Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko227
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Specjalista_Plus
Profil firmowy

Specjalista_Plus

Dołączył 8 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6196
  • Znaleziska 50
  • Mikroblog 6146
  • Obserwujący 49
  • Obserwowane 31
  • Dodane (1)
  • Komentowane (6133)
  • Plusowane (12)
fefler
fefler
18.02.2022, 09:39:05
  • 0
Czy taka antena
https://www.morele.net/antena-antena-bezprzewodowa-wi-fi-28-dbi-4g-lte-3g-4g-28972-6612851/ albo taka https://allegro.pl/oferta/mega-antena-dual-lte-modem-b593-zte-mf283-2x-15db-5073657950 będzie pasować do routera ZTE MF283+?
Robiłem testy i Internet z mojego telefonu działa szybciej niż ten z routera (zarówno na telefonie jak i z routera mam Internet Plusa)

#router #internet #routery #sieci #wifi #siecikomputerowe #komputery
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 18.02.2022, 12:07:52
  • 1
@fefler: jak już napisali moi przedmówcy, sama antena nie pomoże za wiele jeśli masz jakiś stary router bez agregacji pasm, albo agregujący inne pasma niż na najbliższej Ci stacji. Zachęcam też do śledzenia tego wątku na forum Plusa, gdzie można sprawdzić, plany rozwojowe w interesującej Cię okolicy jak i konkretne pasma na danej stacji.
  • Odpowiedz
TmZ
TmZ
TmZ
17.02.2022, 18:15:31
  • 0
Czy to jest właśnie ten ultra-szybki internet 5G od #plus? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Speedtest by Ookla

Server: STK TV-SAT 364 - Lodz (id = 7720)

ISP: Plus Poland

Latency:
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 18.02.2022, 11:54:31
  • 0
@TmZ: jakiego urządzenia używasz? Czy posiadasz taryfę z dostępem do 5G, czy jakąś starszą? Co to za lokalizacja?
  • Odpowiedz
vinmcqueen
vinmcqueen
16.02.2022, 09:22:18
  • 0
Cześć, używa ktoś z Was #esim w #plus w swoim #iphone ? Są jakieś problemy z używaniem czy raczej wszystko bangla?

Podpytuję, bo widzę, że Plusa wciąż nie ma na oficjalnej liście Apple, ale na stronie mówią, że mają e-sim - na wykopie jest parę wpisów sprzed kilku miesięcy, w których niektórzy się skarżą, że nie działają MMSy czy coś.

inb4- dostałem nowego służbowego, który i
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 17.02.2022, 09:53:48
  • 0
@vinmcqueen: eSIM będzie działać :-)
  • Odpowiedz
Nanuno
Nanuno
13.02.2022, 21:05:29
  • 0
Ktoś się orientuje, gdzie jest teraz najtańszy internet mobilny? Potrzebuje najmniejszy z możliwych pakietów jako karte SIM do auta.
#internet #orange #plus #kiciochpyta #internetmobilny
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 14.02.2022, 12:16:58
  • 0
@Nanuno: w taryfie Prosto na Kartę masz 3G na 30 dni za 5 zł. Pakiet jest cykliczny, więc co miesiąc sam się uruchomi o ile będzie wystarczająco środków na koncie. Szczegóły tutaj.
  • Odpowiedz
dzyndzla
dzyndzla
13.02.2022, 14:55:03
  • 0
Działają komuś z Was te doładowania cykliczne prepaidów w plusie na https://doladuj.plus.pl/? Mam niby zdefiniowane i jeszcze nigdy mi to nie zadziałało... #plus #plusgsm #prepaid #android
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 14.02.2022, 13:08:18
  • 0
@dzyndzla: czy wykonałeś wszystkie kroki opisane na tej stronie? W jakim miejscu pojawił się problem?
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.02.2022, 09:46:54
  • 0
@dzyndzla:zasilenia elektroniczne realizowane są za pośrednictwem Blue Media. Prośba o zgłoszenie im tego przypadku. Można to zrobić:
- e-mail: bok@bluemedia.pl;
- telefonicznie pod nr tel. 58 760 48 22 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 –16:00;
- przez formularz kontaktowy na https://pomoc.bluemedia.pl/kontakt (CHATBOX).

Daj znać, co odpowiedzą. Jeśli błąd nie był po ich stronie, wtedy będziemy działać dalej.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.02.2022, 11:45:07
  • 0
@dzyndzla: masz może numer zgłoszenia?
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.02.2022, 13:26:25
  • 1
@dzyndzla: dziękuję za numer. Poprosiłem już Dep. Reklamacji o szybsze zajęcie się Twoją sprawą.
  • Odpowiedz
ch_is
ch_is
11.02.2022, 14:35:21 via iOS
  • 9
Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ale miarka się przebrała. Jestem w Tanzanii, ale nie o to chodzi. Codziennie rosną mi koszty użytkowania telefonu, abonament mam w Plusie. Złożyłem już reklamację, ale rozpatrywanie trwa (i potrwa pewnie miesiąc), a koszty codziennie rosną. Najważniejsze, że próbuję się dowiedzieć dlaczego - nikt nie potrafi odpowiedzieć. Mam czekać na odpowiedź w ramach reklamacji.

Dodam, że obsługa na czacie jest
ch_is - Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ...

źródło: comment_1644590285AQ0SqTzOYLBX7tqVwVrdsa.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 11.02.2022, 15:32:03
  • 2
@ch_is: podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji lub numer przesłanego zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. W kwestii napotkanych podczas obsługi Klienta niedogodności najmocniej przepraszam.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 11.02.2022, 16:33:01
  • 1
@ch_is: dziękuj ę za numer, już przekazałem dalej. Spokojnego pobytu mimo wszystko życzę.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 11.02.2022, 16:40:59
  • 0
@ch_is: dane z bieżącego użycia mają charakter orientacyjny. Jeśli to wykaz z aktualnego okresu, to najlepiej zatem złożyć reklamację po zakończonym okresie rozliczeniowym i wystawieniu faktury. Poczekaj jednak również na odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 14.02.2022, 13:57:05
  • 0
@ch_is: przepraszam za czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Jeśli zgłosiłeś sprawę ponownie, np. mailowo, podaj numer nowego zgłoszenia. Będę dalej interweniować.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.02.2022, 06:17:13
  • 0
@ch_is: > odpisałem po prostu na wiadomość. Znak pisma Plusa: OKR/SylNas/6546279/11.02.22 Dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałem je dalej.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 17.02.2022, 13:56:47
  • 0
@ch_is: wysłałem jeszcze jedną interwencję do Departamentu Reklamacji. Sprawa jest w toku.
  • Odpowiedz
cotozazycie
cotozazycie
cotozazycie
10.02.2022, 07:51:03
  • 1
Czy w Plushu / Plusie można jeszcze skorzystać z 15GB i nolimitu przez 3 miesiące za darmo?

Przeniosłem numer do Plus elastyczna, potem kodem *136*11*9096# włączyłem promocję. W aplikacji mam konto ważne do 18.05.2022, no limit i 15GB. Czy do tego 18.02 ten pakiet będzie odnawiał się za darmo?

#gsm #pytanie #plus #plush
#siecikomorkowe
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 10.02.2022, 12:07:28
  • 0
@cotozazycie: z danej promocji można skorzystać Klienci przenoszący numer do tej oferty. Tu znajdzie regulamin. . Data ważności promocji aktywnych na koncie może być inna niż data ważności konta. Kodem *136# możesz to zweryfikować.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ciasteczkowy_otwur
ciasteczkowy_otwur
08.02.2022, 10:30:21
  • 0
#gsm #telefony #plusgsm #plus

Ej da się jeszcze przedłużyć na rok konto w plusie na karte? wpisuje kod i nie działa
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 08.02.2022, 11:24:32
  • 0
@ciasteczkowy_otwur: zgodnie z przedmówcami, w niektórych taryfach, takich jak Nowy Plush, ta usługa pozostała. Jaką posiadasz taryfę - sprawdzisz ją kodem *147# i jaki kod wpisujesz?
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 08.02.2022, 12:34:36
  • 1
@ciasteczkowy_otwur: a tej taryfie promocja została zamknięta, ale możesz zmienić taryfę, na jatką gdzie jest dostępny Rok Ważności Konta np. na Nowy Plush - kod na zmianę taryfy: *147*23# / koszt: 5 zł. Opis promocji i pakietów dla nowej taryfy znajdziesz w zestawieniu tutaj..
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 08.02.2022, 15:04:58
  • 0
@ciasteczkowy_otwur: kodem *136#.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 307
  • Strona 29 z 307
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking