Jakiś czas temu postanowiłem zrobić w końcu porządną redukcje, aby mieć solidny fundament sylwetkowy. Zszedłem z ok. 80kg do ok. 62kg (przy byciu knypem niesamowitym, bo 168cm). Efekty są dla mnie zadowalające, ale oczywiście chciałbym więcej mięśnia. Jakbym miał ocenić bf% to myślę, że jest ok. 12% - kable na łapach, na V i na barkach. Mięśnie brzucha widoczne. W dobrym świetle widać żyły na klacie, na brzuchu i prążki na barkach.
@MamMalegoSiurka: Zgodzę się, że waga nie będzie szła tak idealnie jak to sobie rozpisze na papierze, ale podejście "ile wejdzie, tyle wejdzie" to mam wrażenie prosta droga do ulania się. Jakoś czuje sie bardziej "w kontroli" nad procesem, gdy mam ten cel 0,5% na tydzień i według tego dodaje lub odejmuje kcal.
Z tym moim zerem kalorycznym no to zobaczymy co się stanie po dołożeniu 350kcal. Jak po tygodniu będzie
@MamMalegoSiurka: "jak waga nie rośnie przez jakiś czas to podbijasz kalorie" - no właśnie tak chcę robić i wyznacznikiem czy zostawiać czy podbijać kalorie planuje żeby było te 0,5% wagi ciała. Jak na wadze będzie dodatkowe 0,5% lub wyżej to zostawiam, jak dużo mniej to podbijam.
Wezmę pod uwagę to, że 1850kcal może jest za małe i lepiej wystartować z 2000kcal żeby być pewnym bycia na surplusie od początku.
Uwielbiam takie nitki :3 Zawsze pełno januszy nudziarzy się ukazuje, którzy motoryzacje ogarniają chyba tylko z gazetki Auto Świat xD i jeżdżą jakimiś nudnymi dupowozami w dizelku do roboty i z powrotem xD
Jakiekolwiek modyfikacje to zło, bo z fabryki inaczej było i to ZAGROŻENIE w ruchu lądowym! Przepisy też trzeba przestrzegać zawsze i wszędzie, bo tak wymyślił ustawodawca dziad boloński i trzeba się słuchać xD
@FELIX90: nie powiedziałem, że to upgrade polepszający właściwości jezdne. Takie pochylenie kół jest po to, aby zmieścić szeroką felgę nadkole. Wąskie opony mają ukośny sidewall i umożliwiają upakowanie takiego koła. Na Twoich fotach najbardziej ekstremalny camber ma E30 i nadal nie jest to 1/3 szerokości opony. Reszta samochodów nie ma nic odjechanego. Taki jest styl tuningu i tyle. Takich samochodów po Polsce jeździ garstka i na co dzień raczej nikt
I trening w @Xtreme_Fitness_Gyms wszedł dobrze. Policji żadnej nie było, na początku sporo papierków do podpisania, że jest się klubowiczem itd. Jeśli ktoś jest chętny np. do końca stycznia, to karnet open kosztuje 99 zł + hajs za reszte grudnia + opłata aktywacyjna, to w sumie wychodzi 160 zł około. #mikrokoksy #latajacydywan
Szukam męskiej wody toaletowej. Zależy mi na dużej projekcji i dużej trwałości. Jeżeli chodzi o cenę to myślę że coś ok. 100zł za ok. 100ml. No i żeby można to było dostać w popularnych sklepach internetowych.
Mam na wyczerpaniu flakon Giorgio for Men Giorgio Beverly Hills (kupiłem w 2019 chyba z e-glamour albo notino):
@alvaro1989: Dzięki wielkie! Przeglądałem już wcześniej, ale najwyraźniej nieuważnie, bo nie wpadł mi w oko link do arkusza... Obczaję Alfred Sung oraz te, które już znalazłem dzięki filtrom w arkuszu ;]
Dzięki za sugestie! Już wczoraj na podstawie arkusza zamówiłem sobie "joop! homme". Z tego co czytałem to kontrowersyjny, ale zobaczymy czy mi się spodoba. Sugestie zapisałem sobie w zakładkach także będę miał na przyszłość ;]
Czy samochód osobowy, który jest wykorzystywany w firmie na podstawie umowy użyczenia, może zostać poddany ulepszeniu? Szukam w necie o tym i nie mogę znaleźć wartościowych informacji.
Stoję przed wyborem typu zatrudnienia. Mam do wyboru UoP albo B2B. W tej firmie jest o tyle dobrze, że na B2B mam prawie te same benefity (łącznie z urlopami i L4) co na UoP, więc zostaje kwestia pieniędzy. Pracodawca oferuje na UoP 'x' brutto, a na B2B tyle samo tylko, że netto. Według mnie (może się mylę) na B2B, kwotą na fakturze "powinien" być całkowity koszt pracodawcy z UoP + VAT. Tak
Masz racje, jest to raczej najlepsza opcja, bo obie strony zyskują. Mam nadzieję, że nie odbije się od ściany pod postacią "tak już tu jest i tyle, brutto = netto na B2B".
@Qrix: Ostatnio w na PS3 miałem taką sytuacje, że rozjechałem jakiegoś gościa samochodem (samemu ginąc przy okazji), na co on odpowiedział na czacie głosowym czymś w rodzaju - "You don't wanna mess with me...". Po odrodzeniu i przebiegnięciu kilku metrów, po lewej stronie pojawił się komunikat o tym, że w związku z moim złym zachowaniem w stosunku do innych graczy zostaje umieszczony w puli niesportowych graczy na 3 lata (xD)!
@zolwik89: no wiocha straszna. W nowych autach to jakoś wygląda, bo jakoś ładnie pada to światło i pasuje do nowoczesnego wnętrza, a tutaj tragedia. Robienie ze starego auta nowego to jakieś nieporozumienie dla mnie. Ale najważniejsze, że Tobie się podoba.
Jakiś czas temu postanowiłem zrobić w końcu porządną redukcje, aby mieć solidny fundament sylwetkowy. Zszedłem z ok. 80kg do ok. 62kg (przy byciu knypem niesamowitym, bo 168cm).
Efekty są dla mnie zadowalające, ale oczywiście chciałbym więcej mięśnia. Jakbym miał ocenić bf% to myślę, że jest ok. 12% - kable na łapach, na V i na barkach. Mięśnie brzucha widoczne. W dobrym świetle widać żyły na klacie, na brzuchu i prążki na barkach.
0,5% na tydzień to tempo ślimaka? Jaki powinienem mieć cel wagowy na te 12 tygodni?
Jakoś czuje sie bardziej "w kontroli" nad procesem, gdy mam ten cel 0,5% na tydzień i według tego dodaje lub odejmuje kcal.
Z tym moim zerem kalorycznym no to zobaczymy co się stanie po dołożeniu 350kcal. Jak po tygodniu będzie
Wezmę pod uwagę to, że 1850kcal może jest za małe i lepiej wystartować z 2000kcal żeby być pewnym bycia na surplusie od początku.