@serek_heterogenizowany: mogę Ci pokazać faktury z poprawnie serwisowanego M57 biturbo z X5 to się zastanowisz czy chcesz i czy Cię w ogóle stać na utrzymanie bawarskiej myśli technicznej :) Mogę też opowiedzieć jakie upierdliwe rzeczy się psują w e9X, bo to też jest rzecz, o której mało kto mówi. Bierz f30 z automatem to przynajmniej nacieszysz się świeżym autem a ZF8HP zrobi robotę
@serek_heterogenizowany: tak, są świetne jeśli dbasz. Rozrząd dalej z przodu tylko dostaje więcej momentu i drgań, więc zapobiegawczo trzeba wymieniać co interwał (zależnie od masy auta - X5 250kkm, E90 pewnie z pół miliona zrobi). Bardzo łatwo kupić minę bo większość to pudrowane trupy a od groma części kupuje się w ASO bo zamienników albo nie ma albo są masakrycznie jakości.
Wczoraj sobie poleruje kajak i przychodzi syn lvl 6. Patrzy na kajak i nagle mówi, że kajak przeczytane od tyłu to kajak i stwierdził że dlatego sie tak nazywa, bo na imię ma Kajak xDDD mózg r-------y #dzieci #kajak #m-----------y
@Mala_kicia: pracowałem przez trzy lata w Samsungu (7lat temu skończyłem ten syf) i jeszcze korki nie były tak bezczelne. Ale już wtedy ich polskie oddziały R&D były kolejnymi kołchozami po Indiach i Chinach ( ͡°͜ʖ͡°)
@Atreyu: trzeba trzymać się faktów. Stare automaty hydrokinetyczne i wciąż nowe DSG mają problem z szybkim kickdownem i schodzi im względnie długo zanim zrzuca biegi sekwencyjnie. W tej sytuacji manual na pewno radzi sobie lepiej.
Nowe hydrokinetyki, szczególnie górujący na rynku ZF 8HP może zrzucać biegi z pominięciem sekwencji (w skrajnych przypadkach jest w stanie zejść z ósmego biegu bezpośrednio na drugi). Przy czasie zmiany poniżej 200ms nie trzeba się
@dzem_z_rzodkiewki: tryb sport to trzymanie obrotów w "gotowości". Przewagą takiego ZFa jest to, że możesz jechać w trybie komfortowym i po zwykłym wciśnięciu gazu w ułamku sekundy dostaniesz cały moment obrotowy i moc. Dla porównania zobacz sobie chociażby na carwow ile czasu mija od wciśnięcia gazu do reakcji w takim sportowym DCT zanim przemieli biegami.
W ostatnim czasie mialem 4 rozmowy na #testowanieoprogramowania. Ze wszystkich prawdopodobnie się odezwa. Plusujacych zawołam do zbiorczego wpisu z rezultatami
@Goronco: testerka to p--------a robota i nie jest to dla każdego, szczególnie jak trafisz do miejsca, gdzie jest jeden typ produktu co tylko latami ewoluuje. Lepiej jeśli masz wybór to wybierz jakiś software house bądź firmę, w której będzie duża różnorodność.
Mam problem z samochodem ford focus, nie ładuje mi akumulatora, pali się kontrolka akumulatora, ale głównie nie o to mam pytanie, posiadam akumulator jak na zdjęciu i ładowałem go prostownikiem ze zdjęcia ok 4h i włożyłem akumulator do samochodu żeby dojechać do mechanika, odpalił bez problemu, jednak po ok.2min od odpalenia zaczęły gasnąć wszystkie kontrolki i samochód na nic nie reaguje, czyli wygląda na rozładowany akumulator. Możliwe żeby w ciągu 2min od
@gokussj: jeżeli akumulator został wyładowany przez auto do <9V to możesz odpuścić, bo nic z niego nie będzie. A jeśli nie to naładuje go do 12V+ i próbuj szczęścia :D
@xardas_pl: w moim aucie przy nieładującym alternatorze spadało mi napięcie 1V/kilometr ( ͡°͜ʖ͡°) Ale focus zdecydowanie mniej żre, jednak też i ma prawie połowę mniej pojemny akumulator
#bmw #samochody #pierwsze4kola #kupautozmikro #motoryzacja
co co
Mogę też opowiedzieć jakie upierdliwe rzeczy się psują w e9X, bo to też jest rzecz, o której mało kto mówi.
Bierz f30 z automatem to przynajmniej nacieszysz się świeżym autem a ZF8HP zrobi robotę
Bardzo łatwo kupić minę bo większość to pudrowane trupy a od groma części kupuje się w ASO bo zamienników albo nie ma albo są masakrycznie jakości.
Dwie FV z 2021 (lipiec (2fotki), grudzień).
Druga spowodowana awarią rozrusznika i pękniętym intercoolerem (DPF umarł):
źródło: comment_1645194365K5gFbHGQiSqDczXY2urZna.jpg
Pobierzźródło: comment_1645194377lesDOK5hSwTkpa2SfRUf5P.jpg
Pobierzźródło: comment_1645194387xrIdPXs3vPy7LHjSgWCQXn.jpg
Pobierz