Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko255
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Libertarianin_org
Profil firmowy

Libertarianin_org

Dołączył 8 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1889
  • Znaleziska 638
  • Mikroblog 1251
  • Obserwujący 49
  • Obserwowane 61

419

Bez pieniędzy i szans na pracę. ZUS odebrał rentę

Bez pieniędzy i szans na pracę. ZUS odebrał rentę

Anna Krotewicz z Wałcza w Zachodniopomorskiem ma padaczkę, niedowład prawej strony ciała, przykurcz prawej ręki, problemy z pamięcią i mową, ale według ZUS-u, powinna iść do pracy. Decyzja lekarzy orzeczników sprawiła, że kobiecie odebrano 700 zł reny socjalnej...

konto usunięte
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 06.09.2017, 14:35:06
  • 70
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    wydarzenia
  • #
    urzedasstory
  • #
    mojkrajtakipiekny
Libertarianin_org
Libertarianin_org 06.09.2017, 17:44:42
  • -5
Ja się zastanawiam, czemu jeszcze nie powstała fundacja albo bardziej organizacja, która pomaga takim właśnie ludziom wyruchanym przez aparat państwowy w przeróżnych kwestiach


@fenis: potrzymaj nam p--o (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Libertarianin_org
Libertarianin_org 06.09.2017, 17:48:42
  • -1
@fenis: natomiast mówiąc poważnie. Takie coś wymaga mnóstwa pieniędzy i czasu. Możliwe, żę środowisko libertariańskie jest na to po prostu jeszcze za słabe.

Jednak jeśli ktoś chciałby prowadzić coś takiego to zapraszamy, może będziemy w stanie wesprzeć.
BongoBong
BongoBong
03.09.2017, 20:35:51
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 03.09.2017, 20:41:31
  • 0
@BongoBong: w suuumieee...
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 03.09.2017, 20:47:24
  • 4
@BongoBong: a potem umowa dołączana do książki dłuższa od samej książki (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 03.09.2017, 21:04:37
  • 2
@BongoBong:
1. Zapewne nikt się nie zajmuje bibliotekami, bo to mało szkodliwa usługa. Można poświęcić energię na promocję prywatyzacji służby zdrowia, ale można też promować prywatyzację bibliotek. Co jest lepszym wyborem?
2. Zapewne wielu wolnorynkowców myśli, że nie powinno się ich prywatyzować, tak jak np. Wawelu.
3. Wydaje mi się, że można przenieść takie zastrzeżenie, ale to zależy od porządku prawnego panującego w danej anarchistycznej społeczności.
4. J.w.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 02.09.2017, 18:02:28
  • 6
Mamy dla Was krótki artykuł nt. nienawiści polityków do tzw. rajów podatkowych. Niestety, większość polityków zdaje się myśleć, że im większe podatki, tym większy dobrobyt obywateli.

Nie wiedzą jak bardzo się mylą.

http://libertarianin.org/tyrania-poborcow-podatkowych/

#libertarianizm #4kuce
Libertarianin_org - Mamy dla Was krótki artykuł nt. nienawiści polityków do tzw. rajó...

źródło: comment_7ELNTkJ6ZE62FHxSYXOqv08ePkmZagTF.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.09.2017, 08:39:02
  • 0
@PanLogik: pytasz o tabelkę? Myślę, że można tak powiedzieć, ale na szczęście ona jest tylko małym dodatkiem do tekstu.
  • Odpowiedz
RedRight
RedRight
01.09.2017, 16:53:13
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 01.09.2017, 19:01:36
  • 11
@RedRight:
Wolny rynek polega dostarczaniu blisko połowy mieszkań?
Wolny rynek polega na programach rządowych, które dostarczają mieszkań?
Wolny rynek polega na pompowaniu cen nieruchomości przez tanie kredyty?
Wolny rynek polega na regulowaniu gospodarki?
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 28.08.2017, 17:57:00
  • 33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 26.08.2017, 11:10:29
  • 16
Kolejny przykład jak cła zaszkodziły ludziom.

Po I wojnie światowej w zniszczonej Europie najszybciej odżyło rolnictwo, co uderzyło w amerykańskich rolników. Dlatego w 1921 r. w USA wprowadzono cła ochronne na produkty rolnicze, chociaż Stany były ich eksporterem.

Odbiło się to negatywnie na amerykańskiej gospodarce. Ofiarami zostały przygraniczne stany.

Między innymi w stanie Minnesota wystąpiły problemy z dostępnością zboża, a w Montanie odczuto brak bydła – wcześniej oba te produkty były importowane
Libertarianin_org - Kolejny przykład jak cła zaszkodziły ludziom.

 Po I wojnie świa...

źródło: comment_zD03JVCXWrN71qolC2k7PB1eeEQPi8eQ.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

P.....k
P.....k
konto usunięte 26.08.2017, 12:40:59
  • 2
@Libertarianin_org: Hurr durr ale Friedrich List i Korea Południowa xD
  • Odpowiedz
F.....a
F.....a
konto usunięte 19.08.2017, 13:30:00
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 19.08.2017, 13:36:08
  • 1
@Fides_Inversa: zamknij mordę, prawaku ヽ( ͠°෴ °)ノ
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 19.08.2017, 13:30:26
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
19.08.2017, 13:31:51
  • 0
Make love, not war ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Dziki_Odyniec
Dziki_Odyniec
13.08.2017, 16:06:49
  • 960
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 100
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 13.08.2017, 21:51:21
  • 6
Jestem za wprowadzeniem poboru dla jego zwolenników (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 13.08.2017, 13:17:27
  • 8
Zachęcamy do sprawdzenia recenzji najnowszej książki wydanej przy pomocy Stowarzyszenie Libertariańskie!

"W cieniu błękitnego orła" to przyjrzenie się wybranym ustawom "Nowego Ładu" Roosevelta i sprawdzenie jak wpłynęły na gospodarkę oraz życie zwykłego Amerykanina.

Czy warto ją zakupić? Tego dowiecie się z poniższego tekstu!

http://libertarianin.org/w-cieniu-blekitnego-orla-recenzja/
Libertarianin_org - Zachęcamy do sprawdzenia recenzji najnowszej książki wydanej przy...

źródło: comment_Yumvajxg58mdh05CW9p3IVPCP72bBfxR.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 09.08.2017, 18:10:05
  • 22
Kiedyś to dopiero były protesty przeciw decyzjom polityków! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wprowadzenie w 1725 r. w Szkocji podatku słodowego (malt tax), nakładanego na słód do produkcji piwa, wbrew Traktatowi o Unii z 1707 r., spowodowało społeczne oburzenie.

23 czerwca zaczęły się w Glasgow rozruchy, a tłum podpalił dom miejscowego członka parlamentu, uważanego za zwolennika znienawidzonego podatku. Interweniowało angielskie wojsko,
Libertarianin_org - Kiedyś to dopiero były protesty przeciw decyzjom polityków! ( ͡° ...

źródło: comment_dg3kI8DhCzdHukwRwxa0STT3eqK9Yotb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 06.08.2017, 07:45:44
  • 97
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 07:57:41
  • 1
@Maneharno: no właśnie. Obrońcy wolności wypowiedzi za dychę.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 08:59:23
  • 1
@mopo: z pierwszej wynika, że będą bronić wolności słowa, a z drugiej, że zamierzają karać za słowa.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 08:59:38
  • 12
@Maneharno: nie, nie wolno karać za słowa.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 13:24:38
  • 2
@Maneharno: bo takie jest prawo. Co nie znaczy, że jest to dobre prawo.

@mopo: skoro zamierzają nie wprowadzać ustawy dot politycznej poprawności, bo ta ogranicza wolność słowa to... chyba chcą bronić wolności słowa.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 20:30:24
  • 0
@Maneharno: owszem, to ma znaczenie. Jeśli prawo jest niemoralne to należy dążyć do jego zmiany, a tych, którzy z niego korzystają, by ograniczyć czyjąś wolność należy poddawać ostracyzmowi.
  • Odpowiedz

130

Kaczyński w 2016: "wolność słowa jest zagrożona"

Pokaż treści 18+

Kaczyński w 2016: "wolność słowa jest zagrożona"

2016: "Musimy pamiętać, że nawet ta wolność najbardziej podstawowa, wolność słowa, sumienia jest dzisiaj zagrożona". 2017: "Podejmiemy kroki prawne w związku ze skandaliczną wypowiedzią Owsiaka".

