Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko144
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Fennrir

Fennrir

Dołączył 7 lat temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 44855
  • Znaleziska 9109
  • Mikroblog 35746
  • Obserwujący 54
  • Obserwowane 110
Fennrir
Fennrir 25.11.2025, 11:25:23
  • 2
Dobry tekst Michała Nowaka
https://nlad.pl/w-obliczu-ukrainskiej-porazki/

#ukraina #rosja #wojna
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
24.11.2025, 18:30:54
  • 2
centrum pokrowska wedlug grooverow xD
znalazlem dwie perukarnie w pokrowsku i druga ma inne zdjecie, chociaz moge sie mylic

#ukraina #rosja #wojna
robertkk - centrum pokrowska wedlug grooverow xD
znalazlem dwie perukarnie w pokrowsk...

źródło: jgfjgfjfggffjg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 19:03:17 via Wykop
  • 4
@robertkk:
Błędna geolokalizacja, tutaj poprawna i to są okolice dworca. Zresztą na innym ujęciu widać cerkiew w centrum Pokrowska.
https://twitter.com/ukrliberation/status/1993025924456206809
Fennrir - @robertkk: 
Błędna geolokalizacja, tutaj poprawna i to są okolice dworca. Z...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 19:33:29 via Wykop
  • 2
W sumie zawołam @dqdq1 bo lubi tag #codziennypokrowsk i zaplusował boberta - skoro "Pokrowsk nadal niezdobyty" to dlaczego Ruscy sobie chodzą po centrum nie niepokojeni przez ukraińskich żołnierzy czy drony (mimo że nie ma większej mgły)? xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 21:22:14 via Wykop
  • 1
@robertkk:
Tak, tak, kontrataki. Wg. dowództwa wrzucającego mapy przy których nawet kanał Raporty z Ukrainy wygląda rzetelnie xD
  • Odpowiedz
Rybson99
Rybson99
Rybson99
24.11.2025, 18:02:19
  • 4
#ukraina https://x.com/KrystianJachacy/status/1993014157072080975?s=20
Rybson99 - #ukraina https://x.com/KrystianJachacy/status/1993014157072080975?s=20
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 19:24:10 via Wykop
  • 4
Niemożliwe, żeby ruski filmik nie był nagrany dzisiaj i opublikowany natychmiast po nagraniu. Ruskie manipulacje? Nigdy w życiu

@SoplicaTadeusz:
Yyyyy, ale to nie w tę stronę działa xD
To Ukraińcy tracą teren więc jeśli czyjeś nagrania mogą być archiwalne to ich, natomiast rosyjskie albo są z dzisiaj, albo świadczy że już od jakiegoś czasu to kontrolują xD
Tutaj masz geolokację i to jest centrum miasta
https://twitter.com/ukrliberation/status/1993025238163235245
Fennrir - >Niemożliwe, żeby ruski filmik nie był nagrany dzisiaj i opublikowany natyc...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 19:39:28 via Wykop
  • 4
@konradpra:
Tak naprawdę ruSScy nagrali go nie dzisiaj tylko tydzień temu czyli już tydzień temu kontrolowali ten rejon. Szach mat, onuco! xD
  • Odpowiedz
konradpra
konradpra
24.11.2025, 12:38:04
  • 1
Jak na razie do weryfikacji.

#ukraina
konradpra - Jak na razie do weryfikacji. 

#ukraina

źródło: Screenshot_20251124_123937

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 13:56:10 via Wykop
  • 3
Z punktu widzenia stratega to mało znaczący

@niegwynebleid:
Ale pierdzielisz. Hulajpole to jeden z czterech linchpinów na których Ukraina trzymała południowy odcinek frontu. Wuhledar padł rok temu, Wielika Nowosiłka na początku tego i teraz zrolowali (choć nie aż tak szybko bo do niedawna priorytetem był Pokrowsk) front aż do Hulajpola. Jak Hulajpole i Orechow padną to Rosjanie podejdą pod Zaporoże.
  • Odpowiedz
Lukardio
Lukardio
24.11.2025, 10:56:22
  • 26
#putinkrecikorba #polskieonuce

#polska #4konserwy #konfederacja #polityka #konfederacja #polityka #neuropa #bekazprawakow #ukraina #wojna #polska #ruskieonuce #pochowacpodprogiem
Lukardio - #putinkrecikorba #polskieonuce

#polska #4konserwy #konfederacja #polityka...

