Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko193
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Finsky

Finsky

Dołączył 12 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 67138
  • Znaleziska 1210
  • Mikroblog 65928
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 34
  • Dodane (1338)
  • Komentowane (5865)
  • Plusowane (58725)
Finsky
Finsky 20.08.2018, 11:19:40
  • 3
Hej hej, podrzuci ktoś może jakiś ciekawy vlog na yt, ewentualnie podcast, o życiu w Norwegii? Może być polski lub angielskojęzyczny, po prostu mam ochotę trochę się dowiedzieć ciekawostek.

#norwegia
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r_olka
r_olka
r_olka
20.08.2018, 17:42:14
  • 1
@Finsky: chłopak ma na imię Tomek i filmy wrzuca od kilku lat, masa ciekawostek, sporo filmów z podróży i trochę o języku:

https://www.youtube.com/channel/UCn8-k7UPVhq8hgjHq4ZsjzQ/featured
  • Odpowiedz
r_olka
r_olka
r_olka
20.08.2018, 18:17:19
  • 1
@Finsky: i jeszcze jeden kanał, może też będzie pomocny. Widziałam tylko klika filmów więc nie powiem Ci zbyt dużo:

https://www.youtube.com/channel/UCnC4QmBBICiSvJouUr-xCgA/featured
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 05.08.2018, 13:17:39
  • 2
Chcę zrobić button w Menu głównym, który przekieruje mnie po kliknięciu do pierwszego levelu gry. Według tutoriali unity które oglądałem jakiś czas temu, cała kontrola nad tym co się dzieje w grze powinna być w jednym skrypcie, u mnie jest to GameController. Czy mogę zrobić oddzielny skrypt do UI, który będzie sterował moimi buttonami i będzie to zgodne ze "sztuką"? Da się w ogóle napisać w jednym skrypcie też instrukcje do buttonów?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LoganWhyz
LoganWhyz
05.08.2018, 14:41:14
  • 4
cała kontrola nad tym co się dzieje w grze powinna być w jednym skrypcie

Nie, nie powinno się tak robić. Zabija to skalowanie

@Finsky:
  • Odpowiedz
b.....u
b.....u
konto usunięte 05.08.2018, 16:25:29
  • 3
@Finsky: widac, ze masz doswiadczenie w jezykach webowych, model, controller i manager widokow robi sie w takiej architekturze, podobnie w js stosowalo sie kiedys podobne praktyki ale w unity masz architekture komponentowa
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 04.08.2018, 22:39:55
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Goglez
Goglez
05.08.2018, 12:59:00 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Finsky: Czyli pewnie wcisnąłeś insert, to się samo wyłącza po restarcie VS
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky
Autor
05.08.2018, 13:06:25
  • 0
@Goglez: jestem prawie pewien że tak xD
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 02.08.2018, 17:00:06
  • 1
W skrypcie Playera mam zawarty taki kod. Chcę by przy kolizji z obiektem otagowanym EndBox wyświetlało mi tekst z instancji BirdWin. No fajnie, ale to nie działa, zawsze wyrzuca mi ten z BirdDied. Owszem, Canvasy są przyporządkowane odpowiednio do skryptu kontrolującego co sie dzieje na ekranie. Poniżej wrzucam kawałki kodu, plox o pomoc.

Player Script:
void OnCollisionEnter2D (){
if(gameObject.tag.Equals("EndBox") == true ){
GameController.instance.BirdWin();
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kacc
Kacc
02.08.2018, 17:09:03
  • 2
gameObject.tag.Equals("EndBox") == true


@Finsky: also taka uwaga co do kodu - porównanie do true jest tutaj zbędne, bo Equals zwraca true albo false. Wystarczyłby taki warunek:

if(gameObject.tag.Equals("EndBox"))
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
02.08.2018, 20:00:27
  • 1
@Finsky: i set active nie musi być w fixed update tylko w zwykłym update, fixedupdate jest głównie do obliczania fizyki obiektów
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 31.07.2018, 21:22:48
  • 2
Powiedzcie debilowi co tu jest źle

https://paste.ofcode.org/kbNPxYTDKDJEMXUGCAjSkK

treść błędu:

NullReferenceException:
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C....._
konto usunięte 31.07.2018, 21:24:43 via Android
  • 3
@Finsky rb2D jest nullem. Nie debugowałeś?
  • Odpowiedz
Kacc
Kacc
31.07.2018, 21:43:03
  • 1
@Finsky: lepiej idź spać i wstań jutro wcześniej pokodzić ;)
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 30.07.2018, 13:45:32
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

KAW0
KAW0
KAW0
30.07.2018, 14:21:47
  • 1
Trzeba samemu skompilować MonoDevelop. Trzymaj mojego biulda:
https://drive.google.com/open?id=1Bg5FZp0Ob2SmnQsoxYC5CCN_w0ndKph9
Dodaj do tego jeszcze ten plugin:
https://xamarin.azureedge.net/vstu/mac/1.4.0.3/MonoDevelop.Unity_1.4.0.3.mpack
i wskaż w Unity ścieżkę do tego IDE.
Nie jestem w 100% pewien czy zadziała bo mogą być potrzebne zależności (gtksharp, msbiuld itp.)
  • Odpowiedz
zibizz1
zibizz1
zibizz1
30.07.2018, 14:24:41 via Android
  • 1
@Finsky jeszcze jest rider od jetbrains, waży 1GB ale pewnie można na innym dysku instalować, 30day trial
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 23.07.2018, 21:18:19 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Hejhej, jest jakas prosta metoda pociecia w Unity ściągniętych darmowych tilesetow czy trzeba to zrobic w programie graficznym?

#gamedev
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LoganWhyz
LoganWhyz
23.07.2018, 21:24:58
  • 3
@Finsky: W import settings texy zmień Texture type na Sprite, a Sprite mode na multiple
Możesz teraz ładnie pociąć
  • Odpowiedz
LoganWhyz
LoganWhyz
23.07.2018, 21:30:02
  • 3
@Finsky: Przy imporcie pojedynczego spritesheeta
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 14.07.2018, 22:29:57
  • 1
W drużynach które dostały się na EU minora widzę Kinguin. VP dostaje się dzięki temu ze p--------o majora w grupach, a co z Ago? P--------i?

#csgo
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....3
R.....3
konto usunięte 14.07.2018, 22:35:16
  • 10
@Finsky: ago p--------o zamknięte na które dostali inva XD
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky
Autor
14.07.2018, 23:32:30
  • 0
@Marcines: no stickery będą, chodzi mi raczej o sam występ xD
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 11.07.2018, 22:56:34
  • 5
Topdown 2D narratywna gierka z zagadkami logicznymi, lepsze Unity czy Unreal? Czy coś innego? Czy nichuja bez różnicy? Bo podejrzewam, że bez różnicy, ale chciałbym wyjść w końcu ze strefy papierowej i zacząć coś kleić, bo mnie nosi xD

#gamedev #unity #unrealengine
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LoganWhyz
LoganWhyz
11.07.2018, 23:20:36
  • 2
@Finsky: Gdyby było to w 3D, zdecydowanie wygrał by Unreal, jednak nie wiem jakie ma wsparcie do 2D, to robiłem tylko w Unity
Różnica zdecydowanie jest, ale musisz wiedzieć co za co poświęcić. Jeżeli nie masz doświadczenia z żadnym, to jeżeli jesteś programistą i chcesz się nauczyć frameworka - Unity, jeżeli nie jesteś programistą i wolisz nauczyć się obsługi silnika - Unreal
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
12.07.2018, 08:45:12
  • 1
@n1troo: Nowocześniejszy?
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 11.07.2018, 20:34:53
  • 2
CHORWACI NA DOPINGU SPRINTUJA W 120 MINUCIE HURRR KTOS ICH SPRAWDZA W OGOLE KWIIIIIIIIK KWIIIIIIII

#mecz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

paziu
paziu
11.07.2018, 20:35:25
  • 0
@Finsky: nie zeby cos, ale srednia waga chorwatow to jakies 60 kg xD
  • Odpowiedz
MamCieNaHita
MamCieNaHita
11.07.2018, 20:36:19
  • 0
@Finsky: przecież sprintujo typy co są na boisku od kilku minut
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 11.07.2018, 20:10:28
  • 1
Rakitić tfu

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 19:48:04
  • 2
Stały fragment, będzie bramka xD

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 19:43:44
  • 1
Czemu ten lingaard jest taki słaby

#mecz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Unifokalizacja
Unifokalizacja
11.07.2018, 19:44:37
  • 0
@Finsky: sankt Petersburg. Już dawno nie ma leningradu
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky
Autor
11.07.2018, 19:54:31
  • 0
@Unifokalizacja: hehe
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 11.07.2018, 19:26:21
  • 3
Czy takie coś nie liczy się jako nakładka? xD

#mecz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skalar_neonka
skalar_neonka
11.07.2018, 19:26:46 via Android
  • 2
@Finsky nie
  • Odpowiedz
pwone
pwone
11.07.2018, 19:27:33 via Android
  • 1
@Finsky nie, idą w tym samym kierunku. Nakładka jest wtedy kiedy tak wchodzisz przeciwnikowi który jest naprzeciwko
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky 11.07.2018, 19:17:42
  • 3
Chorwaci chcą chyba zostać druga najgorzej znoszącą porażkę drużyną, zaraz po Kolumbii

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 19:14:55
  • 6
Maguire wygląda jak pomniejszy czarny charakter z Harry'ego Pottera

#mecz
Finsky - Maguire wygląda jak pomniejszy czarny charakter z Harry'ego Pottera 

#mecz

źródło: comment_V13BzEExoFPhbwce1TDoCCn4ADBAG5Eb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 18:45:13
  • 1
Ale pajacerka xD

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 18:35:25
  • 3
Co ten lingard o-----l xD

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 18:30:15
  • 1
Ja p------e xD

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Finsky
Finsky 11.07.2018, 18:21:45
  • 1
Chorwaci typowe p----y, faulują jak idioci i jeszcze się pultają. Zero szacunku.

#mecz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 67
  • Strona 15 z 67
  • >
  • ;____;
  • Gdańsk

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.08.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 30.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.01.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 02.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking