Wpis z mikrobloga

@bigger: ale wiesz ze ten diesel to inny niz stary który wystepował w e46 i e39? tamte były pancerne potem, w ostatnich rocznikach e46 wychodziły te same bloki co potem w e60, wiem bo szukał slupka i pamietam ceny,
@l1pka: O 3.0 Ale Co to zmienia? Ty wciaz nie masz pojecia o czym mowisz.

Rodzajow 3.0 bylo przynajmniej kilka- zeliwne bloki i stalowe, rozne osprzety i sterownie. I (upraszczajac odrobine) im nowsze 3.0 (konczac na serii E) tym lepsze. Bloki nie sa zamienne. Tak samo jak spora czesc osprzetu.

Dalej bedziesz sprzedawal farmazony o jakis pekajacych tlokach rzekomej awaryjnosci, ale to jest wszystko wiedza "zapozyczona" nie majaca nic wspolnego z
@serek_heterogenizowany: Jestem na tym etapie, planuje 55-60k na auto. F30 i f10 w benzynie pojawiają się jako alternatywy… nie znam kosztów utrzymania i napraw, a patrząc na sytuacje z poprzednimi modelami to nie jest łatwo w zadbane i bezawaryjne sztuki raczej. Chyba znowu pójdę w Volvo