Przypominam że w 2020 Ricciardo w piątym bolidzie stawce był piąty w generalce - o zaledwie parę punktów za Perezem w pieprzonym różowym mercedesie. Natomiast w Rosji po dostaniu kary zamiast płakać to powiedział po prostu "ok, nadrobię to" i cisnął dalej.
W 2021 to dobre, ale nieliczne momenty, bo większość sezonu to baty od Lando. Jednak to 2020 był takim prawdziwym last dancem "starego Ricciardo". #f1
@LoremIpsum2137 2019 nie był ani dobry, ani zły. Jednak drugi sezon w renault to już pełne zaklimatyzowanie się. Szkoda że w mclarenie drugi sezon był jakimś cudem jeszcze gorszy niż ten pierwszy
@wyjek to jak chcesz to możesz poczytać i pooglądać sobie więcej szczególnie o tym sezonie 2020 który był mega ciekawy mimo dominacji Lewisa - czy jakieś highlightsy, albo artykuły (szczególnie polecam Słynne wyśicgi ze strony świat wyścigów) lub nawet tutejsze tagi tj. #opowiescizeswiataf1 #krotkahistoriaof1 lub #randomf1shit Swoją drogą czuję sie staro - bo jeszcze niedawno byłem świezynką która f1 znała głównie z dzieciństwa, a teraz
Power Ranking to rzekomo najgłupsza rzecz w F1. Otóż nie! Autosport postanowił postawić im poprzeczkę i dzielnie z nimi walczyć.
To jakie oceny dostali Alonso, Leclerc w stosunku do np. Russella pokazuje, że ta pseudobrytyjska gazetka ma ewidetnie jakiś ból czterech liter, bo ktoś ze złym paszportem może wymiatać.
Gdyby Norris nie był ogórem to by skończył ten wyścig mając koło 40 sekund przewagi nad P2. Ale jest ogórem i co chwila n---------ł w ściany choć nawet nie był pod żadną presją. I ja mam wierzyć, że oni mają w pełni legalny bolid, skoro rok temu byli gdzieś w dupie, sezon zaczęli słabo a nagle w połowie roku mają coś czym taka pokraka może dominować nawet bardziej, niż dominował Mercedes W11?
#f1 sorry, ale giga szkoda Pereza. Ulubiony tor w kalendarzu, jechał po pewne podium, może nawet p2. Ale Sainz po prostu w niego skręcił - stracił dobry wynik z cudzej winy