@arysto2011: @Yacoshe: 7 to nie jest normalna godzina na zaczynanie kucia w ścianach i aspołeczność nie ma tu nic do rzeczy. Na większości osiedli, macie regulamin który mówi o pracach remontowych od 9 do 15 albo 16, już dokładnie nie pamietam godziny do.
@Sultanat_Muszelki: to moja pierwsza zima z Q4 w Alfie i jestem zakochany. Każdy łuk drogi, zakręt czy nawet na prostej jeżdżę sobie bokiem, bez żadnych zmartwień że z tego nie wyjdę. Wjeżdżam praktycznie w każde miejsce, byleby tylko nie uszkodzić przedniego zderzaka. Piękna sprawa
@ZlodziejBilonownic: trochę to prawda, w offroad się nie pcham xd natomiast chodzi mi o mocno zaśnieżone drogi, nawet takie nieodśnieżone z dużym nachyleniem
@luk04330: beznadziejny promień skrętu, przez co manewrowanie przy małych prędkościach, zawracanie czy parkowanie jest małym wyzwaniem, dodając to że auto ma bardzo mały prześwit z przodu, przez co łatwo zarysować zderzak o np. krawężnik.
Kamera cofania ma beznadziejny obraz - nie wiem czy to wina kamery czy wyświetlacza.
@kuraku: tak, tzn jeśli jadę sobie spokojnie i zrobię kick down, to występuje ten moment w którym nic się nie dzieje. Natomiast objeździłem już 4 sztuki tej samej wersji 280km i w każdej jednej to występowało. Jednak mnie to rzadko dotyka, ponieważ jeżdżę na ogół dynamicznie, przez co skrzynia i tak się nauczyła, żeby być non stop przygotowana na natychmiastową redukcje biegu.
@eli_eli_lema_sabachthani: nie pamietam średnicy, ale faktycznie mogą wydawać się małe bo są założone Alu 19’. Jednak to następna wada, bo hamulce mogłyby być lepsze. Dla mnie są za słabe.
@kartoflaneUroczysko: tak się składa że mam dołożony tryb Race, ale przyznam szczerze że nie robiłem na nim szybkich startów, wiec nawet nie wiem czy jest lag.
@kartoflaneUroczysko: to u siebie nie zaobserwowałem czegoś takiego. Ruszam na ogół dynamicznie, silnik i skrzynia fajnie idą, nie ma tam żadnych zawahań. Może to czynnik ludzki, że skrzynia nauczyła się takiego, a nie innego sposobu działania.
M.in dlatego, że zakochałem się w pracy skrzyni jak przejechałem się dwa lata temu nową Giulią pierwszy raz, ją w tym roku kupiłem. Dlatego jak podkreślam, może to kwestia ,,nauki” skrzyni sposobu jazdy kierowcy.
@nugla3371: obraz jest wyraźny, ale w idealną pogodę. Porównując to z innymi kamerami w samochodach, to ta jest jakieś 10 lat za nimi ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
Przeskakujące koła to już stała sprawa w Giuli/Stelvio. Podobno to ma chronić przeguby przy butowaniu na skręconych kołach.
@saycool: być może, akurat czas do 100 czy 200 w tym wypadku mnie szczególnie nie interesował. Dla lepszych wrażeń planuje na 2023/2024 już kupić Quadri.
@trololo55: miałem i mam okazje jeździć w zasadzie wszystkimi autami jakie jeżdżą po drogach (z racji wykonywanego zawodu) i nie, nie zapomnę o Alfie, bo to nie tylko kwestia osiągów czy komfortu, ale ogólnego odczucia w danym samochodzie, a w Alfie czuję sie najlepiej. W dodatku to jeden z ostatnich samochodów, który nie ma okropnych jak na mój gust, wirtualnych zegarów. Dodatkowo nie lubię oświetlenia Ambient. Niestety w nowych modelach
@trololo55: biednie? Praktycznie wszędzie mam miękkie materiały, nic nie trzeszczy. Zachowana symfonia i brak nadźgania wszędzie dotykowego szajsu. Kwestia wydaje mi się gustu. A mi środek bardzo odpowiada, to był tez jeden z głównych czynników dla których się na Alfę zdecydowałem. Mam nawet fizyczne pokrętła do klimy, co dziś jest raczej niedostępne w wielu innych markach. Co do wyciszenia, tu się zgodzę. Szczególnie słychać toczenie się kół. Jednak i tak
@trololo55: to nie jest tak, że na to w ogóle nie patrzę. Dla mnie komfort w Alfie jest na zajebiscie wysokim poziomie, osiągi zreszta równie zadowalające. A nie kupiłem tego samochodu po to, aby jeździć nim na tor. Bo do codziennej jazdy, jest więcej niż wystarczalny. Lepiej, czułem się tylko w BMW serii 8. Ale to inna półka cenowa. Dodatkowo, to znów kwestia gustu, bo Tobie pewnie się jeździło lepiej
@saycool: to musisz być ortodoksem pod kątem akustyki. Bo owszem, jest głośniej, ale to nie są rzeczy które w codziennym użytkowaniu aż tak przeszkadzają zwykłemu użytkownikowi, żeby aż rezygnować z auta.