- Trwają prace nad lepszą optymalizacją i zwiększeniem wydajności, a rezultaty ponoć mają być bardziej niż zadowalające (prawdopodobnie chodzi o poprawę wydajności pod VR);
- Nowe autka, czyli kolejna Corvetta do kolekcji (chyba mają wykupione wszystkie licencje) - tym razem C7.R GTE/GTLM oraz nowość! - Norma M30 LMP3 czyli nieoficjalna zapowiedź
Koleżcy, jest pytanie małe. Posiadam od ponad 3 lat G27, wszystko cacy aż do dziś, kierownica zaczęła się mocno grzać i jak można temu zaradzić? Z jakiego powodu tak się zaczęło dziać? Kurz w środku?
Co robić, jak żyć?
btw. nie daje jej osiągnąć tak wysokiej temperatury by czujnik odciął FFB, pogram 30 minut - robi się ciepło i odłączam od zasilania.
Race Sim Studio - hiszpańska grupa moderska tworząca własne modyfikacje do gry Assetto Corsa, rzuciła dzisiaj ciekawego newsa.
1) Panowie zapowiedzieli wznowienie prac nad ostatnim swoim popularnym projektem - Formula Hybrid 2017 i dorzuceniem kilku aktualnych modeli z pięknym systemem halo w opcji (fotki w komentarzu).
2) Trwają prace nad ukończeniem własnego moda GT - na dniach mają pojawić się ostatnie auta: LANZO V12, SHADOW V8, FERRUCCIO
Mam dostęp w pracy do mini symulatora wraz z grą Forza Motorsport. Zamierzam pokonać Sieroże i jego czas z Abu Bubu w piatek w bolidzie Renówki! Oczywiscie bez asyst a nagranie wrzuce na wykop jeśli się uda! #kubica #f1
@IRG-WORLD: Przysięgam, że jakbym miał taką możliwość to korzystałbym co najmniej z połowy tej mocy. Bo przecież tu nie o wyniki chodzi tylko o zabawę i wczucie :D Pięknie to wygląda!
BRAINSIM przy współpracy z Uniwersytetem w Salerno opracował oprogramowanie śledzące ruch gałek ocznych kierowcy w celu lepszej integracji wszystkich elementów sprzętowych symulatora z oprogramowaniem sterującym, dzięki czemu ponoć model jazdy staje się jeszcze bardziej realistyczny, bardziej wciągający i bardziej satysfakcjonujący.
Zielone kropki wskazują, gdzie znajduje się wzrok kierowcy, który za pomocą przyrządu do rejestracji sygnału w oku rejestruje pozycję naszego oka, podczas gdy inne instrumenty rejestrują położenie kierownicy i ruch pedałów.
@IRG-WORLD: Już wiem że to będzie dla mnie perfekcyjny sim. Problemem w AC i w pCars2 jest to, że mają za dużo samochodów.
Aby wyścigi na publicznych serwerach były udane, każdy musi się wcześniej musi zaznajomić się z kombinacją samochód * tor * pogoda, a potem przygotować sobie setup. Ponieważ za dużo jest takich kombinacji, na podstawie prawa dżungli serwery zdominowały GT3 * (Spa / Monza / Nurburgring / Hockenheim) *
@IRG-WORLD: Jak połączymy kilka faktów to wyjdzie nam, nocne ściganko (wpis noworoczny ze spa nocą), licencja BlanpainGT (czyli tory i samochody z sezonu) no i AC Competizione (czyli esport lub coś na wzór SRS), nawet jak będzie to jedno z tych 3ch to będzie to udany dzień ;)
Jesteśmy międzynarodową grupą wyścigową promującą polski simracing na arenie e-sportowej. Ścigamy się na symulatorze rFactor 2, ale nie obce są nam również: iRacing, RBR, Assetto Corsa czy Project Cars. Współpracujemy z kanałem YT MotoGamesTV, gdzie nadajemy profesjonalne transmisje live z wyścigów.
Roadmap Update February 2018: https://www.studio-397.com/2018/02/roadmap-update-february-2018/
Spóźnione lutowe podsumowanie prac Studia 397 nad rFactor 2:
- Trwają prace nad lepszą optymalizacją i zwiększeniem wydajności, a rezultaty ponoć mają być bardziej niż zadowalające (prawdopodobnie chodzi o poprawę wydajności pod VR);
- Nowe autka, czyli kolejna Corvetta do kolekcji (chyba mają wykupione wszystkie licencje) - tym razem C7.R GTE/GTLM oraz nowość! - Norma M30 LMP3 czyli nieoficjalna zapowiedź
źródło: comment_il6WjuYy0Lpbamh2l57xzZch5iyKIOax.jpg
Pobierz