Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Kriegs

Kriegs

Dołączył 6 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 399
  • Znaleziska 4
  • Mikroblog 395
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2
p.....3
p.....3
konto usunięte 19.05.2020, 19:55:36
  • 3
"Piszą o nas za granicą" v9999999
#polityka #bekazlewactwa #bekazpodludzi #4konserwy tfu #neuropa
p.....3 - "Piszą o nas za granicą" v9999999
#polityka #bekazlewactwa #bekazpodludzi ...

źródło: comment_1589917510MHgNOwmqIh4ggk9F21bLFh.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 19.05.2020, 19:59:21 via Android
  • 2
#60groszyzawpis
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 17.05.2020, 19:47:23
  • 0
Z racji ostatnich wydarzeń politycznych zaczęła mnie ostatnia jedna rzecz, w związku z tym przeprowadzę tutaj małą sondę.

Żyjecie w Polsce. Obecna władza, z którą się nie zgadzacie w żadnym stopniu, wręcz przeciwnie, której nienawidzicie, wprowadza w praktyce twardą dyktaturę i autorytaryzm, szczując swoich przeciwników. Wiedziecie jednak wygodne życie w Polsce z perspektywami, jesteście względnie ustabilizowani, powiedzmy, że macie wszystko, czego wam w życiu potrzeba - dom/mieszkanie, samochód, brak kredytów... karta Multisport... haczyk

Tak jak powyżej.

  • Wyjeżdżam z kraju 70.7% (29)
  • Zostaję w kraju 29.3% (12)

Oddanych głosów: 41

  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....5
A.....5
konto usunięte 17.05.2020, 20:20:23
  • 0
@Kriegs: najważniejszym czynnikiem tutaj są bliscy, rodzice. Emerytura lada moment, ze zdrowiem i energią coraz gorzej.
  • Odpowiedz
kezioezio
kezioezio
17.05.2020, 19:18:34 via iOS
  • 315
Trzaskowski już prawie 12h w TVP Info - jak utrzyma tempo, to chyba braknie im 5 min na Andrzeja Dudę.

Piękne to było uderzenie kijem w klatkę z rana przez Rafała. Małpy już prawie ochrypły, a nadal nie przestają krzyczeć i rzucać gównem.

Czekam na więcej.

#bekazpisu #neuropa #polityka
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 17.05.2020, 19:40:21
  • 1
@kezioezio: Jeszcze zobaczycie, że będzie sami się z siebie śmiać z tym Sikorskim xD
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
15.05.2020, 19:08:48 via AMWv2
  • 8
#anonimowemirkowyznania
Jaki moment w życiu był dla was najszczęśliwszym momentem z całego dotychczasowego życia? Kiedy czuliście największą radość kiedykolwiek w swoim życiu? U mnie jest to okres liceum, pierwsza i druga klasa. Nie miałem wtedy nic, moim rodzice byli biedakami. Miałem małą liczbę kolegów, używane ciuchy z bazarku, ledwo działający, stary komputer i telefon. Pokój musiałem dzielić ze starszym bratem, zero prywatności do okresu studiów. Co sprawiało, że byłem szczęśliwy?
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 21:55:13
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: Każdy człowiek jest inny. Niektórzy bardziej lubią rozpamiętywać przeszłość, niektórzy nie. Ja bym doradził popracować nad podejściem i próbować dopatrywać się pozytywów tej sytuacji oraz "ćwiczyć" niemyślenie o latach minionych.
  • Odpowiedz
s.....a
s.....a
konto usunięte 15.05.2020, 19:14:17
  • 267
Radek był zdeterminowany startować by przejęć pałac prezydencki. Znając jego charakter i to, że jednym z jego hobby jest maskrowanie pisowców to nagle ta kampania nabrałaby niesamowitego tempa (paski w pompie nie wyrabiałby a kaczyńskiemu sasin nie wytrzymywałby tempa przynoszenia bigosu na nowogrodzkiej słysząc codziennie Sikorskiego). Pewnie przy wykorzystaniu jego znajomości Polska oddaliłaby widmo zamordyzmu. Ale nie, bo borysek razem z wierchuszką wolą mieć smycz (tą smyczą właśnie zawiązali sobie pętle na
s.....a - Radek był zdeterminowany startować by przejęć pałac prezydencki. Znając jeg...

źródło: comment_1589570054CQD4x9ezj9PSCGI2Nwn8oV.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 20:26:36
  • 1
@smutnykolega: ta k---a badanie twitterowe. W badaniu twitterowym to Bosak mógłby zostać prezydentem. PO na pewno ma dostęp do sondażowni ze znacznie lepszymi metodologiami niż mądrości mirków z Wykopu i ćwierkaczy. I one jednoznacznie pokazywały, że Trzaskowski i Tusk są najlepszymi kandydatami.

Sorry mordy, szanuję Sikorskiego, jednakże bycie bucem to jest coś co może trafia do Mirasów, ale nie do powiatowych Polaków. Gość by się nadał na premiera, marszałka, nie
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 20:28:00
  • 0
A sam Trzaskowski kandydował by na prezydenta prędzej czy później zapewne. Ryzykowny ruch ze strony Platformy, że go teraz wystawiła, choć może to popłacić.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 21:33:53
  • 0
@Rino91: nie wiem gdzie Trzaskowski się spuszczał nad tymi rzeczami a inwestycja w CPK to aktualnie jest totalnie skompromitowana i sami PiSowcy o tym dobrze wiedzą xD
  • Odpowiedz
loczyn
loczyn
15.05.2020, 18:16:32 via iOS
  • 533
Ciekawostka, Radzio Sikorski był w klubie studenckim z Borisem Johnsonem ;)
#radoslawsikorski #borisjohnson #uk #polityka #platformaobywatelska #ciekawostki
loczyn - Ciekawostka, Radzio Sikorski był w klubie studenckim z Borisem Johnsonem ;)
...

źródło: comment_15895665924YynGkDMju48geo6BzxwbX.jpg

Pobierz
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 18:45:53
  • 43
@loczyn: Ciekawi mnie kiedy ludzie w Polsce przestaną sobie walić konia do majestatu zagranicznych uczelni.

Był w klubie z Johnsonem, z Cameronem bodajże też, studiował prestiżowe PPE na Oxfordzie gdzie studiuje elita polityczna UK. I ta elita polityczna doprowadziła do Brexitu czy wtopy koronawirusowej :>
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 20:11:53
  • 0
@kezioezio: Ale się zesrałeś xD

Nigdzie nie wyprowadziłem implikacji że polskie uczelnie są zajebiste/lepsze. Wyprowadziłem natomiast implikację, że absolwenci tych najlepszych uczelni zachodnich wcale nie są zajebiści.

Nawiązywałem do tego ujadania tutaj jakie to nie są wygrywy - akurat członkowie Bullingdon Club to byliby wygrywami w definicji wykopkowej nie robiąc nic ze swoim życiem patrząc na ich sytuacje materialne już w czasie studiów. :>

@loczyn: No zgadzam się.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 20:33:13
  • 3
@tigletpilesarus: warto generalnie też dodać, że poziom edukacji na poziomie szkolnym w UK to żart i ludzie mający problemy z podstawowymi rachunkami w matematyce potrafią studiować przedmioty ścisłe na topowych uczelniach bo dobrze im poszły A-levels. Nie wiem jak w Niemczech.

I to oni zbijają Wykopową śmietankę, natomiast polski student, często niegorzej przygotowany, a gdzieniegdzie nawet i lepiej jest traktowany jak śmieć.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 20:40:04
  • 0
@kezioezio: Nie wiem mordo, nie neguję ich "wygrywu", mam to mówiąc szczerze w dupie, natomiast patrząc na to co się o--------a w UK mam pewne wątpliwości co do jakości ich klasy politycznej która wywodzi się w sporej części właśnie z PPE z Oxfordu.

Inb4 nie mówię, że w Polsce jest jakkolwiek lepiej (w kontekście polityki), tu jest w ogóle sralnik, ale my mamy zupełnie inną historię.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 21:29:51
  • 3
@Florent: klasa polityczna tworzy dyskurs w społeczeństwie. Wyobrażasz sobie potencjalne referendum nt. stref wolnych od LGBT za PO?
  • Odpowiedz
kezioezio
kezioezio
15.05.2020, 16:57:22
  • 13
Polska to jest "piękny" kraj. Albo zamkniesz mordę i będziesz żył tak jak my chcemy, a jak zaczniesz się stawiać to się zbierzemy i zagłosujemy tak, że nie będziesz miał innego wyboru.

#neuropa #polityka #4konserwy #bekazprawakow #patologiazewsi
kezioezio - Polska to jest "piękny" kraj. Albo zamkniesz mordę i będziesz żył tak jak...

źródło: comment_1589561841iNzhcdi3xAggSqrPEPkpCO.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 18:43:26
  • 0
@kezioezio: ta to zajebiście zmobilizowany jak wedle każdego sondażu mieli powyżej 45% a skończyło się na 43%. Zmobilizował się to elektorat opozycji.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 15.05.2020, 13:44:26
  • 1
"O tych dwóch politykach, którzy mogliby zastąpić Kidawę- Błońską w wyścigu o fotel prezydenta pisał dwa dni temu dziennikarz Onetu, Andrzej Stankiewicz. Według naszych informacji, w dużych badaniach sondażowych zamówionych przez władze Platformy najlepiej wypadł właśnie prezydent stolicy Rafał Trzaskowski. Równie dobre notowania miał Donald Tusk. Obaj zdecydowanie przeważali nad innymi kandydatami, choć Trzaskowski lepiej od Tuska wypada w starciu z Andrzejem Dudą w drugiej turze wyborów.

Czemu zatem pod uwagę brany jest
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs
Autor
15.05.2020, 13:46:07
  • 0
Ja jeszcze nadmienię - z innych źródeł wiem, że Sikorski w tych badaniach wypadł w ogóle najsłabiej ze wszystkich, ale nie mogę znaleźć teraz w internecie skąd to miałem.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
15.05.2020, 13:46:45
  • 0
@KolegaCzlowieka: Może to słowo kluczowe
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
15.05.2020, 13:52:02
  • 1
@KolegaCzlowieka: powiem tak - ja nie wierzę, że oni wejdą do drugiej tury tak czy owak (a przynajmniej mam taką nadzieję - nie wierzę, że w drugiej turze by wygrali). Czy to byłby Sikorski czy Trzaskowski. Uważam jednak, że z Sikorskim byłoby jeszcze gorzej.

Trzaskowski to tak naprawdę najbardziej obiecująca "nowa twarz" wśród PO, Sikorski to symbol lat 2007-2015, w polskim dyskursie powszechnie szkalowanych (według mnie niesłusznie), a przy tym
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
15.05.2020, 14:01:28
  • 1
@KolegaCzlowieka: Ja liczę na Hołownię. Nie jestem fanem żadnego kandydata jako libek, ale on i Kosiniak mają największe szanse, z czego Kosiniakowi nie ufam i uważam go za etatystę poziomu PiSu.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 10.05.2020, 19:25:08
  • 1
Błagam, niech ktoś zrobi hardbass z j------m PiSu w tle. Może być Stonóg. Ja próbuję robić, ale póki co nie idzie
#muzyka #polityka #pis #hardbass #techno #gabber
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 06.05.2020, 21:36:10
  • 51
Te państwo nie ma perspektyw. Każdy teraz gada o pakcie Kaczyński-Gowin i słusznie. Ale ja zwrócę uwagę na istotniejszą według mnie rzecz w długim terminie.

W trakcie debaty KAŻDY kandydat był PRZECIW podwyżce wieku emerytalnego. Mamy jeden z najniższych, jak nie najniższy w UE wiek emerytalny. Mamy przy tym wszystkim jeden z najbardziej niewydolnych systemów emerytalnych. Nawet Szymek Hołownia pieprzący o "p o k o l e n i u, n i e
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs
Autor
06.05.2020, 21:37:20
  • 1
Aha, otagowałem to na tylu tagach na ile miałem pomysł, sorry ale jestem zdrowo w-------y i zdruzgotany a może do kogoś to trafi
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
06.05.2020, 21:44:43
  • 0
@niezdiagnozowany: Uważam Twoje propozycje za słuszne. Tylko, że o potrzebie reformy mówił tylko Bosak i Żółtek (chyba, i tak nie biorę gościa o takiej aparycji na poważnie w wyborach prezydenckich, no wybaczcie ale ten gość nijak nikogo nie przekona spoza środowiska) nie podając konkretów a nie odnosząc się do podwyżki wieku emerytalnego. Niemniej na pewno nie powiesz mi, że w obecnej formie niski wiek emerytalny sprzyja trzymaniu całego systemu w
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
06.05.2020, 22:21:03
  • 0
@CynicznyMarksista: no wspominam o tym, że Bosak mówi bez żadnych konkretów.
Co do pierwszego podpunktu to wybacz, ale nie mam sił aktualnie na dyskusję z głębszą analizą, a co do drugiego to chodzi mi o to, że dla partii liczy się przede wszystkim pozyskanie głosu starszych ludzi, emerytów bądź ludzi niedaleko emerytury a młodych spychają na niższy priorytet. Nie mówię, że młodzi sami w sobie są w tym bez winy,
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
06.05.2020, 22:28:13
  • 0
@CynicznyMarksista: ech, najwidoczniej masz rację z tym, że tu wina nie leży po stronie emerytów, a naród po prostu jest... głupi. To nawet gorzej, ale nie żeby mnie to dziwiło.

Prostuję - nie wpycham Ci słów z głupotą narodu do ust tak jakby co, to po prostu moja interpretacja wniosków z sondaży
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 27.04.2020, 21:24:53
  • 2
Alegoria sytuacji politycznej w Polsce w latach 2015-2020.

#polityka #gospodarka #polska #youtube #neuropa #4konserwy #kapitanbomba
Kriegs - Alegoria sytuacji politycznej w Polsce w latach 2015-2020.

#polityka #gos...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zapomnialemhaslo
zapomnialemhaslo
zapomnialemhaslo
27.04.2020, 21:37:00
  • 1
@Kriegs: skynet cie dopadl, szybki jest xD
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 26.04.2020, 08:54:43 via Android
  • 42
Polsat to syf v.2137. Jakieś "Poranne Pitupitu" z dwoma przydupasami z PiSu, babką z KO, Dziamborem i Zandbergiem. I kimś jeszcze. Przerywanie babce z KO, Dziamborowi, Zandbergowi, naginanie faktów na korzyść PiSu (400 mld z tarczy antyrakie... antykryzysowej xD), pokorne skinanie głową dla PiSowców. Ktoś serio jeszcze wierzy w obiektywizm tej gównostacji, poza g---o się znającymi symetrystami?

#polityka #polska #polsat #gospodarka
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs
Autor
26.04.2020, 08:57:43 via Android
  • 8
@widmo82 wiadomo, że to nie poziom TVP. Ale poziom gówna osiągnięty.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 11:37:51
  • 8
Macie swoją opozycję wykopki.
Do Bosaka mi daleko, ale jeśli w tym kraju ktokolwiek chce wprowadzić bezwarunkowy dochód podstawowy to jest dla mnie skreślony.
Miło było, sam się zastanawiałem między MKB a Hołownią, ale w takiej perspektywie Bosak jawi się mi jako jedyny rozsądny na tym parkiecie.
I tak, rozumiem, że to mogłoby być jakieś rozwiązanie na czas epidemii - ale jak myślicie, że w Polsce przejdzie tak powszechny socjal TYLKO na czas epidemii,
Kriegs - Macie swoją opozycję wykopki.
Do Bosaka mi daleko, ale jeśli w tym kraju kt...

źródło: comment_1587641664AbGDAGkU3SZfz9GUXszs9h.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:40:40
  • 0
@Dpdp: jakiś Piotrowski bodajże.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:43:21
  • 0
@JakovKarnic: ja sam uważam, że w takiej sytuacji będzie potrzebne wsparcie dla gospodarki od strony popytowej oraz jakieś zabezpieczenie dla osób, którzy nagle znajdą się na skraju ubóstwa. W pełni zgadzam się z tym co Bosak tutaj napisał.

BDP natomiast to już wyższy poziom.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:45:29
  • 1
@JakovKarnic: "nazwa tych świadczeń ma drugorzędne znaczenie" no k---a xD pani marszałek tylko pokazuje tutaj swoją ignorancję w temacie
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:46:03
  • 0
Niemniej mam nadzieję, że jak już zrozumie co to BDP to tego nie poprze
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:46:29
  • 0
@JakovKarnic: wiesz jakby się skończyło przepchanie okresowego socjalu pod PiSem?
Tym, że w PiSlandzie okresowy socjal, przy założeniu, że jakkolwiek dotyka docelową grupę wyborczą to oksymoron
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:51:07
  • 0
@JakovKarnic: tylko, że ja nawet nie popieram Bosaka mirku. Rozsierdził mnie ten pic najzwyczajniej. Czytaj ze zrozumieniem.

Dobrze wiem, że Bosak to też d--a nie wolnościowiec, ale przynajmniej w tym wypadku nie powiela banialuków i wskazuje, że bezmyślne wprowadzenie dochodu podstawowego jest najzwyczajniej niebezpieczne.

I tak, wiem co to EOT, ale Ty tworzysz jakieś urojenia nt. mojej osoby, więc musiałem się odnieść.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 11:59:59
  • 0
@JakovKarnic: mów co chcesz - jeśli ktoś zaznaczył tak, to nawet jeśli w komentarzu prostuje swoją opinię, to dla mnie albo 1. wykazuje się ignorancją w temacie 2. byłby gotów przeprowadzić taką ustawę nawet, jeśli nie postuluje tego w swoim programie.

Bosak przynajmniej pokazuje, że są pewne granice.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 12:57:06
  • 0
@pitrah606: czy Ty widzisz różnicę miedzy bezwarunkowym dochodem podstawowym a zasiłkami dla bezrobotnych? I czytaj ze zrozumieniem, nigdy nie popierałem Konfederacji, tym bardziej Bosaka.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
23.04.2020, 13:11:08
  • 1
@pitrah606: ok, niepotrzebnie napisałem w komie "bezwarunkowy", lecz państwa, które eksperymentowały z BPD (vide Finlandia) zaczynały właśnie od bezrobotnych i generalnie uważam jego wprowadzenie za preludium do gwałtownego rozrostu socjalu. Wbrew pozorom kwestia nazewnictwa byłaby ważna. "Zasiłek" brzmi inaczej niż "dochód podstawowy".

Być może przesadzam.
  • Odpowiedz
p.....3
p.....3
konto usunięte 23.04.2020, 11:52:03
  • 48
XDDDDDDDDDD
#polityka #bekazlewactwa #bekazpodludzi #konfederacja #4konserwy tfu #neuropa
p.....3 - XDDDDDDDDDD
#polityka #bekazlewactwa #bekazpodludzi #konfederacja #4konser...

źródło: comment_1587642702fV4E03ETKu01wzB8DMltEq.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 12:03:57
  • 3
@pjn03: Kantar to akurat legitna sondażownia. Jeśli prognozują 59% dla Dudy to jesteśmy w dupie.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 12:26:31
  • 0
@622xc: analizowałem sobie kiedyś dane z sondaży i nie widziałem istotnej różnicy
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 12:39:20
  • 1
@622xc: dopiero teraz się wgłębiłem w historię tych sondażowni. A to Ci ciekawe. A Kantar Public to chyba przeprowadzało, te "polskie". Dzięki wykopku za weryfikację
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 12:56:33
  • 0
@622xc: Teraz sprawdziłem, że od jakiegoś czasu obie te firmy są scalone "Kantara", natomiast stosują inne metody badawcze xD
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 23.04.2020, 13:06:42
  • 0
@622xc: ok, rozumiem. Jesteś pewien, że w związku z tym Kantar Public może zawyżać wyniki PiSiorom na zlecenie? Zawsze mi się wydawało, że jednak te międzynarodowe firmy, w przeciwieństwie do tych ewidentnie spowinowaconych z PiSem (vide Social Changes) będą w takim przypadku się od takich zabiegów powstrzymywać, niemniej wiadomo, że za kurtyną może dochodzić do różnych rzeczy.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs 18.04.2020, 09:40:55 via Android
  • 0
Z makroekonomią jest jak z siłownią. Możesz mieć naturalny, zdrowy wzrost ćwicząc i nie stosując żadnych suplementów, ewentualnie kreatynę albo rosnąc szybciej, stymulując swoje ciało i sterydami, przypłacić w dłuższym terminie i poharastać się w wyniku kontuzji, która normalnie byłaby mniej bolesna.

#ekonomia #gospodarka #libertarianizm #gownowpis
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kriegs
Kriegs
Autor
19.04.2020, 17:52:18 via Android
  • 0
@Fan_Morawieckiego nie rozumiem analogii jaką wysunąłeś w drugim zdaniu, może nie trafiłeś z epitetem. Pierwsze w zasadzie prawdziwe, jeśli chcemy tworzyć mocarstwo, hegemona w rejonie, co zostaje weryfikowane w czasie kryzysu i gdy dbamy bardziej o politykę zagraniczną niż dobrobyt i wolność obywateli.
  • Odpowiedz
Kriegs
Kriegs
Autor
19.04.2020, 18:26:19 via Android
  • 0
@Fan_Morawieckiego bogaty? Nie w skali europejskiej, relatywnie w skali światowej tak. Dostatni? Tak.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 8 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 13.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.12.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 12.07.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl