Mireczki, czy sms o treści
"Reklamowany produkt został odebrany z Autoryzowanego Serwisu Producenta.
Prosimy o oczekiwanie na zaproszenie do sklepu w celu zakończenia reklamacji."
wpisuje się w kodeksowe poinformowanie klienta o rozpatrzeniu reklamacji?
Dzisiaj jest 14 dzień reklamacji w #rtveuroagd i wciąż nie wiem jaka jest decyzja, wydaje mi się, że powinienem dostać jasno napisane czy naprawiają czy nie, w innym wypadku z dniem jutrzejszym uznaje się, że reklamacja została
"Reklamowany produkt został odebrany z Autoryzowanego Serwisu Producenta.
Prosimy o oczekiwanie na zaproszenie do sklepu w celu zakończenia reklamacji."
wpisuje się w kodeksowe poinformowanie klienta o rozpatrzeniu reklamacji?
Dzisiaj jest 14 dzień reklamacji w #rtveuroagd i wciąż nie wiem jaka jest decyzja, wydaje mi się, że powinienem dostać jasno napisane czy naprawiają czy nie, w innym wypadku z dniem jutrzejszym uznaje się, że reklamacja została
Szpital w Skoczowie
ul. Gustawa Morcinka 16 b
43-430 Skoczów