Libertarianin_org
z
tvn24.pl
dodany: 06.08.2017, 07:45:11
  • 28
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 07:57:13
  • -2
Źródło wypowiedzi rzeczniczki PiS z 2017: http://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/PiS-podejmie-kroki-prawne-w-zwiazku-ze-skandaliczna-wypowiedzia-Owsiaka
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 09:01:20
  • -5
@Rak777: nie, wolność słowa oznacza, że nic nie ogranicza tego, co można powiedzieć. Nie wolno karać za coś, co jest subiektywne i zależy od widzimisię konkretnej osoby.
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 13:26:04
  • 2
@gundis24: jak możemy stwierdzić, że kogoś coś obrażać? Co jeśli X uzna, że obraża go używanie słowa "pies"?
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 13:28:59
  • -1
@szpoq: wolność słowa właśnie m.in. na tym polega. Rozumiem, że kiedyś byś zamknął Galileusza za jego twierdzenia dot. przyciągania ziemskiego? W końcu dla elit intelektualnych z tamtych czasów mówił bzdury.
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 13:29:53
  • -4
@Agrh: to, że prawo jest, choć głupie, nie znaczy, że mamy go bronić bezmyślnie.
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
06.08.2017, 20:29:08
  • 0
@Agrh: rząd może stosować przepisy dot. kłamstw np. do karania opozycjonistów. Takich ograniczeń chcesz?

487

Swastyka i "Polska dla Polaków". Narodowcy zatrzymani na The Tall Ships...

Pokaż treści 18+

Swastyka i "Polska dla Polaków". Narodowcy zatrzymani na The Tall Ships...

Piękna manipulacja GW. Sugerują, że narodowcy wywiesili swastykę, która tak naprawdę jest częścią plakatu German Death Camps.

zagorzanin
z
szczecin.wyborcza.pl
dodany: 05.08.2017, 15:15:27
  • 99
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    polityka
Libertarianin_org
Libertarianin_org 06.08.2017, 15:34:02
  • -3
@LooZ: https://stopnacjonalizmowi.wordpress.com/2015/02/18/nordica-brudne-gacie-ruchu-narodowego/
RedBulik
RedBulik
06.08.2017, 06:45:49
  • 43
To jest żart?
#neuropa #4konserwy #dobrazmiana #polityka
RedBulik - To jest żart?
#neuropa #4konserwy #dobrazmiana #polityka

źródło: comment_ZTWPuo0uF1WbCMRMbK3dWcQgJLsshc0p.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 06.08.2017, 07:09:16
  • 4
@RedBulik: głupie lewaki chcą karać za mowę nienawiści ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
majsterV2
majsterV2
02.08.2017, 19:38:21
  • 2
Na prawdziwym wolnym rynku problem ze śmieciami sam by się rozwiązał, dlatego że plastik można przerobić na ropę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#wolnyrynek #libertarianizm #akap #ekonomia #chemia #takaprawda
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 02.08.2017, 22:23:01
  • 4
Bez odnoszenia się do konkretnych komentarzy.

1. NAP jak najbardziej obejmuje immisje. Jak napisał Rothbard w Manifeście Libertariańskim, dawniej osoba emitująca szkodliwe gazy była karana, co zniósł dopiero rząd.

2. Egzekwowanie wyroków to robota ubezpieczalni, agencji ochrony i samego społeczeństwa. Dziwnym by było, gdyby ktoś nie stosował się do wyroków sądu, na który sam się zgodził. Ktoś taki od razu trafi wiarygodność, która w biznesie może być zabójcza.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 05.08.2017, 08:27:07
  • 0
@smyl: jeśli się nie zgodził to dlaczego ktoś ma robić z nim biznes? Wystarczy, że Cię oszuka i możesz nie być w stanie odzyskać pieniędzy (w ten sposób). Natomiast jeżeli on chce być uczciwy to lepiej dla niego, by miał wybraną agencję do takich spraw, bo inaczej jego można oszukać. To jeden z wariantów.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 05.08.2017, 08:40:03
  • 1
@smyl: nie przychodzi do głowy teraz żadne rozwiązanie. Możliwe, że będziemy się musieli pogodzić z tym, że są rzeczy, na które wpływu mieć nie będziemy, tak jak teraz na rząd Trumpa.
  • Odpowiedz
Grandek
Grandek
04.08.2017, 06:29:47
  • 134
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org 04.08.2017, 07:51:34
  • 13
Za nami kolejna partyjna szopka, tym razem w wykonaniu D. Tuska. Dlaczego p. Tusk zamiast udać się samochodem do prokuratury, chodzi piechotą przez miasto? To proste, chodzi o lans i robienie z siebie męczennika. Panie Tusk, mam dla Pana radę. Jeśli chce Pan być taki "fajny", niech pan bez ochrony pospaceruje sobie ulicami zwykłych polskich miast i osiedli. Dopiero wtedy zobaczy Pan, jakie zdanie mają o panu Polacy. A nie w obstawie
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org 03.08.2017, 12:26:27
  • 310
W Polsce możemy chleb kupić w kilkadziesiąt sekund, a w Wenezueli trzeba stać w ogromnej kolejce, by mieć w ogóle taką możliwość. Wenezuelczycy umierają z głodu, braku leków czy z rąk wojska. Tam trwa piekło.

Ale walczą. Próbują obalić socjalistyczne rządy Maduro i walczą z wojskiem. Nie mają broni palnej, więc korzystają z kamieni, pałek, koktajli mołotowa czy proc.

Niegdyś Wenezuela była wzorem dla wielu "intelektualistów" z Zachodu. Mówili: to jest przyszłość, idźmy tą
Libertarianin_org - W Polsce możemy chleb kupić w kilkadziesiąt sekund, a w Wenezueli...

źródło: comment_7lEK8BarNXRjnpJRcRKAuBdsfoBqKrNC.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 12:42:35
  • 11
@Papinian: co?

@wyindywidualizowanyentuzjasta: to skutek socjalizmu.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 13:24:29
  • 8
@NapalInTheMorning:
1. Teraz nie mogę sprawdzić, ale AFAIK Noam Chomsky chwalił rządy Chaveza.
2. Czy ja nazwałem Niemcy socjalizmem?
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 13:28:23
  • 1
@wyindywidualizowanyentuzjasta: to rząd jest odpowiedzialny za budowanie bogactwa głównie na ropie. W kapitalistycznej Norwegii do tego nie doszło.
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 17:00:08
  • 10
@TchorzliwyLew: niech "libki" tak sobie mówią ;)

@Papinian: on mówi, że jest za wysoka.

@4Head: i przy okazji ma względnie jasne i stabilne prawo, niezależne sądy, nie ma nacjonalizacji fabryk itd. Jest na 25 miejscu w rankingu wolności gospodarczej wg Heritage Foundation.
Jasne, nie jest to całkowicie wolnorynkowy kapitalizm, a socjal jest spory. Jednak własność pozostaje głównie w rękach prywatnych, a nie państwowych i państwo nie ma przeważającej kontroli
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 18:38:48
  • 0
Analiza faktów i związków przyczynowo skutkowych jest lewacka, dlatego jej nie stosujecie? Ośmieszacie ideologię którą reprezentujecie mając tak spolaryzowane poglądy i płytką perspektywę.


@zygmunt_chrysler: aha.

"Noam Chomsky criticises old friend Hugo Chávez for 'assault' on democracy. Renowned American intellectual accuses the Venezuelan leader of concentrating too much power in his own hands"

A co mówił o socjalizmie
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 23:00:13
  • 1
Generalnie to co próbuję ci przekazać to fakt, że po prostu czyste oddanie się socjalizmowi czy kapitalizmowi nie jest zdrowe.

@4Head, nie ma na to dowodów ;)

@Magellanic: pierwsze słyszę o "kapitalistycznych fabrykach".

@Migdalowy00: proponuję dać tag #
  • Odpowiedz
Libertarianin_org
Libertarianin_org
Autor
03.08.2017, 23:00:28
  • 1
@Dead_Inside: te regulacje dostarcza rynek.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
  • Strona 2 z 14
  • >

Libertarianin.org im. Murraya N. Rothbarda

  • Jesteśmy niezależnym, apartyjnym, internetowym centrum polskiego libertarianizmu. Naszym celem jest promowanie idei związanych z libertarianizmem, wolnym rynkiem oraz Austriacką Szkołą Ekonomii, a także sposobów na skuteczne zabezpieczenie swojej prywatności w Internecie.
  • http://www.libertarianin.org
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.04.2017

    Komentator
  • VIP
    od 21.04.2017

    VIP
  • Kałasznikow
    od 08.03.2017

    Kałasznikow
  • Ekshibicjonista
    od 28.11.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 13.01.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 23.02.2017

    Mikroblogger
  • Gadżeciarz
    od 13.01.2024

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking