Wlasnie sie dowiedzialem ze ME Andromede robil Kanadyjski oddzial Bioware Montreal, wiec dlatego wyglada jakby to amatorska grupa SJW robila gre bo rzeczywiscie tak bylo to pierwsza produkcja tego studia. Amerykanski Bioware, tworzace oryginalna trylogie nie maczalo rak w tej produkcji, a jedynie pojedyncze osoby, za to 90% zespolu to sa ludzie ktorzy nigdy razem nie pracowali.
Za okropnie wygladajace postacie i animacje mozna obwinic:
@corinarh: Mass Effect: Wild Hunt na animatorów rozpoczęty ( ͡°͜ʖ͡°)
Edycja: Moment stop. Osoby od tworzenia postaci, to nie są animatorzy. Ci ludzie zajmuja sie jedynie character design, od animacji i cinematików zatrudnia się innych. Może jednak warto dać na stop, z kosmicznym polowaniem na czarownice, bo jeszcze nie te utopicie.
@corinarh: Ja myślę, że ostatnie słowo należy do np. art directora, jeśli chodzi o wygląd i animację postaci. To on mówi, co poprawić, co zmienić, co zaakceptować (tak przynajmniej jest u mnie w pracy) i to jego należy obwiniać. No i podobno przy grze pracowała cała zgraja gówniaków bez doświadczenia. Reżyser gry strasznie się tym chwalił (!) w wywiadach- że zatrudnili całą masę świeżaków, bo mają świeże pomysły i są
@hakkun: nie xD ale po prostu r-------o mnie gdzie roślinność to po prostu niewidzialny model i postać w nie wchodzi bez żadnej reakcji, 10 lat od premiery crysisa który to miał a nadal w grach AAA tego brakuje :C a wpływa to mocna na immersje
ja p------ę, obecnie przez te punkty kontrole które są może co 15-30 minut gra jest niegrywalna, p------ę taką zabawę, co to za idiota wymyślił aby nie można zapisać gry w dowolnym momencie #masseffect
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1632532160095953&id=185214101494440
#maklowicz #neuropa #tysiacurojenniezaleznychmediow
źródło: comment_eMwlOSKaRyyWrAAbCMUxNYafwDRBlnJm.jpg
PobierzPiękne zakończenie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)