Zapłaciłem za bilet lotniczy, lot został odwołany, prosiłem o zwrot $, ale się nie doczekałem.
Zgłosiłem chargeback w banku #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank i... dostałem odpowiedź, że rozwiązanie się wydłuży, a nastepnie:
Zgłosiłem chargeback w banku #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank i... dostałem odpowiedź, że rozwiązanie się wydłuży, a nastepnie:
Do dnia 15.12.2018 nie wpłynęła do Banku odpowiedź z organizacji płatniczej MasterCard. W związku z faktem, że akceptant transakcji nie odniósł się do przebiegu reklamowanej transakcji, czyli nie udało się odzyskać reklamowanej kwoty, bank nie ma merytorycznych podstaw do uznania reklamacji. Bank nie
#banki
Infolinia twierdzi, że chodzi o posiadanie w danym momencie 2 lub więcej kart a nie o sam fakt ile razy klient zamawiał kartę o ile była wciąż to pierwsza.
I tak jeszcze spytam dodatkowo przez e-mail ( ͡° ͜ʖ ͡°)