, że 'wszystko
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:17:38
  • 0
@AAA90: @AAA90: Nie wierzę w boga, nie jestem wierzący, słyszałem o tej koncepcji, która nie ma nic wspólnegoz moimi rozważaniami. To, że czegoś nie wiemy dowodzi, że nie można przyjmować ze 100% pewnością teorii, w której są dziury. Nie na tym polega nauka.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:20:31
  • 1
@smyl: Richard Dawkins: "It could be that at some earlier time, somewhere in the universe, a civilization evolved, probably by some kind of Darwinian means, probably to a very high level of technology, and designed a form of life that they seeded onto perhaps this planet. Now that is a possibility, and an intriguing possibility. And I suppose it’s possible that you might find evidence for that if you look
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 13:23:02
  • 1
@AAA90: @amator_kwasnych_zelek: J/w. Wasze zarzuty są niesłuszne, bo nie potraficie zrozumieć 'trzeciej drogi' w rozważaniach nad powstaniem życia na Ziemi.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:29:09
  • 1
@smyl: Chciałbym żebyś napisał wprost: "Wykluczam możliwość, że życie na Ziemi stworzyły inteligentne istoty pozaziemskie które przybyły tu i za pomocą inżynierii genetycznej tworzyły stopniowo życie od prostych organizmów po coraz bardziej skomplikowane". Zrobisz to? Richard Dawkins tego nie zrobił i uważa, że to jest PRAWDOPODOBNE rozwiązanie. Czy jesteś doktrynerem? Mam nadzieję, że nie i przyznasz, że taka naukowa teoria jest bardzo prawdopodobna. Czy zaprzecza teorii ewolucji? Poniekąd tak, poniekąd
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:43:18
  • 1
Wasz problem polega na tym, że jesteście doktrynerami i nie potraficie zaakceptować naukowej, racjonalnej teorii inteligentnego projektu zgodnie z którą życie na Ziemi stworzyły inteligentne istoty pozaziemskie za pomocą inżynierii genetycznej - od mikroorganizmów, przez bardziej skomplikowane zwierzęta które adaptowali do środowiska, aż po człowieka. W tej teorii nie ma elementów boskości, mistycyzmu czy elementów nadprzyrodzonych a największy guru ewolucjonizmu Richard Dawkins mówi, że jest ona bardzo prawdopodobna. Taka teoria wyjaśnia złożoność
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:47:25
  • 0
@smyl: Pamiętaj, że Dawkins powiedział też o tym, że znajdziesz 'signature' kosmitów badając nasze molekuły, DNA itd. Jemu nie chodziło o teorię panspermii. Obejrzyj cały wywiad w którym o tym opowiada. To co opisujesz z wszechświatem jest znacznie mniej prawdopodobne od tego co napisałem powyżej, ale rozumiem o co Ci chodzi. Po prostu bawi mnie podejście pt. '100% teoria ewolucji, każda inna, nawet naukowa, teoria/hipoteza to stek bzdur'.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:48:24
  • 0
@Marbarella: Bo plusowałaś te komentarze, więc masz taką samą opinię.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:49:03
  • 0
@ghostface: Już cytowałem, @smyl także. Obejrzyj wywiad. Dziwne, że nigdy o tym nie słyszałeś, gdy to powiedział to był na czołówkach wszystkich gazet.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 16:49:53
  • 0
@neib1: @pitersi: I to jest właśnie wasz poziom - nawet się nie odniesiecie merytorycznie do tego co piszę tylko kwitujecie z uśmieszkiem bez czytania. Zacietrzewienie większe niż wśród kreacjonistów religijnych.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:00:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:01:34
  • 0
@SpeedTree: Czy ty sugerujesz, że ja jestem wierzący i wierzę w mistyczne bzdury? Jeśli tak to nie zabieraj głosu bo nie czytasz ze zrozumieniem.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:02:03
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:02:31
  • 0
@Pan_Mirek: Chwila, to uważasz że hipoteza naukowa nie zasługuje na tag #nauka?
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:04:34
  • 0
@Darjo: Rozumiem ewolucję, a dowody mam różnorakie - oprócz różnorodności życia o którym pisałem wystarczy prześledzić historię ludzkości aby się przekonać, że ta teoria jest bardzo prawdopodobna. Poza tym nie zrównuj boga i kosmitów, bo jedno jest mistyczne a drugie naukowe.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 19:05:07
  • 0
@pitersi: Ale jak możesz uważać, że kosmitów nikt nie wykrył? To są dopiero klapki na oczach. Chodziłeś do szkoły na historię?
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
20.09.2016, 20:17:02
  • 0
@martwy_kotek: Czyli nie odpowiesz na pytanie, tak? A ten śmiech jak rozumiem oznacza, że zrównujesz 'boga' czyli istotę mistyczną, nadprzyrodzoną, działającą poza prawami fizyki z inteligentną istotą pozaziemską, których we wszechświecie są z pewnością tłumy i która funkcjonuje tak jak my, w naukowy sposób? Jeśli tak to gratulacje. xD
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 12:39:34
  • 0
@spiritoo: Jeśli uważasz, że każde zwierzę jest tak cudownie kolorowe i pełne wzorków z powodu kamuflażu to o czym my tu w ogóle mowimy? xD Chłopie, to oczywiste, że niektóre zwierzęta mają kolor skóry dopasowany do otoczenia aby się świetnie kamuflować, ale jeśli myślisz, że wszystkie to dalsza dyskusja nie ma sensu.
  • Odpowiedz
Sztenberger
Sztenberger
Autor
24.09.2016, 23:04:35
  • 0
@spiritoo: Powtarzam, Richard Dawkins, zapewne Twój guru, który kończył nie tylko podstawówkę, twierdzi, że taka hipoteza jest PRAWDOPODOBNA, powołując się właśnie na 'signature of some kind of designer' w DNA. No, ale spoko, żaden biolog nie wyjaśni Ci dlaczego zwierzęta mają akurat takie pióra, skórę, cętki, plamy, spiralne rogi etc. które nie służą im do kamuflażu, ale Ty wiesz lepiej niż ja i Richard Dawkins bo skończyłaś podstawówkę.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 27.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking