Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko183
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Specjalista_Plus
Profil firmowy

Specjalista_Plus

Dołączył 8 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6196
  • Znaleziska 50
  • Mikroblog 6146
  • Obserwujący 49
  • Obserwowane 31
  • Dodane (1)
  • Komentowane (6133)
  • Plusowane (12)
Klorel
Klorel
12.03.2022, 10:00:26
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 14.03.2022, 08:57:04
  • 1
@Klorel: zgodnie z informacją, jaką otrzymałeś od Dep. Reklamacji, to nie Plus blokuje dostęp do technologii 5G w iPhone'ach, tylko Apple. Szersza dyskusja na ten temat jest na naszym Forum.
  • Odpowiedz
P.....r
konto usunięte 10.03.2022, 22:04:23
  • 0
Mirki, zaniedługo chciałem przejść z Play (hatfu) do innej sieci. Marzy mi się dostępność 5G i esim jednocześnie, ale tu pojawia się problem. Teoretycznie najlepszy byłby Orange Flex, ale nie mają 5G w Olsztynie, z kolei T-Mobile ma, ale e-sim tylko na abonament i płatny 9 zł. Może są jeszcze inne opcje, których nie wiem i macie coś do polecenia? Jak wygląda sprawa z Plusem pod kątem technologicznym? Zasięg, te sprawy? #
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 11.03.2022, 09:59:15
  • 0
@Phosphoester: u nas eSIM dostępna jest także w ofercie na kartę. W Olsztynie działa już nasze 5G.
W naszej sieci obsługiwane pasmo to:
2600MHz TDD Band n38 2570 MHz – 2620 MHz (na to pasmo Plus ma koncesję)
natomiast pasmo:
2500MHz TDD Band n41 działa w zakresie częstotliwości 2496 MHz – 2690 MHz (nasze pasmo mieści się w tym zakresie, więc też działa).
Także wybierając telefon, szukaj takiego, który w
  • Odpowiedz
preseed42
preseed42
preseed42
08.03.2022, 12:24:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#plus #plusgsm

Pod koniec kwietnia kończy mi się umowa na abonament w plusie. Mam numer na firmę. Chciałbym przejść na plush abonament za 50 zł. Da to jakoś szybko załatwić?

Oferta przedłużenia umowy daje za mało gigabajtów
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 09.03.2022, 12:10:24
  • 0
@preseed42: najpierw pogadaj z Działem Utrzymania Klienta (DUK), jak by potrzebna była pomoc w umówieniu kontaktu, to odezwij się do mnie na priv. Jeśli nie będą w stanie Ci zaproponować tego abonamentu Plusha za 50 zł lub czegoś porównywalnego, to wtedy dopiero złóż wypowiedzenie.
  • Odpowiedz
GonzoMMz
GonzoMMz
03.03.2022, 18:46:31
  • 0
@Specjalista_Plus
Czy można wiedzieć jak stoi sprawa mojej reklamacji odnośnie umowy która nie została przeze mnie podpisana? Nie doczekałem się także informacji odnośnie w jakim dniu umowa u Państwa weszła w życie i nie wiem do kiedy mam czas żeby w razie czego odstąpić od tej umowy. Nr. reklamacji - 2736755
#plus
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 04.03.2022, 13:14:09
  • 0
@GonzoMMz: sprawa cały czas w toku.
  • Odpowiedz
npwjsn
npwjsn
03.03.2022, 12:12:15
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 03.03.2022, 14:00:45
  • 1
@npwjsn: mamy bezpłatny pakiet 500 minut do sieci komórkowych Kyivstar, Lifecell i Vodafone na Ukrainie, zerknij tutaj.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 04.03.2022, 13:18:42
  • 1
@npwjsn: na ten moment, tylko to co na stronie powyżej. Niewykluczone, że będzie coś jeszcze, ale na ten moment nie mam jeszcze żadnych "przecieków" od ludzi przygotowujących oferty.
Zawsze można kupić dodatkowy starter i na nim uruchomić drugi pakiet 500 minut.
  • Odpowiedz
preseed42
preseed42
preseed42
02.03.2022, 06:06:55
  • 0
@Specjalista_Plus

