Już pomijając czy kara się należała czy nie, jaki w końcu jest wording tych reguł? XD "car 81 had its front axle at least alongside the mirror of car 1" - no czyli nie był przed nim "car 81 was alongside car 1 at the apex" - no czyli nie był przed nim "it was therefore car 81's corner and he was entitled to be given room" - yyyy co? XD #
Wystarczyło żeby kazali mu oddać pozycję jak GP kazał Verstappenowi na Węgrzech i nie byłoby tematu XD Sam Norris nawet wygląda na bardziej wkurzonego na to, że mu nie powiedzieli o możliwości kary, niż na samą karę, bo przy stanie opon Verstappena jedno kółko na recharge i by go miał XD
#f1
źródło: jerzyk
Pobierz