źródło: 1000170471

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 12:07:58 via Wykop
  • 0
Ta okrutna wojna musi się zakończyć, a Rosja nie może jej wygrać

@Lukardio
Berkovitz Berkovitzem, ale jestem ciekaw czy pan premier ma jakieś konkrety (byle nie 100 xD) jak to zrobić? Bo żeby Rosja nie wygrała wojny to musiałyby wrócić granice sprzed 2014. Natomiast jakiekolwiek cesje terytorialne, nieważne jak małe, to już nie status quo ante tylko technicznie wygrana Rosji. Przypominam że zwycięzcą wojny zimowej był mimo wszystko ZSRR, nie Finlandia.
  • Odpowiedz
vvvariacik
vvvariacik
23.11.2025, 22:59:28
  • 1
Nazwiecie mnie onucą, ale jeżeli celem tego planu pokojowego jest natychmiastowe zakończenie wojny to imo on musi tak wyglądać, na wszystko inne Rosja powie "nie" i tyle z zakończenia wojny.
I od razu mówię, kompletnie się nie zgadzam z tym natychmiastowym kończeniem wojny, uważam, że należy zderusyfikować wszystkie terytoria na wschód od Ukrainy, kacapy to wrzód na dupie całej naszej cywilizacji.
#rosja #ukraina #usa
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 06:12:01 via Wykop
  • 1
Myślę, że dalej więcej wykłada naród ukraiński, niż USA sprzedające im b--ń xd Nie wspominając już o innych państwach europejskich

@wstanczyk:
Ciekawe gdzie byłyby obecnie naród ukraiński bez wsparcia z USA (i nie mówię że w czasie wojny, bo jeszcze przed wojną wysłano sporo sprzętu pokroju Javelinów które w lutym i marcu 2022 okazały się niezwykle przydatne) xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 06:39:26 via Wykop
  • 1
z pewnością to oni powinni zadecydować kiedy i na jakich warunkach wojnę zakończą. Zakończenie jej teraz za wszelką cenę to raczej cel Rosji

@wstanczyk
No nie wiem, równie dobrze może być w interesie krajów zachodnich patrząc na to że front powoli zaczyna pękać (zaraz mi ktoś pewnie powie że "takie teksty lecą od prawie dwóch lat i nadal nic", ale wtedy jak była jedna, dwie czy trzy dziury w łajbie to
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 08:10:44 via Wykop
  • 1
@wstanczyk
Przy założeniu że sytuacja na froncie się będzie tylko pogarszać to w interesie zachodu jest właśnie zakończenie jak najszybciej. Patrząc co obecnie się dzieje pod Hulajpolem nie można wykluczyć że np.:za rok będą walki o Zaporoże czyli chyba największy ośrodek przemysłowy poza Donbasem.

Ty nawet piszesz z takim kolonialnym mindsetem o przejmowaniu się Ukraińcami. Widać, że jednak z różnego kręgu cywilizacyjnego jesteśmy.

Bardziej piszę z perspektywy tego jak to widzą
  • Odpowiedz

724

Lustro Niebo Kielc ogrodzone taśmą. Stwarzało zagrożenie dla przechodniów.

Lustro Niebo Kielc ogrodzone taśmą. Stwarzało zagrożenie dla przechodniów.

Słynne lustro Niebo Kielc czyli przekręt na 90000 zł, znajdujące się przed kielecką katedrą, zostało zasypane śniegiem i stwarzało zagrożenie dla przechodniów więc prowizorycznie zostało ogrodzone taśmą. Wkrótce zamiast taśmy ma pojawić się ogrodzenie stałe, ciekawe ile będzie kosztować.