Będzie jakaś odpowiedź na ofertę z tmobile bez limitów transferu?
#plus
#plusgsm
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 02.03.2022, 09:31:52
  • 1
@preseed42: niestety nie mam z wyprzedzeniem informacji o nowych ofertach. Dowiaduję się o nich w dniu ich wejścia w życie dopiero.
  • Odpowiedz
Kubuni
Kubuni
27.02.2022, 16:08:08
  • 0
Hej mirki z #koszalin które używają internet mobilny z #plus czy ktoś z Was też ma problemy z jakością sygnału?
Jeszcze wczoraj w nocy internet działał bez zarzutu, teraz co najwyżej mogę sobie z kimś popisać i ledwo da radę przeglądać internet.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 28.02.2022, 09:23:21
  • 0
@Kubuni: czy opisane problemy z działaniem Internetu dalej występują?
  • Odpowiedz
Czlowiek_Ludzki
Czlowiek_Ludzki
23.02.2022, 00:20:15
  • 5
Takie prędkości na LTE w zadupiu na podlasiu robią wrażenie (ʘ‿ʘ)
#plus jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili...


#chwalesie #orange #tmobile #plus #play #lte #internetmobilny
Czlowiek_Ludzki - Takie prędkości na LTE w zadupiu na podlasiu robią wrażenie (ʘ‿ʘ)
...

źródło: comment_1645575591piTBpthUtEJU5bg4HzUfnT.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 23.02.2022, 11:08:57
  • 1
@Czlowiek_Ludzki: cieszę się, że wszystko działa jak należy. Zwykle ludzie piszą, gdy pojawia się problem, a jak jest dobrze, to już mało kto się odzywa. Tym bardziej miło mi czytać, Twój post.
Zawsze też kręcę się tu na Wykopie, więc w razie potrzeby śmiało mnie wołaj do pomocy.
  • Odpowiedz
GonzoMMz
GonzoMMz
22.02.2022, 20:59:02
  • 2
Mirki słuchajcie jaka akcja w Plusie (Polkomtelu), w dniu 9.02 zamówiłem Samsunga S22 Ultra na stronie w ofercie przedłużenia umowy z aneksem, aneks miał zostać do mnie wysłany na maila, ale nie został - czekałem kilka dni i o sprawie zapomniałem, stwierdziłem że coś im nie śmiga, zamówiłem telefon na stronie Samsunga za gotówkę, kilka dni później dostaje smsa z podziękowaniem za akceptacje umowy na mailu i że umowa właśnie wchodzi w
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 23.02.2022, 10:50:58
  • 0
@GonzoMMz: odpisałem już tutaj.
  • Odpowiedz
Mikiedbp
Mikiedbp
Mikiedbp
22.02.2022, 13:13:35 via Android
  • 0
@Specjalista_Plus Przeniosłem telefon do oferty plusa na kartę, aktywowałem pakiet 5g i telefon łapie tylko lte pomimo że przebywałem w zasięgu 5g. Po kontakcie z konsultantem na czacie skonfigurowałem APN co nie przyniosło żadnej zmiany i konsultant polecił kontakt przez mail na bok@plus.pl i mam pytanie kiedy mogę się spodziewać reakcji na zgłoszenie?

#plus
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 22.02.2022, 16:46:04
  • 0
@Mikiedbp: rozumiem, że w telefonie wybrałeś tryb sieci 5G? Jeśli dalej mimo wszystko nie łapiesz 5G, to warto aby konsultant sprawdził na Twoim numerze, czy w systemie 5G jest aktywne. Możesz to zrobić mailowo, pisząc na bok@plus.pl. Gdy w odpowiedzi przyjdzie nr zgłoszenia [będzie w formacie #1234] to możesz mi podrzucić. Przyśpieszę weryfikację.
Ps. tylko pamiętaj, żeby w mailu podać im dane do identyfikacji (imię i nazwisko, PESEL).
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 23.02.2022, 14:57:38
  • 0
@Mikiedbp: przeloguje telefon (wyłącz/włącz). Już powinno być OK.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 24.02.2022, 17:29:40
  • 0
@Mikiedbp: cieszę się, że już wszystko gra.
  • Odpowiedz
barto125
barto125
21.02.2022, 11:45:39 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jest w #plus opcja przenieść numer do innej sieci bez rozwiązania umowy? Tj. przenoszę mój obecny numer do innej sieci, a do karty SIM zostaje przypisany nowy?
Wołam @Specjalista_Plus
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 12:16:32
  • 0
@barto125: nie da się niestety tak zrobić.
  • Odpowiedz
daglazz
daglazz
daglazz
19.02.2022, 16:25:22
  • 2
Ze względu na wichury i brak prądu kupiłem pakiet 5gb internetu za 5zł i zabrało mi z konta 38zł. Teraz już wiem w jaki sposób pan prezes dorobił się majątku.( ͡° ͜ʖ ͡°)
#plus
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 11:50:18
  • 0
@daglazz: jeśli zabrało Ci z konta 38 zł zamiast 5 zł, to musiał być jakiś inny powód. Masz aktywne inne pakiety lub promocje? Może coś Ci się w międzyczasie odnowiło? Sprawdź taryfę i aktywne pakiety za pomocą kodów: *147#, *136# i *121#.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 14:31:58
  • 0
@daglazz: możliwe, że miałeś rozpoczętą sesje połączenia z Internetem, przed aktywacją pakietu i jeśli nie została rozłączona, to rozliczenie szło dalej z tego samego źródła co zaczęło, czyli z salda konta. Spróbuj w aplikacji iPlus sprawdzić za co są te koszty.
  • Odpowiedz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 16:55:19
  • 0
@daglazz: z Twoich screenów wynika, że pakiet 5 GB został aktywowany o godz. 14:00. I po tej godzinie połączenia z Internetem są za 0 zł.
Natomiast sesje rozpoczęte przed tą godziną zostały rozliczone ze środków z konta.
Jeśli coś się nie zgadza, zawsze możesz złożyć reklamację (np. mailowo na bok@plus.pl).
  • Odpowiedz
fefler
fefler
18.02.2022, 09:39:05
  • 0
Czy taka antena
https://www.morele.net/antena-antena-bezprzewodowa-wi-fi-28-dbi-4g-lte-3g-4g-28972-6612851/ albo taka https://allegro.pl/oferta/mega-antena-dual-lte-modem-b593-zte-mf283-2x-15db-5073657950 będzie pasować do routera ZTE MF283+?
Robiłem testy i Internet z mojego telefonu działa szybciej niż ten z routera (zarówno na telefonie jak i z routera mam Internet Plusa)

#router #internet #routery #sieci #wifi #siecikomputerowe #komputery
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 14:38:26
  • 1
@fefler: ten drugi zdecydowanie lepszy :-)
  • Odpowiedz
ch_is
ch_is
11.02.2022, 14:35:21 via iOS
  • 9
Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ale miarka się przebrała. Jestem w Tanzanii, ale nie o to chodzi. Codziennie rosną mi koszty użytkowania telefonu, abonament mam w Plusie. Złożyłem już reklamację, ale rozpatrywanie trwa (i potrwa pewnie miesiąc), a koszty codziennie rosną. Najważniejsze, że próbuję się dowiedzieć dlaczego - nikt nie potrafi odpowiedzieć. Mam czekać na odpowiedź w ramach reklamacji.

Dodam, że obsługa na czacie jest
ch_is - Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ...

źródło: comment_1644590285AQ0SqTzOYLBX7tqVwVrdsa.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 21.02.2022, 11:10:44
  • 0
@ch_is: to dobra wiadomość. Bardzo się cieszę, że sprawa zakończyła się pozytywne. Również mam taką nadzieję, niemniej zawsze możesz liczyć tu na mnie. Pozdrawiam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
m-k-d
m-k-d
28.10.2021, 07:40:17
  • 0
#iphone #iphonex #mms #plus #plusgsm Wpisywałam wszystkie dostępne ustawienia które znalazłam. MMS nie działają. Ktoś podpowie jak u niego to wygląda.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 10.03.2022, 13:14:56
  • 0
@m-k-d: może aktualizacje jakieś ostatnio pobierałeś. Sprawdź te ustawienia, wprowadź od nowa i sprawdź czy po wyłączeniu i włączeniu już jest OK.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 307
  • Strona 28 z 307
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking