Jestem niesłyszący i nie rozmawiam przez telefon, ale opowiem Wam historię – może kogoś to zainteresuje.
Moje konto bankowe zostało zablokowane nie da się używać bliku, więc w czwartek spróbowałem zadzwonić na infolinię, korzystając z napisów na żywo podczas połączenia. Bez problemu dostałem PIN do odblokowania konta po 24h , ale ten konsultant z czwartku poinformował mnie, że muszę zadzwonić ponownie po otrzymaniu pin.
Dziś ponownie zadzwoniłem – i tu pojawił się
Moje konto bankowe zostało zablokowane nie da się używać bliku, więc w czwartek spróbowałem zadzwonić na infolinię, korzystając z napisów na żywo podczas połączenia. Bez problemu dostałem PIN do odblokowania konta po 24h , ale ten konsultant z czwartku poinformował mnie, że muszę zadzwonić ponownie po otrzymaniu pin.
Dziś ponownie zadzwoniłem – i tu pojawił się
Problem w tym, że wszystkie czujniki pokazują, że są poza siecią i mają status "device offline" dość krótko na online. Bramka Zigbee znajduje się około 1 metra od routera Wi-Fi 2,4 ghz.
Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna? Czy konieczne jest użycie dedykowanej bramki od SONOFF? Coś tam