Emerald84
z
kielce.tvp.pl
dodany: 23.11.2025, 18:24:49
  • 70
  • #
    kielce
  • #
    sztuka
  • #
    architektura
  • #
    urbanistyka
  • #
    swietokrzyskie
  • #
    polska
Fennrir
Fennrir 24.11.2025, 06:22:00 via Wykop
  • 4
@sylwke3100:
Dlatego mam w dupie gadki o "zabieraniu pieniędzy samorządom" przez rząd. Mam to gdzieś, na szczeblu rządowym to mimo wszystko więcej osób patrzy na ręce, natomiast prezydentów miast to (może poza Warszawą czy Krakowem) już praktycznie nikt nie pilnuje.
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 17:01:44
  • 5
Obrona Pokrowska. Walka trwa! Chwała Ukrainie!

Halo, panie @Mikuuuus'iu, gdzie niby na filmie ta "obrona Pokrowska" jak widać ujęcia z jakichś zagajników czy innych zadupi? xD
https://wykop.pl/wpis/83997513/obrona-pokrowska-walka-trwa-chwala-ukrainie-filmik

#codziennypokrowsk #ukraina #rosja #wojna
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 19:03:28 via Wykop
  • 1
@Voltix:
Też nie wiem kto tego gościa plusuje...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 19:10:45 via Wykop
  • 1
@Voltix:
Miałem na myśli @Mikuuuus'a, wrzuca jakieś g---o warte oficjalne komunikaty ukraińskiego dowództwa xD
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
23.11.2025, 15:00:59
  • 126
20 dzień tagu #codziennypokrowsk

Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

#ukraina #wojna #rosja
dqdq1 - 20 dzień tagu #codziennypokrowsk 

Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

#ukrai...

źródło: image_picker_0EB2EE84-1A55-44F7-8134-BB7B22A6E996-475-0000004D655F0EFA

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 15:02:54 via Wykop
  • 2
20 dzień tagu #codziennypokrowsk


Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

@dqdq1:
Fennrir - >20 dzień tagu #codziennypokrowsk

Pokrowsk nadal nie został zdobyty.
@dqdq...

źródło: cope-dont-care

Pobierz
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 15:08:49 via Wykop
  • 0
@kwiat_pustyni626 szczególnie ci odwołani za brak wyników się cieszą.

@dqdq1:
Po co te bzdury powielasz? Odwołano ich za wysunięcie propozycji jednodniowego zawieszenia broni xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 15:45:04 via Wykop
  • 0
@karhu
Gdzie Thorkill twierdził że Rosjanie szanują życie żołnierzy? Każdy kto śledzi tę wojnę wie że Ruscy mają jednostki (zwłaszcza rekrutów-kryminalistów) przeznaczone na przemiał, do samobójczych misji typu wykrywanie ukraińskich pozycji. Ale to małe grupki, a nie mięsne szturmy, ostatni raz faktyczne mięsne szturmy miały miejsce chyba dopiero w Bachmucie (gdzie też korzystano z więźniów). Może jeszcze ataki frontalne na Czasiw Jar. Natomiast obecna rosyjska taktyka nie przynosi aż takich strat.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 16:08:48 via Wykop
  • 2
gdyby za tą propagandową akcją typu wjazd do Sudży było większego. Nie wiem. Dogadujemy się tu i teraz i dzisiaj a ten obwód leży na stole...

@kwiat_pustyni626
Ofensywa kurska już po paru dniach była oczywistą porażką (może nieoczywistą dla Marka "Droga na Rylsk otwarta" Kozubla xD). Nie zajęto niczego oprócz Sudży i paru wioch wokół. Nie było szans by te zadupia stanowiły jakąkolwiek kartę przetargową, ale trzymali je propagandowo do oporu.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 16:28:48 via Wykop
  • 0
jeśli masz jakieś wiarygodne dane (wpisy naszego wykopowego Sasina fenrira takim czymś nie są) to zapraszam. 10000 zabitych minimum i 400 km2 zajętego terenu nie brzmi jak ewolucja taktyki.

@dqdq1:
Nie wiem, na pewno nie są to dane ukraińskie. Oficjalna ukraińska narracja nigdy nie była zbyt wiarygodna, ale teraz to wydaje się niemal kompletnie rozjeżdżać z rzeczywistością.
https://twitter.com/nowakmichal11/status/1992336475325903118
Fennrir - >jeśli masz jakieś wiarygodne dane (wpisy naszego wykopowego Sasina fenrira...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 14:31:59
  • 7
Farma na północ od Pokrowska w szarej strefie. Czyli można uznać że pod kontrolą rosyjską. Wiem, zaraz się zlecą ancymony od "hurr durr toczom siem walki", ale raz że DS wiele postępów zaznacza jako szare strefy, a dwa że chlewnie które zaznaczyłem nr.2 i 3 są od dłuższego czasu pod rosyjską kontrolą, bo nie lecą w ich kierunku FABy, natomiast w nr.4 już tak. Więc tylko tej brakuje do kompletnego fizycznego domknięcia
Fennrir - Farma na północ od Pokrowska w szarej strefie. Czyli można uznać że pod kon...

źródło: coperovsk

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 14:40:17 via Wykop
  • 2
@Metris:
Nie no, czemu miałbym nie wierzyć w optymistyczne komunikaty ukraińskiego sztabu i to jeszcze podlane takimi mapkami ʕ•ᴥ•ʔ
https://twitter.com/nowakmichal11/status/1992336475325903118
Fennrir - @Metris: 
Nie no, czemu miałbym nie wierzyć w optymistyczne komunikaty ukra...

źródło: G6XnyV5WsAApOWd

Pobierz
Fennrir - @Metris: 
Nie no, czemu miałbym nie wierzyć w optymistyczne komunikaty ukra...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 14:56:31 via Wykop
  • 2
@ovejaNegra:
Wiem że śmiesznie to brzmi, ale w odpowiednich warunkach istotnym militarnie obiektem to może się stać nawet domek letniskowy, elewator zbożowy czy choćby wybieg dla psów którego Ukraińcy zaciekle bronili w Bachmucie xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 15:06:02 via Wykop
  • 1
@cmdoore:
W chwili obecnej są bardziej perspektywiczne kierunki i Rosjanie aż tak się nie skupiają, im się bardziej opłaca żeby Ukraińcy dalej toczyli boje o Pokrowsk-Myrnohrad. Zresztą też ustalmy że Ukraińcy tam dosyłali posiłki żeby pokazowo jak najdłużej utrzymać miasto
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 15:31:05 via Wykop
  • 1
@ovejaNegra
Raczej ty nie rozumiesz. Cały czas jest gadka "Ukraińcy mielą kacapów w dogodnych warunkach, jak przestają być dogodne to się wycofują i znowu mielą w innym miejscu bo szanują życie żołnierzy". Co jest kompletną bzdurą, w praktyce to wygląda tak że pokazowo trzymają miasta do samego końca i przedłużają walki tak długo iż ostatecznie sami też mają ogromne straty - Bachmut, Awdijiwka, Wuhledar, Sudża, Pokrowsk, etc. - ten sam scenariusz.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir
Autor
23.11.2025, 15:53:04 via Wykop
  • 1
@ovejaNegra:
Przecież wszyscy mówią o problemach kadrowych związanych z brakiem ludzi. Straty podawane przez jakichś Panasiuków i tym podobnych to wiadomo że odklejka, ale straty podawane przez Zełeńskiego to też są nierealistycznie niskie, gdyby faktycznie takie były to nie byłoby takich problemów. Tym bardziej że Ukraina przecież prowadziła w międzyczasie rekrutację, więc chyba powinni mieć kim obsadzić front.
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
22.11.2025, 17:00:56
  • 136
19 dzień tagu #codziennypokrowsk

Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

#ukraina #wojna #rosja
dqdq1 - 19 dzień tagu #codziennypokrowsk 

Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

#ukrai...

źródło: image_picker_BC79BCEB-99FF-4D49-887B-F516B1A72AD3-1956-0000005EBF903E42

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 17:04:10 via Wykop
  • 2
@dqdq1:
Hulajpole kaszana taka że ponoć musieli wprowadzić oddziały zaporowe, też sypie się przy Stepnohirsku, ale ważne że jeszcze dwie dacze na przedmieściach Pokrowska się bronią xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 17:11:49 via Wykop
  • 2
@dqdq1:
Ustalmy że kierunek pokrowski już nie jest dla Rosjan priorytetem, miasto i tak znajduje się niemal w całości pod ich kontrolą, Myrnohrad jest w okrążeniu (wszystkie drogi ewakuacji są odcięte), a jednocześnie tworzą się bardziej perspektywiczne opcje niż zdobywanie reszty za wszelką cenę
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 17:20:00 via Wykop
  • 3
@dqdq1:
Ja bym sugerował zrecyklingowanie tagu #codziennypokrowsk na miasto Pokrowskie lub zajęcie się tagiem #codziennehulajpole bo tam się robi większa kaszana, droga Pokrowsk-Hulajpole to już w dwóch wsiach przecięta (nawet jeśli tylko DRG i "już zostali zlikwidowani" jak pewnie mówią oficjalne komunikaty ukraińskiego dowództwa to i tak świadczy że se tam już regularnie hasają)
Fennrir - @dqdq1: 
Ja bym sugerował zrecyklingowanie tagu #codziennypokrowsk na miast...

źródło: G6RXygsaoAAeqeo

Pobierz
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 17:29:23 via Wykop
  • 1
@dqdq1:
O Hulajpolu to za niedługo w takim tempie nie będzie o czym pisać xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 19:08:21 via Wykop
  • 2
na niektórych mapach już centrum jest zdobyte ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@jazmojegopokoju
Na niektórych? Nawet DS który zwykle większość postępów zamiata szarą strefą to już zaznacza na czerwono centrum i fragment na północ od linii kolejowej. Niżej zaś mapka geolokalizacji od proukraińskiego Francuza. To nie są jakieś pojedyncze DRG czy zabawa flagami tylko regularna obecność. No ale tagowi fanatycy walą copium że Pokrowsk nadal niezdobyty xD
https://twitter.com/clement_molin/status/1991166912471158976
Fennrir - >na niektórych mapach już centrum jest zdobyte ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@jazmojegopokoju...

źródło: G6IAiDyXAAAeARF

Pobierz
Fennrir - >na niektórych mapach już centrum jest zdobyte ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@jazmojegopokoju...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 23.11.2025, 06:23:54 via Wykop
  • 1
ale pod Hulajpole to Ukraińcy odbijają wioski xD takie g---o smęty to idź głosić na twitterze tu ludzie śledzą co sie aktualnie dzieje

@kubkarzzswarzadza:
Gdzie niby odbijają? Skąd ty w ogóle wziąłeś takie "informacje"? xD
Zobacz sobie aktualizacje nie wiem, nawet ukraińskiego projektu DeepStateMap od początku listopada to będziesz widział że jest tam poważna kaszana
https://deepstatemap.live/en#11/47.7271101/36.3558558
  • Odpowiedz
konradpra
konradpra
22.11.2025, 21:05:37
  • 2
No comments 😏

https://x.com/GeneralStaffUA/status/1992253269239054647?t=j3fF1-9Q5Uvr37b01879-g&s=19

#ukraina
konradpra - No comments 😏

https://x.com/GeneralStaffUA/status/1992253269239054647?t...

źródło: Screenshot_20251122_210356

Pobierz
konradpra - No comments 😏

https://x.com/GeneralStaffUA/status/1992253269239054647?t...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 21:33:43 via Wykop
  • 5
@konradpra:
Już wiemy jakiej mapy używa @dqdq1 do odliczania tagu #codziennypokrowsk xD
  • Odpowiedz
mike-johnston
mike-johnston
22.11.2025, 19:41:46
  • 101
Gdyby prezydentem był John McCain, w taki sposób by gadał z kacapstwem:
- albo wychodzicie teraz całkowicie z Ukrainy albo przywracamy stan Ukrainy sprzed grudnia 1994, czyli Ukraina dostaje dokładnie tyle głowic jądrowych ile wtedy miała.

I następne ultimatum zostanie ogłoszone już przez Ukraińców - Rosja dostanie drugą szansę wyjścia z Ukrainy, ale tym razem już w innych okolicznościach , pod presją że w rękach Ukraińców jest b--ń jądrowa.

Czyli albo wychodzicie z Ukrainy
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 21:15:34 via Wykop
  • 1
@mike-johnston:
xDDDD
takbybylo.jpg
  • Odpowiedz
mcsQ
mcsQ
mcsQ
22.11.2025, 17:59:24
  • 276
Putin realizuje scenariusz Hitlera z Monachium w 1938r, i jak Europa pęknie, to dopnie swego:

Hitler:
- jak Czechosłowacja odda Sudety, to damy im spokoj
- Sudety zawierały świetne fortyfikacje, oddanie ich to była otwarta droga do reszty kraju
- Francja i Wielka Brytania: jak nie oddacie Sudetów, to wam nie pomożemy militarnie
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 18:23:13 via Wykop
  • 4
@mcsQ:
Przecież analogia z Monachium nie ma kompletnie sensu xD
Tam chodziło o kupienie (złudnego) pokoju, tutaj wojna już trwa i kwestia tyczy się tego jak ją zakończyć.
Fortyfikacje w Donbasie są bez większego znaczenia, bo raz że to nie jest Linia Maginota, dwa że łatwo je zniszczyć FABami, a trzy że Rosja obecnie roluje front zaporoski i jeśli nie dojdzie do zakończenia wojny to najpewniej tamtędy pójdzie ofensywa
Fennrir - @mcsQ: 
Przecież analogia z Monachium nie ma kompletnie sensu xD
Tam chodzi...

źródło: G0VRca7XAAAUR0S

Pobierz
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 17:07:55
  • 1
Timur Midnicz kiedy trafia na Timura Peaknicza

#ukraina #wojna #korupcja #heheszki
Fennrir - Timur Midnicz kiedy trafia na Timura Peaknicza

#ukraina #wojna #korupcja #...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
22.11.2025, 15:32:39
  • 13
slynny drugi rzut

#ukraina #rosja
robertkk - slynny drugi rzut

#ukraina #rosja

źródło: hdfdhdhffhdfdh

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 16:26:51 via Wykop
  • 6
@robertkk:
Czefć tu Fłomnik, f dzifejfym filmie przedftawię fam UAZa Buchankę
  • Odpowiedz
mleko3-2procent
mleko3-2procent
22.11.2025, 09:43:57
  • 209
Brak kasy

#rosja #ukraina #wojna #polityka
mleko3-2procent - Brak kasy

#rosja #ukraina #wojna #polityka

źródło: 1000013944

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 15:24:34 via Wykop
  • 6
@mhmhmhmhm: Tak, nie dostawali kasy parę miesięcy.

https://www.science.org/content/article/russian-scientists-protest-money-woes

Problem jest częstszy. Ruskie media mają teraz mają zakaz pisania o tym.

@mleko3-2procent: Errrmmmmm, jakby to powiedzieć...

10 Oct 1996

xDDDD
  • Odpowiedz
konradpra
konradpra
22.11.2025, 10:25:55
  • 2
Batalion zaporowy jak za 2 wojny światowej.

Według relacji rodzin żołnierzy 77 bat ot otrzymała ona zadanie blokowania samowolnego opuszczania pozycji przez żołnierzy obu tych batalionów. W efekcie otwiera on ogień do próbujących wycofać się z worka pod Vesele poddziałów tego batalionu


#ukraina

https://x.com/Thorkill65/status/1992167818431721840?t=X5MXT35y7fxvSbbFkjuVng&s=19
konradpra - Batalion zaporowy jak za 2 wojny światowej. 
Według relacji rodzin żołnie...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 22.11.2025, 14:46:17 via Wykop
  • 2
@konradpra Z dezerterami trzeba krótko

@SoplicaTadeusz:
Józef Wissarionowicz daje okejkę
Fennrir - >@konradpra Z dezerterami trzeba krótko
 @SoplicaTadeusz:
Józef Wissarionow...

źródło: stalin-ok-comrade

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
  • Strona 5 z 19
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.06.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 22.12.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 28.06.2020

    Mikroblogger
  • VIP
    od 02.01.2025

    VIP

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking